Tribuna, februarie 2004 (Anul 120, nr. 3936-3959)

2004-02-06 / nr. 3940

6 februarie 2004 TrjhwMnMt SpQft • PUblCitate--------- Pagina 9 Bazinul “Olimpia” în renovări, după 30 de ani Prefectul Mircea Silvestru Lup şi preşedintele Consiliului Judeţean, Constantin Morar, au făcut, ieri, o descindere în şantierul de la Bazinul Olimpia, obiectiv aflat în plin proces de renovare după 30 de ani. Nu a fost o vizită de curtoazie, dar nici una cu tunete şi fulgere. Mircea Silvestru Lup a părut destul de mulţumit de ritmul renovării, ţinând cont că se lucrează la temperaturi scăzute. Apa din cele două bazine, la ora vizitei, era acoperită cu o pojghiţă de gheaţă. "Am dorit să văd care este stadiul hidroizolaţiei, cum a fost executat plafonul fals şi cum este iluminat bazinul. Sigur, mai sunt multe de făcut. Nu puteam lăsa acest obiectiv în paragină şi, ca atare, puteţi constata efortul financiar făcut pentru readucerea bazinului în circuit competiţional, dar şi în circuitul public. Sunt şanse reale să asistăm la finalizarea lucrărilor în 15 martie a.c.", a spus prefectul. Preşedintele CJ a recunoscut că efortul este mare şi că ideal ar fi ca Bazinul Olimpia să fie preluat de CJ. Din nefericire, acesta face parte din lista bazelor sportive de interes naţional a ANS-ului. Până în prezent, au fost cheltuite peste trei miliarde lei, iar suma este în creştere. Amortizarea o vom regăsi - din câte ne spuneau reprezentanţii clubului CSM - în biletul de intrare, mai exact 100.000 lei pentru două ore de înot. (A.P) Sajtos acuză! Fostul arbitru, în prezent director tehnic al echipei naţionale a României de fotbal în sală, László Sajtos, care a fost subiectul unui material apărut în presa sibiană cu o zi mai devreme, nea sunat, ieri, la redacţie, dorind să facă o serie de precizări: "în legătură cu cele apărute în presa sibiană în data de miercuri, 4 februarie 2004, vă pot spune că, într-adevăr am avut-o discuție cu respectivul însă aceasta a avut un caracter privat. De altfel, ziaristul mi-a întărit nu o dată că cele discutate nu vor fi date tiparului, însă în cele din urmă acestea au fost publicate; din păcate, afirmaţiile mele au fost răstălmăcite şi, în plus, au fost ciuntite pentru a ieşi un material cu caracter exploziv. Nu este un lucru nou faptul că nu sunt prieten cu Werner Keull, unul dintre colegii din Consiliul de Administraţie al Asociaţiei Sportive Sibiu, însă acest lucru nu înseamnă că am ceva cu acesta. El este cel care bagă bani la echipă şi în amenajarea stadionului şi atunci are dreptul să facă ce vrea. în momentul în care am pornit la drum nu am dorit decât să-l sprijin pe Klaus Johannis, să- l consiliez pe primarul Sibiului, în încercarea de a readuce fotbalul în Sibiu şi cred că mi-am făcut datoria. Pentru că lucrurile au evoluat bine, consider că eu mi-am făcut datoria deocamdată, în ceea ce priveşte cele afirmate în legătură cu jucătorii pe care i-a pierdut echipa sibiană, pe juniorul Curtean și pe Tarcea, care a venit în această iarnă la Sibiu gratis însă a fost refuzat, pot spune că lucrurile au stat întocmai. Nu este însă treaba mea, echipa are antrenori, ei sunt cei care hotărăsc dacă fotbaliștii se încadrează, se integrează în tactica echipei. De altfel, chiar reporterul cu care am stat de vorbă şi care a avut o atitudine total mişelească faţă de mine, a spus că şi el a adus, în trecut, un jucător la echipa sibiană, însă acesta n-a fost ţinut în lot pentru că nu are valoare, şi care a ajuns «titular la FC Braşov». Prin materialul publicat se încearcă să mi se facă rău cu orice preț. Cred că respectivul material a fost scris la comandă, făcând parte dintr-o serie de astfel de materiale îndreptate fie împotriva mea, fie împotriva echipei sibiene". Fotbal/ Divizia A Răzvan Lucescu a preluat pe FC Braşov Răzvan Lucescu a fost numit, ieri, antrenor al echipei FC Braşov, el semnând un contract pentru o perioadă de un an şi jumătate, în cadrul