Transilvania Jurnal, septembrie 2002 (Anul 5, nr. 1322-1346)

2002-09-02 / nr. 1322

Director: Emilia MOLDOVAN Nr. 1.322, Luni, 2 septembrie 2002 [ preț 4.000 lei Consilierul tău Cum construim o casă sau cum cumpărăm un apartament? Unii dintre dumneavoastră sunteți interesați, probabil, care sunt etapele pe care trebuie să le parcurgeți pentru a putea construi o casă. Și mai mulți, cu siguranță, ați vrea să aflați cum anume puteți cumpăra un apartament, în cadrul acestei rubrici - „Transilvania Jurnal, consilierul tău” - vom încerca să vă oferim sfaturile cele mai bune, indiferent de natura problemelor dumneavoastră. Lotr Prefectul de Hunedoara, jefuit în timp ce dormea • hoții au furat un purcel de bani, telefoane mobile și bijuterii , prefectul bănuiește că hoții sunt apropiați ai săi Lipsuri pagina 6 Criză acută de locuințe în Alba , conform statisticilor Primăriei din Alba Iulia, din 1989 și până în prezent au fost depuse peste 9.000 de cereri pentru repartizarea unei locuințe pagina 4 Neconvingător Geoană justifică semnarea acordului de neextrădare a soldaților americani către TPI , el a spus că România nu a semnat acordul bilateral vizând neextrădarea cetățenilor americani către Curtea Penală Internațională pentru obținerea sprijinului american la summitul NATO de la Praga MUNTELE BLESTEMAT • polițiștii sălăjeni au stabilit identitatea celor doi pasageri scoși fără viață dintre fiarele contorsionate ale autobasculantei care a intrat, în urmă cu patru zile, în clădirea Muzeului de Istorie din Zalău ; cei doi locuiau în acest oraș și se întorceau dina Cluj cu un autoturism care s-a defectat în vârful Muntelui Meseș» ; ei au făcut autostopul, fiind luați în cabina autobasculantei care, câteva minute mai târziu, a rămas fără frâne în timp ce cobora cu o încărcătură de peste 9 tone de fier beton același Munte Meseș • soțiile celor două victime nu au realizat decât o sâmbătă că cei doi pasageri neidentificați ar putea fi chiar soții lor disperate, în cele din urmă ele au început să-și caute soții și au găsit Dacia în vârful muntelui, la câțiva kilometri de locul în care s-a produs tragedia David Beckham e din nou tată Celebrul fotbalist David Beckham a anunțat ieri că soția sa, Victoria, fostă membră a formației Spice Girls, a născut un băiețel sănătos-tun. David le-a spus reporterilor strânși clopot în fața unui spital particular londonez ca își va boteza fiul cu numele Romeo. Acesta a venit pe lume ieri dimineață la ora 9.40 prin cezariană, a declarat un purtător de cuvânt al cuplului, citat de agenția de știri on-line Ananova. Romeo s-a născut la trei ani, după primul copil al celor doi, Brooklyn. Fotbalistul de la Manchester United s-a arătat foarte bucuros că este din nou tată. „Să ai un copil este cel mai frumos lucru de pe lume”, a spus acesta, vizibil emoționat. Victoria Beckham va fi externată zilele următoare, cuplul fiind acum preocupat să își anunțe toți prietenii despre eveniment, mai notează Ananova. Conform aceleiași surse, cezariana nu a fost o opțiune a cântăreței, ci un procedeu impus de medici. Astfel au fost contrazise zvonurile potrivit cărora Victoria ar fi dorit ea să nască prin cezariană. Noemi Farkas Pericol pagina 3 Trei copii intoxicați cu ciuperci, internați în stare gravă la Cluj , la Clinica de Pediatrie II au fost aduși, în total, șapte copii pe care părinții inconștienți i-au servit cu ciuperci otrăvitoare Comerț într-un en-gros bistrițean, excremente de șoareci și lame Gillette false, infestate cu stafilococi , patronii firmei „Nostim" păstrează produsele oferite spre comercializare în condiții improprii Primarul de Uricani *și-a făcut fiul director • deși are doar liceul, Gheorghe Suciu jr. va conduce Casa de Cultură din oraș • înainte să fie încorporat, el a fost educator la Centrul de Plasament Uricani pagina 16 SC INSERCO SRL Distribuitor al firmei VINDE Toată gama de anvelope, camere aer și benzi fantă pentru autoutilitare camioane remorci produse de SC VICTORIA SA Florești și SC SILVANIA SA Zalău. Depozitul este situat pe B-dul M. Viteazu nr. 60, in incinta Completului FEDERAL CO0P. Tel fax: 060 661545. 661909 România SUPLIMENT SPORTIV paginile 7-11 In sfârșit, Ronaldo la Real Madrid 37 ______pagina 7 „Șepcile roșii” au dat lovitura la Craiova pagina 8 Feroviarii s-au făcut de rușine pagina 8 CFR. ----------------- o echipă la pământ Dolarul SUA 33.215 lei • Euro 32.722 lei • gramul de aur 333.607 lei pagina