Transilvania Jurnal, iunie 2002 (Anul 5, nr. 1245-1269)

2002-06-25 / nr. 1265

Foams și boli țigani leșinați la miting în Cluj Mai multe zeci de țigani din municipiul Cluj au organizat ieri un miting de protest împotriva municipalității, din cauza numeroaselor evacuări la care sunt supuși. Circa 60 de persoane -printre care copii, femei însărcinate și bătrâni-, domiciliate în Colonia 2 de la Para Rât, din imediata apropiere a gropii de gunoi a orașului, s-au aflat pentru 12 ore, începând cu ora șapte dimineața, în fața Sălii Sporturilor, solicitând locuințe și ajutoare sociale din partea primăriei. pagina 2 pagina 3 Sărbătoare Moții au gătit halmosul secolului „Anul internațional al muntelui" a fost sărbătorit la sfârșitul săptămânii trecute și pe Valea Arieșului, centrul manifestărilor fiind comuna Albac BISTRIȚA SUB ASEDIU Aproximativ 550 de sindicaliști de la SC Mopal SA au format ieri dimineață un lanț viu, blocând Drumul European 576 (Cluj-Bistrița-Suceava), cât și șoseaua de centură care înconjoară municipiul Bistrița. Cei mai mulți dintre protestatari s-au întins pe asfalt, cerând șoferilor aflați cu mașinile prin zonă să treacă peste ei, pentru a se pune capăt calvarului pe care îl trăiesc. > Și țăranii bistrițeni s-au revoltat ieri: » I „Cu coase și furci ne vom lua înapoi pădurile”. Peste 50 de proprietari de păduri din Valea Bârgăului au luat cu asalt Prefectura Bistrița, acuzând autoritățile locale de boicotarea Legii 1/2000, act normativ cunoscut sub numele de Legea Lupu. Kournikova nu mai este cea mai sexoasă jucătoare de tenis că O revistă de tenis afirmă adolescenta slovacă Daniela Hantuchova i-a luat locul Annei Kournikova în ceea ce privește frumusețea jucătoarelor de tenis. Hantuchova a primit acest titlu din partea cititorilor revistei Ace. Kournikova a fost desemnată a doua, urmată fiind de austriaca Barbara Schett. Elvețianca Miroslava Vavrinec și Jelena Dokic, din Iugoslavia, completează clasamentul celor mai sexy cinci jucătoare de tenis. în altă ordine de idei, cotidianul britanic Daily Mail relatează că Hantuchova este posesoarea celor mai lungi picioare dintre toate sportivele care practică tenisul de performanță. Tânăra, în vârstă de 19 ani, cotată cu a 11-a șansă la Wimbledon, s-a arătat foarte măgulită că a întrecut-o în frumusețe pe celebra Kournikova: „întotdeauna încerc să arăt cât pot de bine pe teren. Este foarte flatant să fii aleasă drept cea mai sexy jucătoare”, a spus Hantuchova, care a adăugat însă că cel mai important lucru pentru ea este totuși performanța sportivă și nu felul în care arată. Noemi Farkas SC INSERCO SRL Muces pagina 16 Administrator al unei piețe din Zalău, acuzat de discriminare etnică acesta a dat afară din piață o femeie de etnie rromă, vânzătoare de roșii din Teleorman, cu toate că femeia are toate avizele legale Opoziție pagina 4 O nouă platformă în UDMR: Noua Stângă Democratică gruparea își propune să fie exponenta politică a oamenilor muncii în cadrul Uniunii pagina 8 Sport CM 2002 Coreea de Sud-Japonia Coreea încearcă din nou Europa cu degetul O națiune întreagă așteaptă de la Guus Hiddink un nou miracol: calificarea în finala Campionatului Mondial. După Polonia, Portugalia, Italia și Spania, astăzi, de la ora 14:30, este rândul Germaniei să încerce să oprească visul coreean. Expulzat din Franța, arestat la Cluj Constantin Muntean este acuzat că prin intermediul firmei sale a achiziționat, de la diverse firme, mărfuri în valoare de mai multe sute de milioane de lei, pe care le-a achitat cu file cec fără acoperire pagina 3