Tribuna Sporturilor, 2000 (Anul 10, nr. 499-548)

2000-01-10 / nr. 499

Deși, in primăvara acestui an, divizionara "C" ar fi trebuit să sărbătorească t0 de ani de existentă Șoimii Sibiu este în 1 sf * jucătorii echipei sibiene au primit "undă verde" pentru a pleca la alte echipe * directorul general al SC Compa SA, Ioan Deac, afirmă că abia la mijlocul lunii februarie se va stabili dacă fabrica sibiană va sprijini, în continuare, echipa * Tarcea, Pompea, Eddy Trifu și Aurică Rădulescu au oferte de la alte echipe * pe urme le-ar putea călca Scridon Floarea, Tara, Adi Munteanu și Comăniciu * an»»*ivnite în Pag.1 SUPLIMENT SĂPTĂMÂNAL DE INFORMARE AL COTIDIANULUI INDEPENDENT 'TRIBUNA' 1 Amil X. in IOO 10.01.-10.01.2000 1 |»at»ini. .100 l. i 1 Sfârşit de vacanţă! * după o săptămână de antrenamente de adaptare la efort, în timpul căreia se va efectua şi vizita medicală, sibienii vor urca în Păltiniş, pentru obişnuitul cantonament de iarnă * va lipsi Ioan Maftei, trecut la lidera seriei a ll-a a diviziei C, Apemin Borsec * printre posibilii jucători care vor putea părăsi Interul se numără Galea și Demian, dar și Luci Cotora, dacă Gaz metan, lidera seriei a ll-a a "B"-ului, va avea nevoie de ei * astăzi, la ora 13, la stadionul "Municipal" se va desfăşura prima şedinţă a Consiliului de Administraţie din acest an, în urma căreia se va şti dacă FC Inter va mai pleca în Italia, sau nu * !!Abia după şedinţa noului Consiliu de Administraţie vom şti care va fi soarta echipei" * afirmă Ioan Deac, managerul SC Compa SA * - Domnule director, va continua sau nu SC COMPA SA să sprijine echipa de fotbal? - Despre aşa ceva nu putem afirma nimic. Abia după şedinţa noului Consiliu de Administraţie vom şti care va fi soarta echipei. După cum se ştie, Compa s-a privatizat şi va avea un nou C.A. - Acesta nu trebuia numit mai devreme? - S-a stabilit ca numirea acestui Consiliu să se producă pe la mijlocul lunii februarie, deşi iniţial se vorbea de luna decembrie. - Nu credeţi că, la acea oră, chiar dacă se va stabili că societatea va rămâne alături de echipă, va fi prea târziu? Câţiva jucători au plecat sau sunt pe picior de plecare, astfel că obiectivul promovarea, cu lotul subţiat, va fi imposibil de atins. în acest caz, pentru cei plecaţi se vor găsi înlocuitori. Nu ştiţi că, cu cât schimbi mai mult, cu atâtţierge mai bine o treabă? ________________ A consemnat Cont. în pag. 2 Ovidiu BOICA @ fkiafl Sport mapamond Ziua de ieri a fost ultima de vacanţă pentru interiştii pregătiţi de antrenorii Adrian Văsîişi Viorel Jurcă. începând de astăzi, echipierii Interului se vor angaja intr-in program de antrenamente de reacomodare la efort, urmând ca din 17 ianuarie, timp de două săptămâni, să se urce în Păltiniş, pentru obişnuita pregătire de iarnă. Program pe care, cel puţin din câte se cunosc până la această oră, nu îl va urma mijlocaşul Neluţu Maftei, cel care, aflat la final de contract cu FC Inter, a plecat la Apemin Borsec, divizionara "C" aflată în fruntea clasamentului seriei a II a. Consiliul de Administraţie al FC Inter va decide, astăzi, în cadrul unei şedinţe care va începe la ora 13 şi se va desfăşura la Stadionul "Municipal", în sala de protocol, dacă echipa sibiană va ceda o serie de jucători, în pole-position aflându-se vârful Daniel Gaiea, dar mai ales extrema stângă Adi Demian, vehiculându-se și numele liberoului Luci Cotora, la lidera seriei a ll-a a "B"-ului.Gaz metan Mediaș, cât mai ales a modului în care se va face tranzacţia, dar şi a faptului dacă FC Inter va mai pleca sau nu în turneul italian programat iniţial pentru luna februarie. Ovidiu BOICA Joaca de-a vacanţa Ştirea de vacanţă este o ştire rară mari pretenţii. La îşi permite chiar nişte doze fie aproximaţie, repede corectate într-un număr viitor al jurnalului, dacă nu cumva confraţii fie pe la alte jurnale o sesizează cu acea joasă ironie care se adaugă la "erata" pixului din vecini. Odată intrat în vacanţă fotbalistică, şi cititorul mai reduce din pretenţii şi se mulţumeşte să afle în ce toane se afla Halagian pe aeroport când lectura mersul avioanelor, cum conduce Raluca prin aglomeraţia din New-York, cum a reuşit Andrei Pavel să facă "o fractură de stres (sic!) la antebraţul drept", care îl obligă să se izoleze la reşedinţa sa din Borgholzhausen, părăsind Melbourne şi ratând Australian Open-ul pe care... mai ştii? Mai află consumatorul de jurnal că Luţu şi-a pus aripi albastre şi a plecat cu Steaua tocmai la Samsung Blue Wings, care a trimis prin mandat poştal 1.400.000 de dolari ilrepi "11 cisiernafin nVîeneeS’. iWdl. Viorel Păunescu nu s-a atins de bani, că sunt prea puţini faţă de valoarea lui Ionul. Cititorul sibian, careşi-a depus capitalul sentimental la banca lui Jan Gavrilă, se bucură având că UTA şi-a vândut vârfurile de atac la târgul de la Dinamo şi de la FC Naţional, umblând să se completeze cu "stranieri". Ca să vezi! Mai aflăm că Mutu a jucat, deja, primele opt minute la Internazionale Milano şi că televiziunea o să ni-l aducă direct, acasă. Şi una tristă: handbalul s-a mutat din Bucureşti în "Crişana", deşi l-am fi dorit în "Transilvania". Veşti peste veşti, şi mai calde şi, mai ales, mai reci, că doar suntem în vacanţa de iarnă. Pentru aceia dintre dv. care încă n-au recepţionat mesajul Peluzei cu prilejul Anului Nou, repetăm: La mulţi ani! Mihai BRATU Sibianca Bianca Munteanu, locul 11 la "Cupa Azuga" Primul concurs de schi al sezonului s-a disputat în week-end-ul trecut, pe pârtia "Sorica" din Azuga, care este înscrisă în circuitul mondial. Amânat cu o lună, datorită lipsei zăpezii, sezonul 1999-2000 a fost deschis de un concurs de slalom uriaş, denumit generic "Cupa Azuga”. Desfăşurată, conform regulamentului, în două manşe, şi, în premieră în România, în nocturnă, întrecerea a adunat la startul ei peste 35 de schiori, atât fete cât şi băieţi, majoritatea dintre ei fiind componenţi ai cluburilor şi asociaţiilor sportive de pe Valea Prahovei. Oraşul nostru a fost reprezentat de 4 sportivi, Bianca Munteanu, Mihaela Covacs, Ioana Vezan (toate 3 fiind legitimate la C.S.Ş. Sibiu) şi Sebastian Barbu (C.S.Ş. Şoimii Sibiu). La fete, doar Bianca Munteanu a reuşit să urce pe podium. Ea sa clasat a ll-a cu timpul de 1.22.13, după o coborâre, în a doua manşă, destul de ezitantă, în care a greşit mult şi care a costat o secunde preţioase.___________ Cont. in pag. 2_____________Marius IONESCU A început "MARELE CIRC ALB " Peluza a lll-a otoSJOU Odată cu turneul întreprins de echipa campioană în Ardeal, la începutul lunii decembrie, după partida de la Mediaş (3-2 pentru Rapid), între conducătorii divizionarei sibiene şi antrenorul feroviar Mircea Lucescu a avut loc o primă rundă, de discuţii pentru preluarea "şoimilor" de către giuleșteni. "Dl. Lucescu s-a interesat nu atât de echipă, cât mai ales de întreaga bază sportivă; dânsul s-a angajat că va discuta cu dl. Copos, pe mijlocul lunii ianuarie urmând să avem un răspuns ferm", ne-au declarat surse autorizate din cadrul clubului sibian, care au dorit să-şi păstreze anonimatil. Contactat telefonic, antrenorul Mircea Lucescu a evitat exprimarea unei anumite poziţii. Ovidiu BOICA Baschet Jucătorii de la CSU Petrom au coborât din Păltiniş începând din 3 ianuari până ieri, 9 ianuarie. "Casa Turiştilor" din Păltiniş.s n ,a, n , '■ t,i,. , • echipa de baschet CSU Petrom Sibiu, care a efectuat in Păltiniş, cantonamentul de iarnă. Au avut loc două antrenamente pe zi, cu accent pe pregătirea specifică şi mai puţin specifică. Ca fie obicei, ţinta antrenorului Mircea Viile a fost de a se ajunge la o oră de alergare continuă, pentru a-i obişnui pe jucători cu efortul de lungă durată. Ieri, la prânz, la revenirea din cantonamentul de la Păltiniş, i-au solicitat antrenorului emerit Mircea Viile o scurtă declaraţie: "Nu au fost lucruri noi în pregătire, ei tot ceea ce am mai făcut pe parcursul anilor. Poate pentru Alin Bâcov, care s-a aflat în primul cantonament de iarnă împreună cu noi, a putut părea mai greu, îşi făcea socoteli că se aleargă în jur de 30 km pe zi. Cantonamentul a decurs bine, din toate punctele de vedere, doar Alin Bâcov a reclamat un disconfort la tendonul de la piciorul drept. îmi pare bine că această importantă perioadă de pregătire a putut fi absolvită și de către Claudiu Muntean. în general sunt mulţumit de modul in care jucătorii au răspuns solicitărilor, deloc uşoare, ale acestei perioade, începând de luni (n.n. astăzi), vom relua antrenamentele în sală. Din păcate vineri şi sâmbătă nu ne putem antrena în sala "Transilvania" deoarece este alt turneu de fotbal. De altfel, din păcate problema cu sala rămâne şi nu cred că se va putea rezolva, atâta timp cât există actuala ei conducere. Timpul până la reluarea campionatului este foarte scurt (22 ianuarie) şi aş fi vrut să organizăm câteva jocuri de pregătire. Am vorbit c Târgu Mureş şi cu Braşovul, dar nu vom putea juca motivele enumerate anterior, aşa că, probabil, vom returul fără atât de necesarele meciuri de pregătit Cam atât deocamdată. Până şi reluarea cam mai reveni cu amănunte de la pregătirile CSI ONL