Tribuna Sibiului, iulie 1971 (Anul 4, nr. 1043-1069)

1971-07-22 / nr. 1061

ît î wsjms'jmrsMrjr at * st s j—t r a Constatări de... duminică membrii acestei echipe . „fantomă“ locuiesc in localităţi diferite şi nu se pot constitui. Mline ... O notă bună pentru Autobaza Arad. La bariera dinspreApold, o echipă din Arad a sosit la locul accidentului! O concluzie: distanţa dintre organizarea Autobazei Sibiu şi a celei din Arad e la fel de mare (chiar mai mare!). Se pare — ce spunem! — e sigur că şi aici e vorba de aceeaşi nedorită NEREGULA ... La sfîrşitul acestui drum — un adevărat „traseu al neregulilor“, tovarăşul Ioan Luca, inspectorul şef al Inspectoratului miliţiei judeţene, ne-a declarat: „Evident, aspectele de nerespectare a legii se soldează cu amenzi, după cum aţi văzut. Unele însă depăşesc un stadiu aşa-zis minor infracţional şi ajung la tribunal. Altele, însă, scapă de sub „ochii legii“, dar prin fenomenele şi consecinţele pe care le produc dăunează uneori grav bunului mers al vieţii, al producţiei, soldîndu-se şi cu pagube materiale considerabile. Este cazul lipsei de organizare de la Autobaza Sibiu, care lasă un şosea, zile la rînd, vehiculele accidentate. Or, după cum se ştie, „timpul costă bani“, iar aspectul traseului turistic este dezolant“. buie... Se motivează puerili (Urmare din pag. I) nu s-a gîndit nimeni înainte, cind s-au „depozitat“ materialele în drum? E-n regulă? Nu, nu e de loc la regulă! Ei bine, facem calea-ntoarsă. Lingă Miercurea-Băi autotrenul se află în aceeaşi poziţie (ora 14,30). Ni se comunică prin radio că cei de la Autobaza Sibiu nu au o echipă permanent constituită pentru intervenţii de natura aceasta. E stupid! Adică duminica, tocmai când circulaţia pe E15 atinge cotele cele mai înalte de trafic nu există echipă, macara, tot ce tre Pagina 2 ^\\\\\\\\\\\\\\\\^^^^^ Manifestări cu prilejul aniversării a 150 de ani de la nașterea lui Vasile Alecsandr i In sala de lectură a bibliotecii ? Astra“ s-a organizat o amplă ex-^ ^poziţie documentară privitoare la? I viaţa şi activitatea lui Vasile \ ^ Alecsandri. In expoziţie sunt gru- ^ ^ pate numeroase manuscrise și fo-? ? tografii din colecția bibliotecii, a-^ ^ testind intensele legături pe care? 3 t „ O gziei“ și din „Ovidiu“, de manuscri-^ ^ sul baladei „Zilele babei“ se află? a exmise scrisori ale noet.nTiiî rătr-oi pcontemporane, în limbile română,? i germană, maghiară. Un capitol^ P foarte interesant al expoziţiei mar-1 pcheazâ prezenţa scriitorului în re-p pvistele transilvănene „Foaia pentru p p minte, inimă şi literatură”, „Tran-? P silvania", „Luceafărul“ şi în calen-1 îi—.--------? I pendenţa“ a organizat marţi o ^ literară consacrată memoriei K ^Gheorghe Constantin, bucurîndu-se 7 â'de prezenţa unui mare număr de^ !? tineri. Pentru sfîrşitul acestei săp-^ ^tămlni biblioteca clubului anunţă J p organizarea unui medalion literar* pintitulat „Vasile Alecsandri — o? gexemplară conştiinţă a naţiunii? g române“. ? a * I ° g mare pHbră p meatul aniversării a 150 de ani de? ?la naşterea marelui cărturar pa-? V i. !ni YTn-H A A 1 A/,- n -4 —. A —— /— î V p tetizînd cinstirea pe care întregul p nostru popor o acordă bardului de ^ Sta Mirceşti. Vitrina mai cuprinde??un extras din Deşteptarea Romă-? âniei, fotocopii după testamentul