Tribuna Sibiului, iulie-septembrie 1987 (Anul 39, nr. 9302-9380)

1987-09-15 / nr. 9367

Pag. 2 Sportul muncitoresc Caracal - F.C. Inter 0-0 Peste 10 000 de spectatori au umplut tribunele frumosului stadion din Caracal cu dorinţa de a aplauda ... victoria noii promovate, Sportul muncitoresc. Aceasta s-a şi aflat foarte aproape de deschiderea scorului în chiar primul minut de joc, cînd trimiţind neglijent un balon „acasă“, Stănescu i-a prilejuit lui Bărbulescu o intercepţie ideală, „nouarul“ gazdelor a lobat balonul şi doar bara l-a salvat pe V. Marcel, ieşit din poartă! Scăpaţi cu destulă şansă din acest moment dificil care putea marca întreaga evoluţie a partidei, interiştii îşi string rindurile în apărare (excelent a fost, din nou, Cotora) şi declanşează cîteva periculoase contraatacuri prin cel mai bun jucător de pe teren (l-am numit pe Gîngu), centrările lui neputînd fi materializate de Văsîi. Fază fierbinte în min. 36: Sisoe, util şi bătăios, a reluat fulgerător cu capul de la 6 m, portarul Popescu respingînd incredibil -eu... cotul balonul în bară!? Repriza secundă va fi dominată de surprinzător de tehnica echipă locală, care reuşeşte un sfert de oră „de foc“ (min. 60—75), dar Pătru, Popa, Bărbulescu şi Stan nu nimeresc ţinta sau nu-l pot învinge pe portarul sibian. Antrenorii Bondrea şi Hizo trimit în teren forţe proaspete, dar nici Nanu şi nici István nu reuşesc să străpungă defensiva gazdă într-un final de meci epuizant, desfăşurat pe o căldură caniculară. Oricum, joc de calitate, cu alese virtuţi tehnice, aplaudat de spectatori, între care s-a numărat şi o mică dar inimoasă galerie interistă! Arbitraj obiectiv al piteşteanului Ad. Nicolescu. F. C. Inter a utilizat formaţia: V. Marcel — Cotora, Boar, Tenghea, Armenean — Stănescu (min. 78, Nanu), Sisoe, Şoarece, Niculcea — Gîngu, Văsîi (min. 70, István), Mircea BITU Clasamentul div. B, seria a ll-a î.A.S. Drobeta T. Sev.3 2 1 0 7—45 (+1) 2.Electroputere Gr. 3 ’2 0 1 6—34 ( 0) 3—4.Jiul Petroșani3 2 0 1 4—24 (+2) Sp. „30 Decembrie“3 2 0 1 5—34 ( 0) 5—6.Sp. m. Slatina3 2 0 1 4—44 ( 0) Gaz metan Mediaș3 2 0 1 7—74 (+2) 7—8.Pandurii Tg. Jiu3 1 1 1 7—53 (+1) Sp. m. Caracal3 1 1 1 4—23 (—1) 9—11.Metalul București3 1 1 1 4—33 (—1) 1.C.I.M. Brașov3 1 1 1 3—23 (—1) Chimia Rm. Vîlcea3 1 1 1 6—53 (—1) 12.F.C. Inter Sibiu3 1 1 1 4—23 (+1) 13.C.S. Tîrgovişte3 0 2 1 2—32 ( 0) 14.Tractorul Brașov3 1 0 2 2—42 ( 0) 15—16.Autobuzul București3 1 0 2 2—52 ( 0) Electromureş Tg. M.3 1 0 2 3—62 ( 0) 17.Mec. fină București3 1 0 2 1—52 ( 0) 18.Progresul Vulcan3 0 1 2 1—41 (3) Pe ultima coloană „clasamentul adevărului“ PE SCURT • FOTBAL, în etapa a 3-a a div. B, seria a doua, s-au înregistrat rezultatele: Sportul muncii: Slatina— Jiul Petroşani 2—1, Chimia Rm. Vilcea — Tractorul Braşov 2—0, Metalul Bucureşti — Mec. fihă Steaua 2—0, Progresul Vulcan — C.S. Tîrgovişte 0—0, Sportul „30 Decembrie 1" — Autobuzul Buc. 2—0, I.C.I.M. Braşov — Pandurii Tg. Jiu 1—1," A.S. Drobeta — Electromures 1—0. • ETAPA VIITOARE: Pandurii — Sp.m. Caracal, Electromures — I.C.I.M., F.C. Inter — Sportul „30 Dec.“, Tractorul — A. S. Drobeta, Jiul — Chimia, Gaz metan — Sp.m. Slatina, C.S. Tîrgovişte — Electroputere, Meca fină Steaua — Progresul, Autobuzul — Metalul. « IN DIVIZIA C. Mecanica C.S.U. — I.P.A. Sibiu 0—1 ii!