unei conferinţe de presă. Răzvan Lucescu a mărturisit că îşi începe meseria mai devreme cu jumătate de an decât şi-a propus iniţial. El va fi ajutat pe banca tehnică de Ioan Naghi, Daniel Isăilă, care va fi şi jucător, şi de Andrei Şerban, antrenor cu portarii. Echipa tehnică va fi completată cu preparatorul fizic Marius Gogălniceanu, care a lucrat şi cu Mircea Lucescu, pe vremea când acesta pregătea pe Rapid Bucureşti. Noul antrenor principal intenţionează să le dea posibilitatea de a juca tuturor componenţilor lotului, urmând să se convingă de potenţialul lor în turneul din Antalya. "E un nou început de drum pentru mine, care sper să fie încununat de succes. Nu va fi simplu. Situaţia echipei nu este catastrofală, dar nici una fericită. Trebuie mai întâi să ne gândim la salvarea de la retrogradare, iar apoi să ne propunem şi alte obiective. Din punctul meu de vedere, îmi doresc ca fiecare meci să se joace la victorie, iar jucătorii să iasă de pe teren şi să spună că au făcut tot ce s-a putut, iar acest lucru se va putea doar dacă vom forma un grup, cu jucătorii, cu antrenorii, cu staff-ul administrativ şi cu toţi ceilalţi oameni din Braşov", a spus Lucescu. Răzvan Lucescu a menţionat că este o onoare pentru el să-i urmeze lui Marius Lăcătuş la conducerea tehnică a echipei. "Este, în acelaşi timp, o provocare. El a fost iubit, iar eu încerc să mă fac măcar respectat ca antrenor în Braşov. Lăcătuş a fost, este şi va fi un antrenor foarte important pentru România. Aş vrea să ajungem să ne batem de la egal la egal cu echipele din Bucureşti. Sper să mă pot bucura şi eu de rezultatele pe care le-au avut predecesorii mei", a precizat Lucescu. Preşedintele grupării, Ioan Neculaie, a susţinut că a discutat, marţi seară, pentru prima dată cu Răzvan Lucescu despre preluarea funcţiei de antrenor la FC Braşov "Acum doi ani şi ceva i-am mai propus postul de antrenor secund. In rest, nu am mai vorbit niciodată despre acest subiect, îl învestim cu titlul de nou antrenor al echipei FC Braşov pe Răzvan Lucescu. Trag mari speranţe că această numire să aducă lucruri noi în club şi mă rog la Dumnezeu ca el să debuteze cu dreptul. Obiectivul pentru acest sezon rămâne acelaşi, clasarea între primele şase locuri”, a adăugat oficilaul braşovean. Preşedintele Neculaie l-a prezentat jucătorilor pe Lucescu, iar noul antrenor al echipei braşovene le-a expus, timp de 10 minute, elevilor săi câteva din intenţiile sale. Echipa FC Braşov a plecat, aseară, într-un stagiu de pregătire, în Antalya. Cu Orange sunt mai uşor oriunde vrei, oricând vrei. Orice abonament Orange alegi până la 29 februarie primeşti lunar, pe viaţă, începând chiar cu prima lună, 10 minute de convorbiri în orice reţea, în plus ai şi 100 de mesaje scrise naţionale pe lună, în primele 2 luni de abonament. Alcatel OT320 18 USD Sagem MIX-5m 64 USD Samsung C100 99 USD Siemens C60 105 USD www.orange.ro îţi poţi personaliza abonamentul de 4 USD sau orice abonament dacă îi adaugi opţiuni, pe care le poţi schimba lunar astfel încât să se potrivească mereu stilului tău de comunicare în reţea sau în afara reţelei, în timpul săptămânii sau în weekend, cu toată lumea sau cu anumiţi prieteni. Orice opţiune alegi, în primele 2 luni de abonament nu o plăteşti. Sag cm myX-1 16 USD Nokia 3410 49 USD Nokia 351 0i 95 USD pentru a beneficia de oferta promoţională, opţiunea aleasa iniţial trebuie menţinută activa în primele 2 luni de abonament; oferta e valabilă la partenerii şi magazinele Orange din Bucureşti, Arad, Braşov, Craiova, Sibiu, şi judeţele Constanţa şi Prahova; preţurile nu includ TVA; telefoane disponibile în limita stocului Siemens A 55 32 USD Autocar pentru suporterii lui CSU Bere Trei Stejari Clubul Sportiv Universitar va pune la dispoziţia suporterilor în dimineaţa zilei de mâine un autocar pentru deplasarea la Timişoara în vederea partidei din etapa a ll-a a sezonului regulat dintre CSU Bere Trei Stejari şi