şip ? după scrisori ale marelui cărturar, p pfotografii ale casei părinteşti şip pale familiei poetului, precum şi p poperele scriitorului apărute în ulti-? p mii ani. ? V. Kt azi... azi... azi... 22 IULIE ’• Se împlinesc 109 ani de la naşterea lui Alexandru Ionescu, militant in mişcarea muncitorească din România (m. 9.VII.1929). • 1944 — Eliberarea de sub jugul fascist a Poloniei. Sărbătoare naţională. « La 22 iulie 1946 a fost creată Organizaţia Mondială a Sănătăţii — O.M.S. ... CINEMA SIBIU: PACEA: Bătălia de pe Neretva, seriile I şi II (orele 9,00; 12,30; 16,30; 20,00); ARTA: Haiducii lui Şaptecai şi Zestrea domniţei Baiu (orele 10,00; 15,00; 19,00); TINERETULUI: Pe cometă (orele 10,00; 12,00; 14,30; 16,30; 18,30; 20,30). MEDIAŞ: PROGRESUL: Preţul puterii (orele 9,00; 11,15; 14,00; 16,30; 19,00; 21,15). TINERETULUI: Aproape de soare (orele 10,00; 16,30; 18,30; 20,30). UNIREA: Ai grijă de Suzi (orele 10,00; 16,00; 18,00; 20,00). CISNĂDIE: POPULAR: Un italian In America (orele 11,00; 16,00; 18,00; 20,00). COPŞA MICA: POPULAR: Haiducii (orele 17,00 şi 19,00). OCNA SIBIULUI: Timp pentru a trăi (orele 18,00 şi 20,00). DUMBRĂVENI: 7 NOIEMBRIE: I.D. intră în acţiune (orele 18,00 şi 20,00). BAZNA-BAI: Dacii (orele 17,00 şi 19,00). APOI:DU DE SUS: 23 AUGUST: Mihai Viteazul, seriile I şi II (ora 18,30). TELEVIZIUNE 17.30 Deschiderea emisiunii. Emisiune în limba maghiară. Azi, judeţul Covasna. 18.30 La volan. 18.50 Timp şi anotimp în agricultură. 19.15 Publicitate. 19.20 1001 de seri. 19.30 Telejurnalul de seară. Sport. 20.10 Pentru sănătatea dr. Cura heliomarină. 20,20 Antologia umorului. 21,35 Cadran internaţional. Comentarii, documentare, reportaje din actualitatea internaţională. 22,40 Film documentar: oraşe poloneze — Nowa-Huta. 22,55 Telejurnalul de noapte. Colea Răutu şi Florin Piersic In filmul ZESTREA DOMNIŢEI RALU Tribuna Sibiului Adunările generale ale salariaţilor (Urmare din pag. I) de către masa de salariaţi asupra activităţii comitetelor de direcţie. In vederea adoptării unor măsuri care să asigure îndeplinirea exemplară a sarcinilor pe semestrul al II-lea, a angajamentelor asumate, adunările generale sunt chemate să mobilizeze rezervele existente. De asemenea, în urma dezbaterii sarcinilor pe anul 1972 vor trebui adoptate măsuri şi propuneri de îmbunătăţire a indicatorilor de plan, de creare a unor condiţii care să asigure desfăşurarea, încă de la început, a unei activităţi ritmice, cu sarcini judicios repartizate pe luni şi trimestre. In ceea ce priveşte mobilizarea rezervelor interne, participanţii la dezbateri au posibilitatea să abordeze în discuţiile lor un domeniu larg de probleme. Atenţia va trebui îndreptată spre găsirea căilor, stabilirea măsurilor de reducere a cheltuielilor materiale de producţie prin optimizarea consumurilor specifice de materii şi materiale, de combustibil şi energie, intensificarea folosirii deşeurilor şi a înlocuitorilor de materiale deficitare, creşterea productivităţii muncii, perfecţionarea organizării producţiei şi a muncii, folosirea mai bună a timpului de lucru, întărirea disciplinei în muncă. De asemenea, nu trebuie scăpate din vedere problemele privind ridicarea necontenită a rentabilităţii unităţilor, îmbunătăţirea calităţii produselor, sporirea producţiei destinate