—1). Peste 2 000 de spectatori au urmărit derbiul judeţean are a revenit, pe merit, „oaspeţilor“, ei punctînd în min. .7 prin Ştef care a primit o pasă ideală de la Ion Gheorghe. In repriza secundă, gazde au dominat teritorial, şi-au creat cîteva ocazii favorabile prin Sorin Popa I şi Marcel Stoica, dar le-au ratat. A arbitrat bine Paulian Păunescu un Rm. Vilcea. (Gh. Topîr■ can) • Carpaţi Mirşa — Metilul Aiud 3—12—IX. Joc vioi cu multe faze de poartă. Suces meritat al elevilor lui Aurică Barbu. Au înscris Cioroar (min. 4), Voiculeţ (min. 25 ani penalti, acordat pentru faultul în careu comis asupra lui Grădinar) şi Terteci (min. 72) pentru gazde, respectiv Dărămuş (min. 10). A arbitrat corect M. Ţapelea din Craiova.* C.F.R. Simeria — Textila l isnădie 5—2 (4—0). Joc confuz, sub orice critică al cisnăuienilor, pentru care au punctat Olaru și Baciu. (Ilie Andrei) • Automecanica Mediaș Minerul Lupeni 1—1 (0—1). Minerii au deschis scorul prit Pocsan (min. 10), egalitatea adueînd-o I. Savu (min. 75) cu capul, din centrarea lui Schuller, gazdele evoluînd abia în repriza secundă la valoarea lor. (S. Eugen) • LA JUNIORI. Corvinul Hunedoara — F.C. Inter 4—2 (2—1). Evoluţie slabă a elevilor lui Jan Gavrilă. Golurile oaspeţilor aparţin lui Comăniciu şi Man. 9 Mecanica C.S.U. — I.P.A. Sibiu 0—2 (0—2). Echipa pregătită de Viorel Rîşniţă a învins pe merit prin golurile înscrisede Boboloţ şi Ureche. Să mai precizăm că duminica trecută, în prima etapă, echipa I.P.A. Sibiu întrecuse şi pe Automecanica Mediaş cu 3—0 prin golurile marcate de Ureche, Floare şi Sărariu. • HANDBAL (div. A, fern.). Constructorul Timişoara — C.S.M. Independenta 28—18 (13—5). • BASCHET (div. şcolară). C.S.Ş. Mediaş — C.S.Ş. Satu Mare 94—49 la fete si, respectiv, C.S.Ş. Satu Mare— C.S.Ş. Mediaş 57—72, la băieţi. TRIBUNA SIBIULUI Anul XXXIX, nr. 9 367 Electroputere Craiova -Gaz metan 4-1 (2-0) Replică neaşteptat de palidă a medieşenilor, într-un joc controlat în bună parte de craioveni, care au realizat scorul etapei chiar dacă două dintre cele patru goluri înscrise au la bază două erori de arbitraj. Scorul este deschis în min. 4 de Luţă, la o învălmăşeală în careul medieşean. După ce, în min. 14, Szebin apără o lovitură de la 11 m, echilibrul se menţine pînă în min. 43, cînd Cîrţu acordă aur de poartă, arbitrul C. Matei din Deva vede însă ... corner, tot Cîrţu execută şi Biţă, nemarcat, înscrie de la 14 m făcînd inutilă intervenţia lui Szebin. In min. 54, aruncare de la margine pentru craioveni, apărarea medieşeană (lipsită de Biro şi cu Aleman aflat în teren în stare febrilă) se bîlbîie şi Luţă înscrie cu capul. Gaziştii devin abia acum mai periculoşi şi numai intervenţiile de ultim momnent ale lui Boldici la şuturile lui Dulău (min. 65) şi Drăghiţă (min. 70) evită golul. La originea celui de-al patrulea gol craiovean, acela din min. 74, o altă greşeală de arbitraj, autorul golului (acelaşi Luţă) plecind spre poarta medieşeană din clară poziţie de ofsaid. In sfîrşit, gaziştii reduc din handicap în min. 83, autorul golului Ţiglariu, care înscrie după o lovitură liberă executată de Drăghiţă. Să sperăm că totul n-a fost decît o sincopă trecătoare, pe care evoluţiile următoare o vor face repede uitată! Gazul metan a aliniat formaţia: Szebin — Potor, Aloman (min. 46, Langa), Moş, Solomon — Harbădă, Dulău, Ologu, Drăghiţă — Ţiglariu, Sarăşan (min. 70, Kalló), Eugen SALCU RUGBI, DIV. A I. O. R. Balş — Carpaţi Mîrşa 12-12 (0-9) După două înfrîngeri pe teren propriu, rugbiştii mîrşeni au reuşit să cucerească două puncte mari la Balş, un ... balon cu oxigen pentru următoarele întîlniri (Cea mai grea fiind chiar duminica viitoare cînd primesc replica liderului seriei, Rapid Bucureşti). Ca şi în partidele precedente, elevii lui Marian Zamfir au avut victoria în mină dar au scăpat-o datorită ştiutelor carenţe: lipsa de concentare în unele momente, lipsa de omogenitate a echipei, lipsa de rezistenţă în regim de efort. Tactic mîrşenii au jucat mai bine şi, în special în prima repriză, au evoluat mereu în preajma terenului de ţintă advers. Aşa se şi explică faptul că la pauză conduceau cu 9—0 prin punctele realizate de Oghinciuc — două drop goluri (min. 11 şi 32) şi Sia — lovitură de pedeapsă (min. 30). După pauză, în primele secunde, o şarjă rapidă a treisferturilor echipei din Balş nu poate fi stopată şi Cotigă reuşeşte un eseu la colţ. Lupta se îndîrjeşte, gazdele încurajate frenetic şi... colorat de suporteri, forţează în atac jucînd exclusiv „la mină“. Mirşenii rezistă şi chiar contrează, în min.48 majorînd scorul prin Sia care transformă o lovitură de pedeapsă de la distanță: 4—12. Vor învinge oaspeţii? Nu, pentru că urmează căderea fizică şi psihică după eseul de penalizare acordat echipei I.O.B. (min. 54) şi în min. 60, Olaru finalizează printr-un nou eseu. Ultima pătrime a meciului a fost o încleştare oarbă între două echipe incapabile să se desprindă una de cealaltă. A arbitrat corect M. Paraschivescu (Bucureşti), Carpaţi: Păşcălău, Trofin, Presecan, Taloş, Crăciun, Mustaţă, Cîrjan (min. 56, Sturza), Blass, Radeş, Oghinciuc, Fildiroiu, Huţanu, Tomuţă (min. 50, Opriceanu), Sia, M. Zeicu, N. I. DOBRA „Zilele sportive ale cooperatorilor meşteşugari sibieni“ — ediţia a XII a Intrată de acum în tradiţie, întrecerea care marchează încheierea ediţiei de vară a „Daciadei“ la Sibiu, competiţia „Zilele sportive ale cooperatorilor meşteşugari sibieni“ a debutat luni şi va continua zilnic pînă sîmbătă, 19 septembrie. La actuala ediţie se scontează pe participarea a peste 5 000 de membri cooperatori şi ucenici, din cele 10 unităţi, care se vor întrece la: atletism (cros, lungime, greutate, 100 m plat, 400 m plat, pentru fete şi 800 m plat băieţi); fotbal, handbal (fete şi băieţi); volei (f+b); şah (f+b); tenis de masă (f+b); popice (b) şi orientare turistică (f+b). Programul zilnic „non stop“, iar sîmbătă finalele şi festivitatea de premiere în jurul orei 12. (I. ILIE) Turism . Joi, 17 septembrie a.c., la ora 17, sunt convocaţi toţi conducătorii de cluburi şi cercuri de turism din Mediaş, Cisnădie, Mîrşa, Tălmaciu şi Sibiu, la stadionul Municipal din parcul Subarini, pentru comunicări importante privind anul competiţional 1988. • In zilele de 25—26 septembrie a.c., în cadrul concursului dotat cu „Trofeul toamnei“, va avea loc atestarea celor care au participat la cursul de instructori-ghizi pentru turism montan, promoţia a VI-a şi restanţieri. HANDBAL (DIV. B. m) Independenţa Carpaţi Mîrşa — Prahova C. S. U. Ploieşti 27-25 (14-12) Victorie necesară, aşteptată, dar dificilă, care pune în adevărata lor lumină scăderile valorice ale mîrşenilor din cursul partidei. Prima repriză