Tribuna Sibiului, iulie-septembrie 1981 (Anul 33, nr. 7444-7522)

1981-09-15 / nr. 7509

ei. ră. al: 10,45 or. de :tăcea lui ‘oa e iub ii ,05 dlicalaalio) ,-de al. exauto .ru .va. k ea: m- 1S; .30. ru4 re- 30. re;u- 14. r n- 3 in pre-ro-9. rîbo.30. ir-10; .mn ■r* 30. ra-17 UI-re“. tinele I ANEXA C.A.P. Agnita C.A.P Bitghiş C A P. Chirpăr CA P. Ighişu Vechi C.A.P. Merghindeal C.A.P. Pelişor C.A.P. Vărd Sat Săsăuş Sat Veseud Sat Coves Sat Rujă Sat Apos Sat Vecerd Sat Zlagna Sat Dealul Frumos C.A P. Bruiu Sat Şomartin Sat Gherdeal C.A.P Avrig C.A P. Arpaşu de Jos C.A.P Cîrta C.A P. Orţişoara C.A.P Noul Român C.A.P Porumbacu de Jos C.A.P Porumbacu de Sus C.A.P. Racoviţa C.A.P. Săcădate C.A.P. Secreiu Sat Arpaşu de Sus Sat Poeniţa Sat Colun Sat Sărata Sat Bradu Sat Glîmboaca Sat Sebeşu de Sus C A.P Axente Sever C.A.P. Copşa Mică C A.P. Miculasa C.A P. Şeica Mică C.A.P. Solestin C.A P. Valea Viilor Sat Chesler Sat Tapu Sat Agîrbiciu Sat Soala I Sat Motis I C.A.P. Biertan I CAP. Hogniug I C.A.P. Laslea * C.A.P. Mălîncrav I C.A.P. Soros C.A.P. Atei I C. A P Alma Sat Prod ■ Sat Floreștî * Sat Rondola I Sat Noul Săsesc * Sat Ernea I Sat Copșa Mare * Sat Richis_____________ ulS ulama* unde:30: alăgadin sanacouman U) fi rul rar imnatusi 11 xi- 20 Anul XXXIII, nr. 7509 TRIBUNA SIBIULUI  Consiliul popular al județului Sibiu Comitetul executiv DECIZIA NR. 815 privind repartizarea oamenilor muncii pe consilii unice agroindustriale de stat şi cooperatiste, comune, sate şi unităţi agricole în campania agricolă de toamnă Comitetul executiv al Consiliului popular al judeţului Sibiu, în şedinţ a se acţiona cu toată fermitatea pentru instaurarea ordinei, disciplinei şi ca din 14 septembrie 1981, exigenţei în executarea lucrărilor agricole şi apărarea avutului obştesc, în spiritul indicaţiilor date de tovarăşul Nicolae Ceauşescu la recenta în temeiul art. 52, lit. i și art. 60, din Legea nr. 57/1968 de organi- Consfătuire de la Comitetul Central al Partidului Comunist Român de zare şi funcţionare a consiliilor populare, ART. 1. - In vederea sprijinirii campaniei''agricole de toamnă oamenii muncii din aparatul propriu al Comitetului executiv al Consiliului popular judeţean, al comitetelor şi birourilor executive ale consiliilor populare municipale, orăşeneşti şi comunale precum şi a organelor locale de specialitate ale administraţiei de stat se repartizează pe consilii unice agroindustriale de stat și cooperatiste, comune, sate și unități agricole potrivit anexei care face parte integrantă dintre ozenta decizie. ART. 2. - cuintetele și birourile executive ale consiliilor populare municipale, orășenești și comunale pînâ la data de 16 septembrie 1981, vor emite decizii prin care vor repartiza oamenii muncii din aparatul propriu şi unităţile subordonate pe localităţi, unităţi agricole, ferme, formaţii de lucru etc. cu răspunderi concrete în campania agricolă de toamnă. ART. 3. - Comitetele şi birourile executive ale consiliilor populare municipale, orăşeneşti şi comunale vor solicita