Tribuna Sporturilor, 2001 (Anul 11, nr. 549-598)

2001-06-11 / nr. 571

baschet/Preliminarii CE 2003, insiala România - Malta 110*47 (51*14) * Partidă de antrenament pentru elevii antrenorilor Mircea Vulc și Ioan Constantin * Joc excelent al stranierilor Alexe, Stănescu și Popescu, care au marcat majoritatea punctelor echipei României * Joc foarte bun al lui Cornel Alecu, care în ziua partidei a împinit frumoasa vârstă de 30 de ani * în al doilea sfert, maltezii au înscris doar 6 puncte * Mare bucurie în tabăra noastră: reprezentativa ţării noastre conduce cu trei victorii seria, din care mai fac parte Austria și Ungaria * Returul acestei partide va avea loc în septembrie. Ultima partidă disputată de se face cu baschetul de performanţă. Sfertul doi aparţine în întregilecţionara ţării noastre în prima fază încă din primele minute de pe românilor, care înscriu 29 de a preliminariilor pentru Campionatul joc, gazdele reuşesc să pună puncte, în timp ce ofensiva mai European din 2003 s-a dovedit a fi stăpânire pe ostilităţi (8-4, teză reuşeşte doar 6 puncte, în mai uşoară decât ne-am fi aşteptat, min.4). Urmează o avalanşă de acest sfert, principalii realizatori Echipa gazdă a evoluat ca la coşuri realizate în special de din echipa României sunt: antrenament, înscriind nu mai puţin Bogdan Popescu şi Antonio Lăpuşte (11 p.) şi Toader (10 p.), de 110 puncte, în dauna unei Alexe, care duc scorul la 22-8 Marius IONESCU formaţii care nu prea avea de-a la terminarea primului sfert. Cont - , Fotbal, Divizia A-Ursus Campionatul nostru de fotbal ■ un cal cu proteze pentru... export Nolens-volens, făcând abstracţie de toate necazurile celor din Reşiţa, din Galaţi, din CFR, din drumuri şi poduri - care nu-şi iau nici măcar acele salarii de supravieţuire - mă văd silit, datorită împrejurărilor, să revin la o boală veche şi incurabilă: fotbalul nostru de primă divizie. La vârf, jocurile au fost făcute, Steaua ieşind campioană fără emoţii, nu pentru că ar fi cea mai bună, ci pentru că a fost cea mai puţin proastă, după dictonul că în ţara orbilor chiorul poate fi împărat. Acum lupta se dă între banii negri ai celor din coada clasamentului, tot după un principiu de când lumea şi pământul că peştele mai hulpav îl înghite pe cel mai pricăjit. De fapt, dacă e s-o luăm pe aia bună, competiţia nu este între echipe, ci între cei care le sponsorizează. Şi, mi se pare normal să învingă - dacă şi asta poate fi numită victorie - cei susţinuţi moral şi, mai ales, material de aceia care au pâinea şi cuţitul. Conform regulamentului, în Cupa UEFA vor participa ocupantele locurilor 2 şi 3, respectiv Dinamo şi FC Braşov, precum şi câştigătoarea Cupei României (numai că am o presimţire stranie că Dinamo va câştiga cupa şi, în acest caz, probabil, va intra în competiţie şi Rapidul). încurcate sunt căile Domnului! _______________ Cont. în pag. 3 n.i.d. ■p • •• . Rupby/CN Sibienii au câştigat şi "duelul" cu arbitrii CSM Kirschbaum Sibiu - Poli Iaşi 26-25 (18-8) Rugbyştii de la CSM Kirschbaum Sibiu au obţinut, săptămâna trecută, prima victorie în sezonul de primăvară, întrecând la limită, 26-25, pe Poli Agro Iaşi, într-o partidă disputată la Săcele, sibienii având terenul suspendat. Şi de această dată elevii antrenorului Petre Suciu au fost victimele arbitrajului, în special în a doua parte a întâlnirii, în care sibienii au fost împiedicaţi să joace, conform declaraţiei antrenorului Suciu. Punctele sibienilor au fost realizate de Banciu (un eseu, o lovituă de pedeapsă, o transformare) şi Răşcanu (o încercare, o lovitură de pedeapsă şi un drop-gol). Au evoluat pentru CSM: Barbu, Tăcu, Ciulei, I. Dumitru, Seceleanu, D. Tatu, C. Tatu, Troancă (D. George), Dobre (Costache), Răşcanu, Nedelcu, Fugigi, L. Micu, Apostol, Banciu. In etapa următoare, sibienii vor juca la Cluj-Napoca, miercuri, 13 iunie. Marius IONESCU Bilanţ modest al pugiliştilor români Rezultatele disensiunilor din cadrul FRB din ultimul timp, se văd acum, la Campionatele Mondiale de la Belfast: boxerii noştri n-au obţinut decât trei medalii, nici una de aur. Marian Simion (71 kg), Marian Velicu (48 kg) - argint, Claudiu Rîşco (81 kg) - bronz.