exportului, insistîndu-se pe realizarea ritmică a planului de livrări şi valorificarea superioară a produselor pe piaţa externă, reducerea efortului valutar al statului prin diminuarea importurilor. Adunările generale ale salariaţilor vor trebui să găsească tuturor problemelor enunţate soluţii concrete de realizare, să evidenţieze căile de mobilizare a colectivelor de salariaţi pentru valorificarea integrală a potenţialului productiv. Acestea vor trebui reflectate în măsurile ce se vor adopta pentru îndeplinirea sarcinilor pe semestrul al II-lea al acestui an, a angajamentelor suplimentare luate ca răspuns la Chemarea Frontului Unităţii Socialiste, în măsurile și propunerile ce se vor stabili pentru asigurarea condițiilor îndeplinirii sarcinilor de plan pe 1972. Pentru atingerea acestor deziderate colectivele de muncă trebuie să se orienteze spre traducerea în fapt a sarcinilor rezultate din documentele de partid privind utilizarea judicioasă a capacităţilor de producţie. In acest scop se va acţiona hotărît pentru generalizarea schimbului II şi extinderea schimbului III, se va urmări scurtarea duratelor de atingere a parametrilor proiectaţi. Totodată, va trebui să se insiste asupra găsirii celor mai bune soluţii de scurtare a termenelor de punere în funcţiune a obiectivelor de investiţii planificate, iar în paralel să se rezolve problema recrutării şi pregătirii cadrelor. Este necesar să se analizeze posibilităţile de extindere a acţiunii de autoutilare. In acest domeniu multe din unităţile industriale ale judeţului nostru au o bună experienţă. De aceea ea trebuie valorificată în toate unităţile economice în aşa fel incit, în acest mod, să se rezolve necesităţile de utilaje specifice, să fie adoptate, în concepţie şi execuţie, soluţii constructive şi tehnologice cit mai adecvate scopului. Cu o înaltă răspundere vor trebui dezbătute in unităţile de construcţii, de proiectări măsurile necesare pentru intensificarea ritmului de construcţii, pentru recuperarea rămînerilor în urmă, găsirea formelor celor mai adecvate de cooperare cu beneficiarii de investiţii, asigurarea documentaţiei şi contractarea utilajelor pentru lucrările viitoare, atacarea lucrărilor pentru crearea fronturilor de lucru pe timp de iarnă. Este necesar ca în dezbateri să fie prezentate, pentru stabilirea măsurilor de generalizare, experienţele bune obţinute de anumite colective de muncă în domeniul construcţiilor. Bineînţeles, sfera problemelor ce pot constitui obiectul dezbaterilor în adunările generale este mult mai mare. Abordarea lor cu un înalt spirit de exigenţă, de responsabilitate, antrenarea celor mai buni muncitori, tehnicieni, ingineri, economişti la găsirea soluţiilor, la adoptarea unor propuneri concrete de ridicare calitativă a activităţii economice va contribui la reuşita acestor dezbateri. In acest sens adunările generale vor trebui pregătite şi organizate în aşa fel încît să se asigure participarea largă a oamenilor muncii la conducerea activităţii întreprinderilor, aceştia să-şi exercite pe deplin drepturile şi obligaţiile ce decurg din acest principiu de larg democratism — conducerea colectivă. De organizarea şi desfăşurarea adunărilor generale ale salariaţilor vor răspunde nemijlocit sindicatele, împreună cu comitetele de