Transilvania Jurnal, noiembrie 2000 (Anul 3, nr. 776-801)

2000-11-01 / nr. 776

PD fără un scaun la Electrica Presiunile sutelor de angajați ai SC Electrica Cluj l-au determinat pe directorul impus de PD, Ioan Andreica, să renunțe la funcție. Este foarte probabil ca Ii predecesorul lui Andreica, Gabriel Ruga, agreat de Pentru că televiziunile particulare i-au luat-o înainte, TVR a cerut prelungirea campaniei electorale cu o zi pag. 4 Ziua Morților -............ ” „Viața sportivilor, ca și a actorilor, credem că se desfășoară sub ochii noștri (...). Dar viața vizibilă a sportivilor, a marilor sportivi, e scurtă. Ei aleargă, se bat pentru victorie - și asta e ceea ce admirăm noi la ei - iar pe urmă, reintră în rândurile noastre, unde încă mai păstrează aura gloriei de altădată. Abia pe urmă, pleacă de tot, lăsând doar legenda”. (Nicolae Prelipceanu) pag. 14 Preotul „de urgență" vindecă minții bolnave Grevă la fabrica de armament din Cugir Peste 1500 de angajați din sectorul industriei de apărare din cadrul SC Cugir SA au protestat ieri dimineață, în fata sediului administrativ al societății. pag. 7 Povestea preotului Mihai Petian de la Capela Ortodoxă Sfinții Vasile cel Mare și Serafim de Sarov, din cadrul Spitalului de Psihiatrie din Sibiu Șeful Statului Major General al Armatei Române Generalul Mircea Chelaru și-a dat demisia pag. 4 - pag.1 SUMAR Mormântul tatălui lui Remeș a fost profanat pagina 3 Comisia de mediere la Legea imobilelor naționalizate a adoptat forma finală a legii pagina 5 AMR 25 Partidele contestă birourile de circumscripție pagina 5 Cimitir Brașovenii își riscă viața traversând strada Hărmanului pagina 7 O dată.. FPS licitează hotelul „Hebe” din Sângeorz-Băi pagina 10 Afacere Rapidul vine la Baia Mare pentru 150 de milioane de lei pagina 15