s-a derulat echilibrat, mîrşenii păstrînd un avantaj de 2—3 goluri. In repriza secundă, gazdele , reuşesc să se desprindă la 6 puncte, jocul experimentat al „veteranilor“ Tătaru, Jakobi şi Cornea aducîndu-şi din plin contribuţia la evoluţia scorului. Ploieştenii s-au dovedit o echipă tenace, gata oricind să profite de greşelile şi nesiguranţa adversarilor, pentru a întoarce în favoarea lor rezultatul final, astfel Incit mîrşenii înving la o diferenţă de doar 2 goluri. A apărat excelent Nicolae Ştefan. Arbitraj fără reproş al cuplului vîlcean Liviu Teodosiu — Constantin Bercea. Pentru gazde au marcat: Tătaru (11), Akacsos (9), Jakobi (2), Bădeanu (2), Vătafu (2), Kenzel (1), TARON Aspect din cadrul „Crosului Armatei* desfăşurat duminică pe traseele din parcul „Sub arini* din Sibiu, in cele 3 medalioane câştigătorii probelor Foto: V. CIRDEt PARAŞUTISM „Cupa României“, ediţia a Vl-a Timp de 6 zile, Aeroportul Turnişor Sibiu a fost gazdă a competiţiei de paraşutism înscrisă sub genericul „Daciadei“ şi dotată cu cea de a Vl-a ediţie a „Cupei României“ şi cea de a Il-a ediţie a Memorialului „G-ral Grigore Baştan“. Cei 65 concurenţi, sportivi clasificaţi din 13 judeţe, s-au întrecut in disputa celor 600 lansări pentru cucerirea trofeelor. Dovedind o mai bună coeziune şi pregătire, atît în proba de aterizare la punct fix, cit şi în aceea a lansărilor precizie-grup, reprezenţii Aeroclubului braşovean „Mircea Zorileanu“ s-au impus ca şi în ediţia anterioară, intrînd în posesia trofeului. Iată rezultatele tehnice: aterizare la punct fix (1000 m) individual 1. Marta Hani-Hosu (Braşov) 6.0.11, 2. Vasile Mihanciu (Sibiu) 6.0.16, 3. Silviu Luţac (Bucureşti) şi Rodica Suciu (Tg. Mureş) 6.0.17; acrobaţie aeriană (2000 m) 1. Nicolau Ramiro (Buzău) 11.60, 2. Ion Sacară (Iaşi) 13.45, 3. Silviu Luţac (Bucureşti) 14.45; lansări precizie — grup 1. Aeroclubul „Mircea Zorileanu“ Braşov 24.0.47, ... 7. Aeroclubul „Transilvania“ Sibiu 14.2.60; clasament general: 1. Aeroclubul „Mircea Zorileanu“ Braşov 5 puncte, 2. Aeroclubul „Aurel Vlaicu“ Bucureşti 6 p, 3. A.S. „Şoimii“ Buzău 7 p, ... 6. Aeroclubul „Transilvania“ Sibiu 19 p. In „Cupa memorialul G-ral Grigore Baştan“, pe locul 1 s-a situiat Aeroclubul „Mircea Zorileanu“ Braşov cu 24 p, 2. Aeroclubul „Aurel Vlaicu“ Bucureşti 20 p, 3. A.S. „Şoimii“ Buzău 18 p. In finalul întrecerilor, pe apa lacului Dumbrava s-au desfăşurat lansări pe apă pentru clasificări sportive. I. IONESCU In jui Transmi din mu Napoca. populară cu prile lucru în a tovar. Ceauşesc general Comunis şedinţele Socialist al desede învă 1988. 20.00 T Şcoala - tru invică şi c mentar Şcoala Laur deşi (color), terarmi fle real borare educaţiei mîntului formaţii elevilor laureate lului na rea Ror Telejurn. hiderea SIBIU „Pîine, orele 9, 15,45; 1; preună omagiul Ioana R Omul ( orele 9, 16; 18; lui: „Faj rele 10; Baba şi hoţi“, de le 14,30; Independ na şi v£ rele 10; MU 1)1/ sul: „A uă serii, 14,30; li trai: „T orele 9, 16, 18; ? giale: ,, nai alvanova“, 18, 20. «SNA unea Ti le 11; : AGNFl romantic 18, 20. nUMi „Tangou noastre“ 18, 20. OCNATO per importur și 19,30. s dei Cluburilor“ al tură a Sibiu miercuri bune, or „Studio“ diapozitivînd se cunoaşte Comentic muzical, de dr. 1 CB (meteorit) Mîine, menţine în gem Cerul ! Vîntul de rat, minime tre 10 iar celi tre 27