sprijinul consiliilor oamenilor muncii din Întreprinderile şi instituţiile repartizate pe ani- DECIDE: tăţi agricole, in vederea participării acestora zilnic şi îndeosebi în zilele de sîmbâtă şi duminică cu efective sporite la efectuarea lucrărilor agricole de recoltat cartofi, porumb fructe, legume, furaje etc. ART. 4. - Inspectoratul şcolar judeţean împreună cu conducerile şcolilor vor asigura participarea cadrelor didactice şi a elevilor la efectuarea lucrărilor agricole de toamnă din unităţile agricole de stat şi cooperatiste în care sunt repartizate, potrivit programului stabilit. ART. 5. - Toţi oamenii muncii repartizaţi în campania agricola de toamnă in unităţile agricole de stat şi cooperatiste vor acţiona pentru: - organizarea temeinică a muncii; - întărirea ordinei şi disciplinei în unitatea respectivă; - executarea tuturor lucrărilor agricole în timp optim şi de calitate; - sporirea exigenţei în apărarea avutului obştesc; - îndeplinirea programului de predare la fondul de stat a cantităţilor stabilite; - controlul depozitării în condiţii corespunzătoare a producţiei; - terminarea construcţiilor zootehnice; - mobilizarea şi participarea întregii populaţii la executarea lucrărilor agricole; - participarea lor efectivă în ţinută de lucru la muncă. ART. 6. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei decizii se însărcinează vicepreşedinţii și secretarul Comitetului executiv al Consiliului popular al județului Sibiu pentru compartimentele ce le coordonează, comitetele şi birourile executive ale consiliilor populare municipale, orăşeneşti şi comunale precum şi conducerile unităţilor respective. Dată in Sibiu la 14 septembrie 1981. SECRETAR: COSTEL ŞERBANESCU PREŞEDINTE, VASILE BARBULEŢ REPARTIZAREA activiştilor de partid şi de stat pe cooperative agricole de producţie şi sate Popescu Marcel Eckenreiter Iosif Negru Gheorghe Berghea Ilie Scalschi Dan Barbu Constantin Roman Eugen Varga Ştefan Pîrvu Gheorghe Jiga Ioan Wedt Fridrich Knuff Ştefan IghiştorIean Remus Bîrsan loan Sturz loan Lenghen Gheorghe Drăgan loan Drotleff Andrei Găitan Nicolae Gemenei Dumitru Broju Aurel Cucu loan Lazu Eugen N Haras loan Tănăsoiu Constantin Şoaită Maria Scheau Emil Petruţa Alexandru Bunea Nicolae Maniţiu loan Gavrilă Aurel Cismaș Mihai Tarcea NicolaeVintilă Vasile Olaru David Tolciu Dumitru Lascu Nicolae Roman Cornel Tărăsan Ilie Codreanu Alexandru Butnar Ioan Băcilă Alexandru Hususan Vasile Bucerzan Maria Schuster Gheorghe Băcilă Vasile Hadăr Nicolae Silivestru Ioan Scutea Simion Jurăescu Constantin Proştean Silvia Boşoteanu Constantin Suciu Aurel Nicula Ardelean Rusu Gheorghe Gherghel Ioan Terbea Aurel Moldovan Aurel Moldovan Gheorghe Oniga Vasile Sat Valchid Sat Duduş Sat Geacăş Sat Strig C.A.P. Noiştat Sat Retiş C A.P. Stejeriş Sat Movile Sat Netuş Sat Iacobeni Sat Brădeni Sat Ţeline C.A.P Alămor C A P. Armeni C.A.P. Loamniş C.A P Ruşi C A P. Slimnic Sat Haşag Sat Mîndra Sat Sădinca Sat Veseud Sat Alpi Sat Pădureni C.A.P. Bogatu C.A.P. Broşteni C.A.P. Apoldu