Tribuna Sporturilor, 2002 (Anul 12, nr. 599-648)

2002-08-05 / nr. 628

Contra rămâne la Milan Cristi Chivu a câştigat cu Ajax turneul de la Amsterdam Fundaşul român Amsterdam, pe care Cristi Chivu a evoluat formaţia sa a câştigat-o pe toată durata finalei cu scorul de 4-3 în dauna mari a turneului de la Barcelonei. Chivu a greşit la două dintre golurile încasate de Ajax. Celălalt român al Ajaxului, portarul Bogdan Lobonț, nu a jucat fiind accidentat. Bayern a câştigat "Turneul Centenarului" Formaţia germană Bayern München a câştigat, aseară, "Turneul Centenarului", după ce a învins în finala mare formaţia organizatoare, Real Madrid, cu 2-1 (1-0). Golurile au fost marcate de Ballack (26 - penalti), Salihamidzkci (63), respectiv Luis Figo (83 - penalti). Tribuna Anul XII, nr. 0,5 august * 11 august 2002 ii pagini 1500 lei La rândul său, Radu Niculescu a declarat că înţelege decizia conducerii grupării Beşiktaş. Cotidianul "Fanatik" notează că, după ce a renunţat la Niculescu, Beşiktaş îl va achiziţiona pe brazilianul Capone, care urmează să semneze un contract pe o perioadă de trei ani. Capone va avea la formaţia antrenată de Mircea Lucescu un salariu anual de 450.000 de dolari. "Lucescu s-a bucurat de venirea lui Capone, dar s-a întristat de plecarea lui Radu", scrie "Fanatik". Preşedintele Comitetului de Comunicare al clubului Beşiktaş, Mete Duren, a declarat, vineri, că acordul cu atacantul român Radu Niculescu a fost reziliat, a anunţat cotidianul "Hurriyet". "Am discutat cu Radu Niculescu. Odată cu venirea la Beşiktaş a lui Amarai numărul jucătorilor străini din lot a crescut. Românul nu va mai face parte din lotul de opt jucători străini al echipei Beşiktaş. Contractul a fost reziliat de comun acord cu Niculescu", a precizat Buren. Elena Hila merge la "Europene" Sportiva sibiancă Elena Hila va participa, începând de mâine, la Campionatele Europene de atletism care se vor desfăşura în Germania, la München. Atleta pregătită de prof. Petre Manu speră să obţină un rezultat bun, care să o situeze cât mai aproape de podium sau, de ce nu, chiar pe unul dintre cele trei locuri medaliate. Palatul Sporturilor "Transilvania" va găzdui, între 7 şi 11 august, Supercupa României la handbal feminin, competiţie la care vor participa doar 4 formaţii, cu două mai puţin decât numărul anunţat anterior. Alături de CSM Sibiu se vor mai afla lotul naţional de junioare, Oltchim Rm. Vîlcea și Rapid București. Doi foşti "gazişti", în Doi foşti jucători ai divizionarei secunde din oraşul de pe malurile Tîrnavei Mari, Gaz metan, Ghiţă Callo şi Gabor, care au evoluat ultima dată în România pentru Chimica Tîrnăveni, se află sub contract cu o formaţie din campionatul Insulelor Feroe, FC Skala. Pregătită de un alt român, fostul portar Eugen Vodă, formaţia mai sus amintită ocupă după turul campionatului ultimul loc în clasamentul primei divizii, "una de valoare cam cum ar fi la noi o serie de «C» mai bunicică", după cum s-a exprimat antrenorul-jucător Vodă, însă se speră că în partea a doua a sezonului formația să evite retrogradarea.