Tribuna Sporturilor, 2001 (Anul 11, nr. 549-598)

2001-06-25 / nr. 573

Tribuna Anul XI, nr. .”1 7.1.25 iiiiiio -1 iiii«* 20018 iiuiîiiii 1500 leii FC Baia Mare şi Farul Constanţa au promovat Fostele divizionare secunde FC Baia Mare şi Farul cu băcăuanii lui Sechelariu şi Chivorchian fiind Constanţa au promovat pe prima scenă fotbalistică identice, 2-1, a ţării la capătul "dublelor" de baraj susţinute în faţă că, după ani buni în care Moldova a avut cel compania Forestei Suceava, respectiv FCM Bacău, puţin trei-patru formaţii în primul eşalon, în ediţia FC Baia Mare a pierdut, ieri, cu 2-1 la Suceava, 2001 -2002 doar Oţelul Galaţi şi Ceahlăul Piatra însă datorită victoriei cu 1 -0 din partida tur a avut Neamţ mai reprezentând această regiune a ţării câştig de cauză graţie golului marcat în deplasare, în "A". Credem noi, nu puţini sunt cei care se în timp ce echipa din oraşul de pe Litoral s-a impus bucură! la penaltiuri cu 4-3, scorurile din cele duă confruntări Ovidiu Bolea Fostul internaţional Gheorghe Hagi va fi numit în funcţia de antrenor al reprezentativei de fotbal a României, a declarat, sîmbătă, agenţiei MEDIAFAX secretarul general al Federaţiei Române de Fotbal (FRF), Adalbert Kassai. Kassai a confirmat că preşedintele FRF, Mircea Sandu, şi Gheorghe Hagi s-au întîlnit în cursul zilei de sîmbătă, însă nu a dorit să dea detalii referitoare la înţelegerea la care au ajuns cei doi. Numirea lui Gheorghe Hagi în postul de selecţioner urmează să fie validată de membrii Comitetului Executiv al FRF. Stele în ascensiune Michael Schumacher Impunându-se şi la capătul celei de-a noua curse a sezonului, în Marele Premiu al Europei desfăşurat pe circuitul de la Nurburgring, pilotul german Michael Schumacher s-a distanţat la 24 de puncte faţă de principalul său urmăritor, David Coulthard. Schumacher are 68 de puncte, în timp ce pilotul scunderiei McLaren are doar 44. Amănunte în pagina 3. :'i- ■ -V • •