Tribuna, aprilie 2004 (Anul 120, nr. 3987-4010)

2004-04-01 / nr. 3987

COTIDIAN INDEPENDENT. APARE LA SIBIU Anul CXX, serie nouă, nr. 3987 Joi, 1 aprilie 2004 16 pagini, 5000 lei (la abonați - 2000 lei) Varianta în limba română pe INTERNET http://www.tribuna.ro E-mail: red@tribuna.ro, publicitate@tribuna.ro La Spitalul Clinic Judeţean . Terasa pavilionului Radiologie va fi acoperită cu sticlă d e mulţi ani de zile. Secţia Radiologie a Spitalului Clinic Judeţean, aflată în clădirea noii policlinici, a avut mult de suferit din cauza infiltraţiilor de apă. S-au căutat tot soiul de soluţii pentru a impermeabiliza terasa de deasupra secţiei, dar degeaba. (Necazul a ajuns în discuţia Prefecturii, Consiliului Judeţean şi a Direcţiei de Sănătate Publică. Pentru a proteja tomograful ameninţat de o ploaie torenţială, în cursul anului trecut s-a recurs la o soluţie de compromis: s-a construit o copertină de lemn în șarpantă, care și-a făcut datoria... Acum i-a venit rândul să dispară și să facă loc unei lucrări arhitectonice valoroase. conf. în pag. 14 Ion SORESCU Deşi beneficiază de gratuitate Revoluţionarii nu se înghesuie să-şi ridice biletele car aceştia pot circula pe liniile CFR la clasa I . Revoluţionarii sibieni nu se grăbesc să-şi ridice foile de transport pe liniile CFR pentru acest an. Biletele de transport sunt eliberate pentru 2004, de Consiliul Judeţean, str. G-ral Magheru. Revoluţionarii din 1989 beneficiază de gratuitate pe liniile CFR, clasa I. Sunt aşteptaţi la Consiliul Judeţean revoluţionarii celor cinci asociaţii din judeţul Sibiu. Biletele CFR se pot ridica de la camera 3 a Consiliului Judeţean, persoană de contact Viorel Vlad, consilier în cadrul CJ. Revoluţionarii trebuie să aibă la ei Buletinul/ Cartea de Identitate şi Certificatul de revoluţionar. Unul dintre motivele pentru care revoluţionarii s-au prezentat în număr destul de redus să-şi ridice foile de transport pe liniile CFR este că aceste foi de transport se eliberează, pentru prima dată, de Consiliul Judeţean. Responsabilii Consiliului Judeţean susţin însă că nu a fost fixat un termen. CC.PJ iAgH Bazar la Forumul German Cercul Femeilor Evanghe- aprilie, între orele 10-13, în lice organizează tradiţionalul Sala oglinzilor a FDG Sibiu, str. bazar de Paşti, sâmbătă, 3 G-ral Magheru 1-3.  Oare când se încheie şirul? * femei tâlhărie Sfera * o altă persoană a fost la un pas să îngroaşe rândul femeilor care au fost tâlhărite în municipiul Sibiu * tâlhăria s-a petrecut tot dis-dedimineaţă * femeia a fost acostată în plin centru, la intersecţia dintre str. Gheorghe Lazăr şi Bulevardul G-ral Magheru . Valul de tâlhării care se ţin lanţ în municipiul Sibiu pare să nu se oprească. Poliţiştii par să nu dea de capăt cazurilor din ce în ce mai dese şi mai încâlcite. Cu toate că majoritatea autorilor care comit aceste fapte sunt prinşi la câteva ore, munca de prevenire nu îşi arată încă roadele. Poliţiştii de la municipiu au încă dosare nerezolvate de fapte comise la începutul acestui an. în urmă cu două zile, încă o femeie a fost la un pas să fie tâlhărită în municipiul Sibiu. La ora 5:30, Vasilica Ş., în vârstă de 31 de ani mergea spre servici. La intersecţia dintre Bulevardul Coposu şi strada Gheorghe Lazăr, ea a fost atacată de o persoană necunoscută. Bărbatul a lovit-o cu o piatră în cap pe femeie, după care a încercat să îi smulgă poşeta şi o plasă, pe care aceasta le avea în mână. Femeia s-a luptat însă cu tâlharul şi a reuşit să îl pună pe fugă, după care a anunţat de urgenţă Poliţia. Ofiţerilor de poliţie nu le-a fost prea greu să îl prindă pe autor. Emilian S. este din Sibiu, are 26 de ani şi este recidivist. El a fost reţinut pe bază de ordonanţă şi este cercetat sub aspectul comiterii infracţiunii de tentativă de tâlhărie. Ieri el a fost prezentat Parchetului şi Tribunalului Sibiu pentru emiterea mandatului de arestare preventivă. Vasilica B. a fost transportată la Laboratorul Medico-Legal al Spitalului Clinic Judeţean Sibiu, însă medicii au stabilit că leziunile rezultate în urma bătăii cu tânărul agresor, nu i-au pus în pericol viaţa. „ Moedyn flRnmSKI . Cei care au rămas în ne- cu, preşedintele organizamişcare la capitolul “dempţiei, împotrivirea la hotărârea craţie", care au fost luaţi prin de suspendare luată la censurprindere de începutul de tru a fost generală. Mai mult democraţie reală declanşat membrii Delegaţiei Permade abolirea oficială asistenente Vâlcea au compus, mulți comunist se vor mira laolaltă, o scrisoare adresată că între centrala de partid și d-lui Năstase, prin care cer sucursalele din provincie pot reanalizarea și anularea desă apară nepotriviri de opinie, ciziei de suspendare. Nepotrivirile de opinie erau Delegaţia Permanentă de Vâlcea s-a ales cu promisiunea d-lui Ilie Sârbu, venit de la centru, că scrisoarea va ajunge la destinatar şi că va veni la Vâlcea o comisie nouă, care va reanaliza şi numite de conducerile cotuaţia. Cum se va finaliza ministe de partid “nesupucazul, este treaba partidului: nere”, “deviaţie”, “abatere” şi important este că au apărut erau degrabă îndreptate, recazuri în care opiniile diferă aduse pe linia dreaptă a şi sunt afirmate deschis, în partidului, sau rezolvate brufaţa presei. Nimic nedemorat prin mijloace specifice eratic! Dacă n-are încurcădictaturii. Dictatura, zisă a turi cu Justiţia, dl. Comănesproletariatului, a lăsat urme cu poate candida în contigreu de şters în doar 15 ani, nuare. Dacă are, se pune Cele mai adânci vizează întrebarea: cum de este mentalitatea, aşa că este ex- susţinut în unanimitate aplicabilă tendinţa de a Dacă am tot spus că consuma din “tortul” demo- politicienii se cam amestecă oraţiei numai anumite “felii", în treburile Justiţiei, cu totul Delegaţia Permanentă a nedemocratic, şi nu ne pla- PSD a întâmpinat în pre ce, o să spunem că ne place mieră, rezistenţă în aplicarea când Justiţia se amestecă, unor hotărâri. Delegaţia cu totul democratic, prin Permanenţă de Vâlcea n-a treburile încâlcite ale polivrut să se despartă, cu unaticienilor, cu două, de Iulian Comănes- Mihai BRATU  Bursa generală a locurilor de muncă 1.347 locuri de muncă, oferite de 107 angajatori sibieni ână ieri, AJOFM Sibiu a identificat 1.347 locuri de muncă ce urmează să fie oferite prin Bursa Generală a Locurilor de Muncă ce va fi organizată vineri, 2 aprilie 2004. Această acţiune va debuta la ora 8 în centrele: Sibiu [sala Cercului Militar), Avrig (sediul Agenţiei locale - str.Gh.Lazăr nr.411. Medi?“ 'C. a Schuller-Piaţa Regele Ferdinand nr. 1 .. .. I Agenţiei locale - str.Spitalulii nr.16] , Cisnădie (Casa de Cultură - str.Sibii Până miercuri îşi anunţaseră part 107 firme: la Sibiu - 57, Mediaș - 11. •. Avrig-8, Agnita-18. Cele mai multe ■ ■ sunt oferite la Sibiu (7273, Cisnădie (24 ■, Mc (173) cont. in pag. 14 • - • • load. _ __ P Se caută şefi neutru şcoli.. Termenul de inscriere la concursul de directori s-a prelungit până ieri, doar 7 înscrişi pentru 176 de posturi . Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Sibiu a decis prelungirea termenului de înscriere la concursul pentru funcţiile de directori de şcoli. Iniţial, termenul limită a fos stabilit pentru 2 aprilie. Potrivit noilor reglementări, candidaţi care vor să conducă unităţi de învăţământ îşi pot depune dosarele până marţi, 13 aprilie. Inspectoratul Şcolar va organiza concursul după 21 aprilie. ISJ a scos la concurs 176 de posturi de director şi director adjunct. între cele 176 se află posturile de director la Palatul Copiilor Sibiu, Cluburile Copiilor şi Elevilor Avrig, Agnita, Cisnădie, Dumbrăveni, cele de director adjunct de la Colegiul Naţional “Gh. Lazăr”, Colegiul Naţional “S. von Brukenthal”, Colegiul Agricol “D.P. Barcianu”, Colegiul Tehnic Textil etc. Au fost scoase la concurs şi posturile de director de la Grupul colar “N. Teclu" Copşa Mică, Grupul Şcolar “Carol I”, Grupul colar “CFR Sibiu”, Grupul Şcolar Special Dumbrăveni, Liceul “A.T. Laurian” Agnita, Liceul “A. Sever" Mediaş etc. Pe lista IŞJ mai figurează 55 de funcţii de director la grădiniţe şi 82 de funcţii de director şi director adjunct la şcoli generale. Până ieri la prânz, Inspectoratul Şcolar înregistrase doar 7 dosare de candidaţi... Florin STAICU