direcţie, sub directa îndrumare a organizaţiilor de partid. Totodată, conducerile ministerelor, consiliile de administraţie ale centralelor vor sprijini efectiv comitetele de direcţie în buna desfăşurare a adunărilor generale, în soluţionarea operativă a propunerilor ce se fac cu ocazia dezbaterilor. Intrucît actualele adunări generale se desfăşoară în condiţiile în care întregul nostru popor îşi exprimă întreaga adeziune faţă de programul propus de tovarăşul Nicolae Ceauşescu pentru îmbunătăţirea activităţii politico-ideologice, de educare marxist-leninistă a membrilor de partid, a tuturor oamenilor muncii, dezbaterile trebuie să constituie un prilej de intensificare a activităţii de educare a oamenilor muncii în spiritul cunoaşterii şi aplicării întocmai a legilor statului nostru, pentru creşterea conştiinţei socialiste, a spiritului de combativitate faţă de neajunsuri, de întărire a atitudinii socialiste faţă de muncă. • *..«1... »«u* exigenţă şi responsabilitate, sarcinile ce stau în faţa colectivelor de muncă vor deveni obiective cu condiţii sigure de realizare, adunările generale constituind manifestări ale hotărîrii ferme a oamenilor muncii de a nu precupeţi nici un efort pentru încheierea acestui prim an al cincinalului cu rezultate deosebite, pentru pregătirea exemplară a producției anului viitor. mm K Vasele duplex produse ale uzinei „Emailul roşu“ Mediaş — o „noutate“ pe care gospodinele o vor întilni cit de curind în magazine Foto: FRED NSS TIMPUL Centrul meteorologic Sibiu comunică: Vremea se ameliorează uşor. Cerul va fi schimbător. Local, vor cădea precipitaţii sub formă de averse. Vîntul va sufla slab pînă la potrivit din sectorul vestic. Minimele vor fi cuprinse între 10 şi 13 grade, iar maximele vor oscila între 19 şi 23 grade. • Luni, 19 iulie a.c., a avut loc o şedinţă a Comitetului executiv al Consiliului popular judeţean, care a luat In discuţie detaliul de sistematizare elaborat de I.P.J. Sibiu pentru viitorul cartier sibian, Hipodrom III. De fapt, dezbaterile au reluat la nivel judeţean problemele analizate in aceeaşi zi, de dimineaţa, în cadrul unei şedinţe a Comitetului executiv al Consiliului popular municipal, axate pe aceleaşi coordonate. După prezentarea obiectivelor de bază din acest proiectat cartier (locuinţe, dotări sociale şi culturale, locuri de joacă, zone de agrement, căi de acces etc.), au luat cuvîntul membri ai comitetului executiv, care au dezbătut diferitele aspecte pe care le ridică construirea lui. Arhitectul proiectant Jürgen Kwanka a răspuns la cîteva din problemele care au suscitat discuţii, făcind motivări asupra soluţiilor tehnice adoptate. In cursul dezbaterilor s-a subliniat că cele 3 026 apartamente care urmează a se construi In Hipodrom III, vor avea un înalt grad de confort , In majoritate fiind compuse din 3 şi 4 camere. Ca o concluzie asupra unor probleme rămase încă insuficient precizate, s-a luat măsura de a se întruni factorii responsabili în organizarea reţelei comerciale şi de deservire, pentru a se stabili felul, numărul şi locul exact de amplasare a unităţilor comerciale şi de deservire, care vor ocupa spaţii — încă neprecizate în detaliu — la parterele blocurilor cu zece etaje ce vor mărgini viitorul bulevard Mihai ViteazuL • Tot marţi, la Cisnădie, a