Timpul, decembrie 2006 (Anul 17, nr. 285-307)

2006-12-08 / nr. 290

Panoramic Unitate prin... scindare /p.2 Astăzi: Distrug cu tupeu, dar contestă /p.s IMH1 DE CARAȘ-SEVERIN Vremea va fi caldă și predominant frumoasă, cu cerul variabil. Izolat va fi ceață. *xrr Jillir ~r‘r—■*• • * Dimineața Prânz Seara de zile până la aderare Astăzi , program TV color, 16 pagini, supliment gratuit al cotidianului Timpul. Aseară târziu, s-a dizolvat conducerea PNL Caraș-Severin București (S.B.) Cu puțin timp înainte de închiderea ediției, de la Palatul Parlamentului am primit vestea că Delegația Permanentă a PNL a decis dizolvarea Biroului Județean al PNL Caraș-Severin. Hotărârea a fost luată, probabil, ca urmare a frământărilor din interiorul PNL, dar și ca urmare a unei scrisori pe care 11 din cei 19 membrii ai Comitetului Județean PNL au adresat-o conducerii centrale. Tot aseară, a fost stabilită o echipă interimară, care va conduce filiala până la alegeri. Amănunte în ediția de mâine. TIMPUL EI RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Alianța DA in topul preferințelor Deși Alianța Dreptate și Adevăr scârțâie din toate încheieturile, românii încă nu și-au schimbat opțiunea de vot. LA PC - 2% . . . ....... , Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica iasca: Adevărul, sursa: iMAS Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Sport Steaua a ținu în frâu pe Diana Mudrag, „regina României" Reșița (M.M.) - Hotelul Mariott din București a găzduit, aseară, festivitatea de premiere a celor mai buni luptători ai țării, în anul 2006. Manifestarea, organizată de Federația Română de Lupte, a avut-o, în prim-plan, pe Diana Mudrag, legitimată la Clubul Sportiv Municipal Reșița, pregătită de antrenorul Adrian Cacica, desemnată cea mai bună luptătoare a României. a FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA ® 0255/212.739 E-MAIL, timpul@informmedia.ro Anul XVII, nr. 4875 (290) Vineri 8 decembrie 2006 12 pagini, 60 bani Judecat pentru explozii . Șeful districtului, care distribuie gazul în orașul Oțelul Roșu, a fost trimis, ieri, în judecată. Oțelu Roșu (I.P.) - Marcel Valentin Man, șeful districtului V Oțelu Roșu al S.C. EON Gaz S.A., a fost trimis în judecată, fiind considerat responsabil pentru exploziile produse la începutul acestui an, pe str. Revoluției, din Oțelu Roșu. Parchetul de pe lângă Judecătoria Caransebeș a hotărât trimiterea lui Man în judecată, prin Rechizitoriul nr. 338/P/2006, pentru săvârșirea infracțiunilor de distrugere prin incendiere, distrugere din culpă, vătămare corporală din culpă și abuz în serviciu contra intereselor persoanelor. Dosarul a fost înaintat, spre soluționare, Judecătoriei Caransebeș. în luna februarie a acestui an, orașul de pe Valea Bistrei a fost zguduit de două explozii puternice, în urma cărora s-au distruse imobilele nr. 81 și 79, de pe strada Revoluției, iar trei persoane au fost rănite. Deflagrațiile s-au produs intr-un interval de numai 48 de ore, situație care a generat o adevărată psihoză printre locuitorii orașului.p.6 Vezi 35 de fotografii pe http://www.caon.ro Acțiunile de împodobire a Centrului Civic al municipiului, pentru întâmpinarea Sărbătorilor de Iarnă, au început, însă, aspectul estetic are de suferit din cauza grămezilor de moloz și a lucrărilor nefinalizate încă. /p.3 www.caon.ro (foto: m.r.m) Fiat Ducato, pentru elevi Reșița (N.C.) Una din problemele cu care se confruntă majoritatea localităților rurale este cea a transportului școlar. Lipsa autobuzelor școlare a fost mereu semnalată de primari atât Inspectoratului Școlar cât și Consiliului Județean. Ambele instituții au depus eforturi pentru rezolvarea acestei probleme. O rezolvare parțială vine din partea Ministerului Educației și Cercetării care, printr-un program, oferă județului nostru 11 minibuze Fiat Ducato. Astfel, sâmbătă, 9 decembrie 2006, reprezentanții primăriilor Fârliug, Răcășdia, Șosea Montană, Slatina Timiș, Armeniș, Carașova, Berliște, Ciclova Română, Bozovici, Copăcele și Ticvaniu Mare vor merge la sediul Auto Italia, din București, pentru a prelua minibuzele. „Programul continuă și în 2007, existând șanse să putem rezolva această problemă în întreg județul“, precizează inspectorul școlar general, Gheorghe Magas. Contractul de asociere amânat Moldova Nouă (N.C.) - Astăzi, 8 decembrie 2006, trebuia să expire preavizul celor aproape 800 de disponibilizați, însă s-a reușit prelungirea avizului respectiv până în 15 decembrie 2006. Viitorul unității e pus sub semnul incertitudinii deoarece contractul de asociere cu firma care voia să privatizeze societatea nu s-a semnat. Sindicatul Aramis face demersuri la Guvern pentru ca oamenii să poată lucra până la sfârșitul lui ianuarie 2006. „Totuși, apare o problemă cauzată de faptul că dacă nu ridicăm plățile compensatorii, oamenii nu-și mai primesc banii și rămân și fără bani și fără loc de muncă, încercăm să găsim o soluție benefică și pentru societate și pentru angajați“, ne-a declarat liderul Sindicatului Aramis, Șerban Stanciu. Fotbal. în etapa a II-a a Cupei României la fotbal, ediția 2006/2007, Arsenal Reșița a întâlnit Gloria Reșița, pe care a învins-o cu 5-0 (4-0).p.7 www.caoa.ro (Fotoc. Giuca)