de Apoldu de Sus C.A P. DobîrcaC A P. Gusu C.A.P. Lucos C A P. Miercurea C A P. Sîngatin C A P. Păuca C A P. Presaca C a P. Bazia C A T . Boian C.A.P Blăjei C A.P. Cirlos C A.P. Brateiu C A.P. Moşna C A.P. Ighişu Nou C.A.P. Mediaş C.A .P. Tîrnava C.A.P. Veii Sat Valea Lungă Sat Curciu Sat Păucea Sat Romaneşti Sat Buzd Sat Nemşa Sat Alma Vii C A.P. Alina C.A.P. Ghijasa de Sus C.A.P. Hosman C.A.P. Marod C A.P. Nocrich Sat Beneşti Sat Ilimbav Sat Fofeldea Sat Ţichindeal Costea Vasile Chescheş Ioan Lepădat Vasile Viţelar Pavel Obogeanu Valeria Reimer Alexandru Haner Samoilă Şandru Tiberiu Bologa Horia Gunesch Emilia Popa Eufrosina Dragomir Emanoil Buzilă Nicolae Popescu Cornel Florea Gheorghe Bucur Teodor Cosma Traian Cosma Vasile Hadăr Victoria Presecan Costică Hihn loan Hanea Nicolae Constantin Maria Natea loan Micu Mircea Psentrica Sereiu — JUrcă Florian Bunea loan Rădulescu Maria Crișan Victor Munteanu Ion Ogrean Vaier Pienar Mihai Blaga Nicolae Olaru Dumitru Ogreanu Nicolae Dobre Cristache Meiloiu Maria Bleahu Elena Roman Mihai Bîrsan Mihai Boilă Doina Setz loan Stamate Dumitru Curtean Ion Andrieş Simion Bucur Pompilia Dîrlosan Ion Beletz Gheorghe Prişcă Ioan Miheţ Teofil Biriş Ioan Bunea Gheorghe Marcu Ilie Radu Gheorghe Schuster Mihai Şoaită Nicolae Mihu Iosif Grommess Andrei Ienciu Emil Sat Ghijasa de Jos G.A.P. Ocna Sibiului C.A.P. Şura Mică C A P. Topîrcea G.A.P. Acilau G . P. Amnaş G.AP. Săcel Sat Rusciori Sat Mag C.A.P. Cornăţel C.A.P. Roşia C.A.P. Vurpăr Sat Noul Sat Caşolt Sat Daia Sat Nucet C.A.P. Cristian C.A.P. Cisnădioara C.A.P. Orlat C.A.P. Poplaea C.A.P. Sibiu C.A.P. Şelimbăr . A.P Şura Mare C A.P. Tălmaciu Sat Hamba Sat Bungard Sat Mohu Sat Veştem Sat Tălmăcel Sat Boita C.A P Buia G.AP. Mihăileni C.A.P Răvăşel C.A.P Şeica Mare Sat Metis Sat Moardăs Sat Salcău Sat Stenia Sat Boarta Sat Petis Sat Mighindoaia Corn. Jina Corn. Poiana Com. Tilişca Sat Rod Com Turnu Roşu Sat Sebesu de Jos Com. Sadu Corn. Rîu Sadului Com. Gara Rîului I.A.S. Agnita I.A.S. Axente Sever I.A.S. Apoldu de Sus I.A.S. Dumbrăveni I.A.S. Dealul Ocnei I.A.S. Mediaș I.A.S. Nocrieh I.A.S. Ruja I.A.S. Slimnic I.A.S. Sibiu I.A.S. Șura Mică Stanciu Gheorghe Nilca Eleonora Kaufmann Georgeta Brujan Nicolae Topa Toader Lupus Toma Falaba Achim Gunesch Grete Raica Nicolae Vraciu loan Voina loan Buzdughină Constantin Moga Octavian Popa Dumitru Martini Iuliu Furnea Cornel Sitzler Heinrich Ciubotariu Silvia Şerbănescu Costel Cătană Ilie Drăgan Cornel Aleman loan Reisenauer Iosif Gîndilă Cireşica Oprişiu Coman Sandu loan Babtă Paul Iordache loan Filimon Ana Stancovici Maria Timar Dan Herbert Günther Băzărea Dumitru Roman Viorel Frank Martin Anghel Stelian Beghea Alexandru Filip Mitică Trif Lucian Dan Daniel Filip Mitică Trifan Eugenia Suciu Dumitru Nicolau Ana Prică Dumitru Pinea Maria Pampu Lucreţia Ieremias Zoltán Petru Traian Vintilă Floarea Comşa Victor Munteanu loan Popa loan Weber loan Curta loan Mihai Vasile Comşa Gheorghe Iorga Dumitru Ocoş Viorel Franc Mihai Rusu Teodor Pag. 3 1