avut loc o şedinţă a Biroului Comitetului orăşenesc de partid, care a luat în discuţie concluziile relevate în urma controlului efectuat de o brigadă a C.C. al P.C.R. în reţeaua comercială din judeţul nostru. S-au analizat deficienţele semnalate în alimentaţia publică şi deservirea populaţiei din Cisnădie, nerespectarea regulilor generale de comerţ (igienă, preţuri, deservire etc.). Au fost vizate, in special, restaurantul „Postăvarul" şi magazinul alimentar din cadrul complexului comercial La şedinţă au participat şi directorii întreprinderilor comerciale în sfera cărora intră problemele-obiect de dezbatere. S-a stabilit — pentru evitarea aglomeraţiei din unităţile de deservire — deschiderea încă a unui restaurant în zona intens comercială a oraşului. Pentru reducerea pe viitor a numărului mare de abateri de la disciplina comerţului socialist, s-a luat măsura organizării pe plan local a unui curs de recalificare pentru lucrătorii din alimentaţia publică şi deservirea populaţiei. De asemenea, pe baza unei informări adresate Consiliului popular judeţean, se solicită asigurarea unui control mai sistematic şi eficient din partea organelor judeţene comerciale, în oraşul Cisnădie. • In cadrul şedinţei Comitetului executiv al Consiliului popular Mediaş, care va avea loc vineri, 23 iulie, se va prospecta stadiul în care se află lucrările de gospodărie comunală prevăzute în planul pe anul în curs. De asemenea, se va face o analiză asupra execuţiei bugetare pe primele şase luni ale acestui an. Cele două materiale — bază de discuţie pentru problemele la ordinea de zi , au fost multiplicate şi difuzate membrilor Comitetului executiv al Consiliului popular municipal Mediaş in vederea studierii problematicii şi a măsurilor ce se impun pentru activitatea bugetară şi de gospodărie comunală din jumătatea a doua a anului curent. Anul IV, nr. 1061 Strinsul şi depozitatul furajelor (Urmare din pag. î) 223 ha cît a fost prevăzut. I11 acest „ritm" se lucrează de mai multe zile, deoarece şi în situaţia operativă din 15 iulie a fost consemnată aceeaşi „realizare". Cu totul nesatisfăcător se desfăşoară lucrările de recoltare şi in alte unităţi, la cooperativele agricole din Biertan, unde s-au recoltat fînurile de pe numai 280 ha din 1 061 ha cît a fost planificat, Buia — 220 ha din 895, Nocrich — 180 ha din 543, Noul Român — 60 ha din 313, Ocna Sibiului — 120 ha din 715. Asemenea exemple s-ar mai putea da multe. Se constată, de asemenea, serioase rămîneri în urmă şi la transportul şl depozitatul linurilor. Pe dealuri şi pe lunci se află şl In prezent mari cantităţi de fînuri neadunate sau în căpiţe făcute Ia repezeală, expuse deprecierii din cauza ploilor. In ceea ce priveşte coasa a II-a Ia trifoliene, aici lucrurile stau şi mai rău. De altfel recoltatul acestor culturi abia a început în cîteva unităţi. Situaţia existentă reclamă o serie de măsuri pe care conducerile unităţilor trebuie să le ia de urgenţă în vederea impulsionării lucrărilor la recoltatul şi depozitatul furajelor, in Dezbătute în acst climat de înotă fTMaI, atentia ‘retee. Indreptate de îndată ce timpul se îmbunătăţeşte în direcţia antrenării tuturor forţelor mecanice şi organizării echipelor de cosaşi în vederea recoltării trifoiului, clasa a II-a, de pe cele 2 896 