Universul Copiilor, 1936 (Anul 12, nr. 1-52)

1936-06-10 / nr. 24

Un mare concurs cu premii pentru cei mai frumoși copii din Romania „Universul Copiilor si al Tineretului“ deschide un mare concurs cu premii pentru cei mai frumosi copii din Romania, in varsta de la 3 la 10 ani. Se vor acorda 20 de premii (premiul I, lei 1500, premiul II, lei 1000, premiul III lei 500, premiul IV, un automobil pentru copii de la Galeriile Laffayette, premiul V, un aparat fotografic pliant 6X9 de la magazinul Foto- Sport, din Calea Victoriei, etc). Lista intreaga a premiilor o vom publica intr’un numar viitor. Parintii cari doresc ca baetarii iau fetitele lor sa ia parte la concurs, ne vor trimite cate doua fotografii, cat mai reunite, pentru fiecare concurent, format carte postala, bust, in culoare neagra (nu sepia sau alt ton) indicandu-ne varsta exacta si numele intreg al copilului. Fotografiile le vom publica in revista in ordinea primirii, purtand fiecare (pe langa nume si pronume) un numar de ordine. Juriul examinator va fi chiar publicul. In acest scop, cititorii revistei U. C. T. isi vor arata preferinta (cand vom inchide concursul, in toamna acestui an) complectand buletinul de vot pe care-l vom publica la data respectiva. Fotografiile vor fi aduse la secretariatul revistei noastre din str. Brezoianu 25 etaj I sau vor fi expediate recomandat pe adresa secretarului nostru de redactie, d. av. Ilie Algazi, la aceiasi adresari... declaram deschis concursul nostru cu premii pentru cei mai frumoși copii din Romania.