Tribuna, noiembrie 2004 (Anul 120, nr. 4168-4193)

2004-11-25 / nr. 4189

Noua fată a Poliţiei Municipiului înşelăciuni pe banda rulantă • bărbatul acuzat de înşelăciune şi diferite falsuri se dădea drept director al Societăţii Comerciale Rompetrol Bucureşti • folosindu-se de bunul renume al firmei amintite, a reuşit să înşele cel puţin două magazine din Sibiu, ca să nu mai vorbim că este cercetat pentru fapte penale în mai multe judeţe din ţară • • Poliţia a amendat Drumurile Naţionale pentru că nu au intervenit la timp • circulaţia maşinilor mari a fost interzisă din cauza poleiului • în unele zone, stratul de zăpadă a atins 30 cm • pe drumul spre Păltiniş au intervenit patru maşini • în ţară, în scurt timp, a devenit patron la mai multe firme şi şi-a început activitatea ilegală. Acum câţiva ani, cetăţeanul sârb a fost condamnat la Brăila pentru un an şi 6 luni cu suspendare, pentru evaziune fiscală. Deşi avea cazier şi orice recidivă ar fi însemnat puşcărie, Okolişan a considerat că a învăţat ceva din recenta lui condamnare, şi anume, cum să ocolească şi mai bine legea, în luna ianuarie a anului 2003, Pavel Okolişan a înregistrat la Registrul Comerţului din Bucureşti firma Rompetrol Grup SRL, cu sediul în Capitală. Societatea avea ca obiect de activitate intermedieri în comerţul cu combustibili, minerale şi produse chimice. Următorul pas a fost să îşi confecţioneze acte şi adrese personalizate, pe care să se vadă numele firmei Rompetrol Zăpada care a căzut a provocat probleme mari pe DN 1, unde a fost nevoie de intervenţia poliţiştilor pentru ca maşinile să poată circula. Echipajele Serviciului Poliţiei (cont. în pag. 14) Sorana maier In urma ninsorii de ieri un sârb a ţepuit două firme sibiene de 200 milioane lei Pavel Obolişan este cetăţean sârb. In anul 1992, acesta şi-a mutat reşedinţa în România, şi a început să facă afaceri (conf. în pag. 14) Adrian Nastase Preşedinte Bogdaft Krylynski mimmxms.um COTIDIAN INDEPENDENT. APARE LA SIBIU Anul CXX, serie nouă, nr. 4189 Joi, 25 noiembrie 2004 24 pagini, 5000 lei (la abonați - 2000 lei) Varianta în limba română pe INTERNET http://www.tribuna.ro E-mail: red@tribuna.ro, publicitate@tribuna.ro Primăria Sibiu extinde programul de lucru cu cetăţenii Primăria Municipiului Sibiu a definitivat în aceste zile, Planul de acţiune propriu, pentru aplicarea Programului pentru combaterea birocraţiei în activitatea de relaţii cu publicul. Prin dispoziţia primarului Klaus Johannis, Planul de acţiune a fost aprobat, iar programul de lucru cu publicul se va pune în aplicare începând cu 1 decembrie 2004. “Acest plan este gândit să facă relaţia cu publicul să funcţioneze şi mai bine şi să uşureze accesul sibienilor la serviciile pe care administraţia le oferă. în plan sunt, printre altele, şi multe măsuri pe care noi le aplicăm deja de mai mulţi ani, care au fost îmbunătăţite cu (S. F.) (conf. în pag. 13) Am promis ca revenim!!! VINO LA BRICOMAT Șos. Alba lulia nr. 112 Super Ofertă!!!!! ♦ Combină frigorifică Arctic ks32s++ 12.899.000 lei ♦Aragaz Arctic 4 ochiuri 5.799.000 lei ♦ Mașină de spălat Gorenje 10.999.000 lei ♦Cuptor microunde Haier 2.599.000 lei ♦ Robot bucătărie Platinium 2.299.000 lei ♦Filtru cafea piera 1.099.000 lei ......$ CE VA CONTINUA VA FI MULT MAI ATRĂGĂTOR