ha, a lucernei de pe 1 250 ha şi a sparcetei şi ghizdeiului de pe 3 236 ha, precum şi a fîneţelor naturale. Secţiile de mecanizare a agriculturii sunt chemate să aducă în acest sens o mai mare contribuţie. Şefii de secţie, mecanicii de Întreţinere şi ceilalţi mecanizatori trebuie să asigure buna funcţionare, in orele bune de lucru, a cositorilor, combinelor de insilozat şi a celorlalte mijloace mecanice la strinsul şi depozitatul furajelor. De asemenea, o problemă care se cere soluţionată cît mai urgent vizează aplicarea in fiecare unitate a tehnologiilor recomandate de organele agricole judeţene pentru conservarea furajelor. Facem această remarcă intrucît în unele unităţi se manifestă prea puţin interes pentru folosirea acestor tehnologii. Dar, asupra acestei chestiuni vom reveni. Primul obiectiv din cadrul complexului sportiv medieşan primeşte duminică „botezul focului“ De curând, împreună cu autorul proiectelor, tehnicianul Vasile Moldovan, proiectant la Centrul de cercetare Gaz metan Mediaş şi cu ing. Alexandru Sabău — salariat la aceeaşi întreprindere — iar în timpul liber şef de șantier — am vizitat lucrările viitorului complex sportiv amplasat pe malul sting al Tîrnavei, înainte de a face un bilanţ al realizărilor de pînă acum, să aruncăm o privire asupra ansamblului. Complexul va cuprinde 3 terenuri de fotbal (unul din zgură, pentru antrenament), prevăzute cu 4 tribune, totalizind peste 8 000 locuri, trei bazine de înot (unul acoperit, două în aer liber, dintre care unul avînd dimensiuni olimpice, cu tribună de 1 000 locuri), două bazine de înot pentru copii, trei terenuri de tenis, cite unul de baschet şi volei, popicărie, două săli — de gimnastică şi forţă — toate dotate cu utilităţi moderne. Incinta complexului este străbătută de trei alei, care permit şi accesul autovehiculelor spre cele două parcări. In sfîrşit, adăugind cabinele, instalaţiile sanitare, pavilionul administrativ şi centrala termică ,— toate amplasate in spaţioase zone verzi — străjuite de arbori — avem o imagine, în parte realizată, a ceea ce va deveni în curînd „perla“ sportivă a Mediaşului. Pînă in prezent, s-au realizat următoarele: bazinul acoperit de sub tribuna terenului de fotbal Gaz metan (25X5 m), fostul teren de fotbal Sparta (103x 70 m) — excelent gazórat —, terenul de fotbal cu zgură, şi jumătate din tribuna terenului Gaz metan. însoţitorii noştri au ţinut să ne declare însă un anumit lucru: termenele de dare in folosinţă a diferitelor obiective sunt legate de fondurile alocate („cu ... ţîrîita" — expresia le aparţine) de C.N.E.F.S. Totuşi, ne-au spus ei — cu sprijinul organelor judeţene şi locale de partid şi de stat, precum şi prin munca patriotică prestată de tinerii din organizaţiile U.T.C. din şcolile şi întreprinderile medieşene (până la data vizitei noastre valoarea muncii patriotice prestate se cifra la peste 50 000 lei) lucrările au un curs continuu. Pentru a pune la adăpost de inundaţii viitorul complex sportiv, implicit pentru întreaga porţiune a oraşului din zona respectivă, ing. Sabău ne-a spus că încă din toamna aceasta, vor începe lucrările la digul de apărare. ... Amatorii de sport din Mediaş însă nu vor aştepta pînă la darea în folosinţă a întregii baze sportive. Se va inaugura, pe rînd, fiecare, obiectiv. La 