Tribuna Sporturilor, 2002 (Anul 12, nr. 599-648)

2002-07-22 / nr. 626

şase medalii la "Europene" Sportivii români participanţi la Campionatele Europene de caiac-canoe, care s-au desfăşurat la Szeghed, în Ungaria, au reuşit să intre în posesia a 6 medalii, una de aur, trei de argint şi două de bronz. Singura medalie din metal nobil a fost obţinută de echipajul Silviu Simiocencu • Florin Popescu (în foto) în proba de 1000 metri. i Nitramonia in locul Textilei Cisnădie Deşi ar fi trebuit să evolueze, in cap de campionat 2002/2003, în Seria a Vll-a a Diviziei C, alături de FC AMSO Sibiu, Textila Cisnădie a cedat locul Nitramoniei Făgăraş, formaţie care s-a retras din campionat din cauza datoriilor mari pe care le avea. Ciudat însă, se pare că formţia din Cisnădie nu s-a ales cu nici un ban de pe urma absorţiei, singurul avantaj fiind stabilirea unor contacte în domeniul afacerilor între cele două părţi, care pot furniza ceva rezultate pe viitor. Gas metan Mediaş în cantonament la Basna De astăzi, tmp de două saptămani, divizionara secunda Gaz metan Mediaş se va afla în cantonament la Hotelul Exprogaz din Bazna. După această perioadă, formaţia din oraşul de pe malurile Tîrnavei Mari are programate o serie de partide de pregătire, "duble" cu Universitatea Cluj, Industria Sîrmei Câmpia Turzii, CFR Cluj, ASA Tg. Mureş şi Chimica Tîrnăveni, precum şi participarea la "Memorialul Mircea Chivu", la Reşiţa. Gabi Szabó a doborât un nou record Atleta romanca Gabriela Szăpo a stabilit, vineri seara, un nou record european în proba de 3000 de metri, cu timpul de 8 minute, 21 de secunde şi 42 de sutimi, în cadrul celei de-a patra etape a circuitului IAAF Golden League, care a avut loc la Monte Carlo. "Când am alergat anul trecut proba de 3000 de metri în 8 minute şi 24 de secunde, stabilind un nou record Naţional, am crezut că nu voi mai putea obţine niciodată un timp mai bun. Nici nu m-aş fi putut gândi la un nou record european", a afirmat după cursă sportiva româncă. PAGINA 4