Elba. "Autocarul va pleca la ora 9 de la sala Transilvania. S-au făcut eforturi pentru această deplasare, pentru a-i avea şi pe suporteri alături de noi, în ciuda faptului că distanţa e mare. Până la această oră nu ştiu însă dacă deplasarea se va putea face în totalitate gratis. Facem eforturi în acest sens, însă n-ar fi exclus ca să fie nevoie de o sumă de 50.000 de lei sau chiar o sută de mii de persoane. Sperăm însă, în cele din urmă, să facem rost de suma necesară şi deplasarea să se facă gratist", a afirmat antrenorul formaţiei sibiene, Mircea Vulc. Componenţii lotului echipei sibiene CSU Bere Trei Stejari vor pleca încă de azi spre Timișoara în vederea meciului de mâine, de la ora 17.00. Rugbi/ Echipa naţionala Iulian Andrei în lotul pentru Cehia Antrenorul echipei naţionale a României, francezul Phillipe Sauton, a convocat 30 de jucători pentru meciul cu reprezentativa Cehia, care va avea loc pe 14 februarie, în Cupa Europeană a Naţiunilor la rugbi. Lotul selecţionatei României se va reuni, luni, la ora 18.00, la sediul Federaţiei Române de Rugbi (FRR) şi va intra în cantonament la complexul COR Izvorani. Cei 30 de jucători convocaţi sunt următorii: Pilieri: Marcel Socaciu (Rugby Rovigo), PetrişorToderaşc (Farul Constanţa), Dragoş Dima (Stade Toulousain), Paulică Ion (Universitatea Cluj-Napoca), Cezar Popescu (Tarbes), Toader Munteanu (Steaua Bucureşti) Talaneuri: Bogdan Zebega (Steaua), Florin Teaşcă (Dinamo Bucureşti) Linia a doua: Florin Tatu (Steaua), George Pasache (Dinamo Bucureşti), Cristian Petre (Metro Racing Paris), Traian Pilotschi (Farul) Linia a treia: Costică Merşoiu, Marius Tigara, Cristian Mocanu (toţi Steaua), Sorin Socol (Agen), Cosmin Raţiu (Dinamo), Mădălin Bărăulea (Farul) Mijlocaşi la grămadă: Alexandru Lupu, Iulian Andrei (ambii Steaua) Mijlocaşi la deschidere: Dănuţ Dumbravă (Steaua), Ionuţ Tofan (Metro Racing Paris) Centri: Romeo Gontineac, Valentin Maftei (ambii Aurillac), Constantin Gheară (Farul) Aripi: Bogdan Voicu, Ioan Teodorescu (ambii Universitatea Cluj- Napoca), Adrian Puiu (Steaua), Gabriel Brezoianu (Dax) Fundaş: Cristian Săuan (Rugby Rovigo). Din lotul României lipsesc Petru Bălan, Ovidiu Toniţa, Lucian Sîrbu, Augustin Petrichei (toţi accidentaţi), Răzvan Mavrodin (reţinut de club pentru un meci restant din campionatul francez) şi Marius Tincu (probleme familiale). Johannis s-a supărat pe FRF şi Mircea Sandu Primarul municipiului Sibiu, Klaus Johannis, preşedintele Asociaţiei Sportive Sibiu din care faceparte echipa FC Sibiu, liderul clasamentului Seriei a IX-a din Divizia C la jumătatea întrecerii, s-a declarat nemulţumit de explicaţiile date de către preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, Mircea Sandu, care a refuzat Sibiului organizarea unei partide amicale cu Germania. Ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, primarul sibian a precizat că Stadionul Municipal ar fi putut fi renovat, până pe 28 aprilie, când "naţionala" va juca amicalul cu Germania. "Nu cred că Federaţia a avut motive să nu aleagă Sibiul. Eu cred că au intervenit alte motive şi nu consider explicaţiile primite ca unele pertinente. Reparaţiile la stadion s-ar fi finalizat şi meciul s-ar fi putut juca la Sibiu", a declarat primarul Klaus Johannis. "Tricolorii" vor susţine, până la începutul campaniei de calificare la Cupa Mondială din 2006, partide amicale cu reprezentativele Scoţiei (în deplasare), Germaniei (acasă) şi Irlandei (în deplasare), conform declaraţiilor de marţi ale preşedintelui Mircea Sandu, citim pe site-ul Televiziunii Române. Meciul România-Germania, de pe 28 aprilie, se va disputa pe stadionul Giuleşti, de la ora 20.30, deşi suporterii sibieni sperau că acest meci să aibă loc la Sibiu. Stadionul Municipal din Sibiu a găzduit, în luna martie a anului 1989, un alt meci al naţionalei" României, cu Italia, câştigat de tricolorii noştri cu 1 -0 în urma golului înscris de Ioan Ovidiu Sabău