29 iulie, terenul Sparta primeşte „botezul focului“, intr-un cadru festiv. In deschidere — meciul de fotbal feminin dintre Gaz metan şi selecţionata oraşului Turda; în meci vedetă — partida de verificare dintre divizionarele Gaz metan şi Petrolul Ploieşti... Dar medieşenii sunt hotărîţi să dea în folosinţă — unul după altul — toate obiectivele din cadrul acestui mare complex sportiv — o adevărată mîndrie a oraşului de pe Tîrnavă. O hotărîre care, incontestabil, prinde treptat viaţă, dovezile medieşenilor de dăruire, efort patriotic şi dragoste faţă de sport fiind mai presus de orice îndoială... ILIE IONESCU C.I.L. Pipera Bucureşti Şoseaua Pipera nr. 48, sector 2, telefon 33 00 80 LIVREAZĂ LIBER DIN STOC, VAGONABIL: 1. Uşi celulare interioare furniruite, pe toc lamelat din cherestea de răşinoase, cu şi fără căptuşeli din P.F.L., de 12 mm grosime, pline sau cu ochi de geam (conform STAS 466-66 şi 5333-66) cu dimensiunile: 884X2090; 784X2090; 684X2090. 2. Uşi clasice exterioare din cherestea de răşinoase, cu pragul tocului din stejar (conform STAS 466-66 şi 5333-66) cu dimensiunile: 984X1890 cu 1/3 sau 2/3 gol geam şi 1484X1890 cu 2/3 gol geam. 3. Ferestre duble din cherestea răşînoasă, cu pragul tocului de stejar (conform STAS 465-66 și 5333-66) cu dimensiunile: 1184X, 2180 în 2 canate şi 1584X1280 — în 3 canate. Livrează, de asemenea, fără repartiție, pe bază de comandă: P.F.L. MELAMINAT, P.F.L. EMAILAT, H.D.S. (HÎRTIE DECORATIVĂ STRATIFICATĂ). Plăcile se livrează în desene și culori variate inclusiv imitație furnire. j(^Ä^^N>Ä^aRNXXVXXVXXVX\XXVXXXXXXXXXXXVXNXXXXVXXXXX\XXXX\XXXXXXXXX>XXXV\XX\XXV\XX\NX\\SXV'CXCC*V^XVVV*;/ De Ia C.E.C. Casa de economii și consemnaţiuni face cunoscut că tragerile la sorţi ale cîștigurilor pentru trimestrul II 1971, la LIBRETELE DE ECONOMII PENTRU CONSTRUIREA DE LOCUINŢE şi la LIBRETELE DE ECONOMII CU CÎŞTIGURI ÎN MATERIALE DE CONSTRUCŢIE, vor avea loc în Bucureşti, în ziua de 23 iulie a. c. . La tragerile la sorţi a cîştigurilor la libretele de economii pentru construirea de locuinţe se vor acorda 19 cîştiguri în valori individuale de 40 000 lei, 25 000 lei şi 15 000 Iei. La tragerea la sorţi a cîştigurilor la libretele de economii cu cîştiguri în materiale de construcţie se vor acorda 42 cîştiguri în valori individuale de 20 000 lei, 15 000 lei, 10 000 lei şi 5 000 lei. In vederea participării la tragerea la sorţi a cîştigurilor pentru trimestrul IV 1971, depunerile pe aceste librete se pot face pînă la 30 septembrie a. c. inclusiv. I MMIIIlllllMIIIIMlimilM I. C.S. Textile-încălţăminte Sibiu angajează: — 1 gestionar, pentru un magazin din Sibiu — 1 gestionar, pentru un magazin din Cisnădie. Informaţii suplimentare se pot da zilnic la biroul personal din Piaţa Unirii nr. 4, camera 63, telefon 1 18 31. Mica Pian mic, fle vrnzare, marca Lauberger Cos, lungime 1,50 m. Str. Ion Creangă, 2. Vind casă de bani din fier. Telefon: 229 85, închiriez rochii de nuntă. Sibiu, str. General Magheru, 33, vizavi de Uceol pedagogia Caut îngrijitoare la un copil, fără plată, fără mîncare, ofer cameră corespunzătoare. Sibiu, str. A. Iancu, 29. Marmeliuc. Vind cazan de fabricat țuică, capacitate 200—250, cu toate anexele. Sibiu, str. Rîului, 11—12. Cumpărarea se poate face și prin cont de virament.