Viața Nouă, octombrie-decembrie 1971 (Anul 28, nr. 8334-8412)

1971-10-14 / nr. 8345

Pag. a 2-a HANDBAL A XI-a ediție a „Trofeului Carpați“ se va disputa la Galați Federația Română de Handbal a stabilit ca ediția a XII-a a prestigioasei competiții masculine internaționale de handbal dotată cu "Trofeul Carpați" să se desfășoare anul acesta între 9 și 14 noiembrie în Palatul sporturilor din Galați. Acesta este cel mai important eveniment handbalistic al anului, finind cont că reunește la start echipe de o valoare recunoscută : România — campiona mondială, Republica Federală a Germaniei, Iugoslavia, Ungaria, Norvegia etc, principale protagoniste la majoritatea marilor confruntări internaționale. Organizatorii au repartizat echipele în cele două serii (cîte patru în fiecare serie) și au alcătuit programul de desfășurare a etapelor. In seria A vor juca echipele României, R.F. a Germaniei, Franței și Norvegiei. In seria B se vor întrece echipele R.S.F. Iugoslavia, Ungariei, Spaniei și României-tineret. Programul jocurilor este următorul : 9 noiembrie: R.S.F. Iugoslavia — România-tineret (ora 15.30) , R.F. a Germaniei — Franța (ora 16,45), Ungaria — Spania (ora 18), România — Norvegia (ora 19,15). 10 noiembrie: Ungaria — România-tineret (ora 15,30), R.S.F. Iugoslavia — Spania (ora 16,45) , R.F. a Germaniei — Norvegia (ora 18), România — Franța (ora 19,15). 11 noiembrie: Franța — Norvegia (ora 15,30), România-tineret — Spania (ora 16,45) , R.S.F. Iugoslavia — Ungaria (ora 18) și România — R.F. a Germaniei (ora 19,15). Ziua de 12 noiembrie este rezervată odihnei, iar în zilele de 13 și 14 noiembrie vor avea loc jocurile finale după următorul program: 13 noiembrie: locul 3 seria A — locul 4 seria B (ora 15,30) , locul 4 seria A — locul 3 seria B (ora 16,45), locul 2 seria A — locul 1 seria B (ora 18), locul 1 seria A — locul 2 seria B (ora 19,15). 14 noiembrie: locul 4 seria A — locul 4 seria B (ora 15), locul 3 seria A — locul 3 seria B (ora 16,15), locul 2 seria A — locul 2 seria B (ora 17,30), locul 1 seria A — locul 1 seria B (ora 18,45). La ora 20 va avea loc festivitatea de premiere și închidere a competiției. * De cîteva zile echipele României se află în pregătire la Galați sub conducerea antrenorului emerit Nicolae Nedef, înaintea jocurilor din cadrul „Trofeului Carpați", tot la Galați este prevăzută o dublă întîlnire internațională între și Bulgariei (31 echipele României octombrie și 1 noiembrie a.c.). D. CONSTANTIN VOLEIBALIȘTII CLIA POLITEHNICA. LA STARTUL NOULUI CAMPIONAT Prezentă permanent pe primele patru locuri în precedentele șase ediții ale campionatului diviziei naționale A, echipa masculină de volei Politehnica Galați este singura reprezentantă a provinciei care a reușit să țină pasul cu cele trei valoroase echipe bucureștene, Steaua, Dinamo și Rapid. De altfel o spunem fără rezerve că formația studenților gălățeni a fost în ultimii ani (și o dorim și în continuare) cea mai valoroasă echipă din provincie. Duminică 17 octombrie începe un nou campionat. In dorința de a prezenta cititorilor noștri cîteva amănunte legate de activitatea acestei echipe și de felul în care se va prezenta la startul noului campionat, am avut recent o discuție cu antrenorul acestei echipe, lector Florin Balaiș. — Cît timp ați pregătit echipa gălățeană și cînd ați revenit la conducerea ei ? — Mi s-a încredințat pregătirea acestei echipe în martie 1960, și am părăsit-o (pe motive de boală) în decembrie 1969. Datorită faptului că echipa a rămas din nou fără antrenor (George Kramer după cum se știe a renunțat la Politehnica în favoarea divizionarei B Oțelul), am acceptat ca împreună cu maestrul sportului Iuliu Szöcs să reorganizăm și să pregătim echipa care după părerea mea a adus cele mai mari satisfacții (prin rezultate și comportare) spectatorilor gălățeni. — Despre ce reorganizare este vorba ? — Plecarea în acest an a doi jucători din prima formație (Udișteanu și Manu) ne pune probleme de reorganizare a formației, de schimbare a concepției tactice de joc în funcție de noua formulă de echipă și multe alte probleme la fel de importante pentru viitorul acestei echipe. — Cum s-au pregătit voleibaliștii gălățeni pentru noul campionat ? — Am început oficial pregătirile la 25 august a.c. (destul de tîrziu pentru o echipă divizionară și ale cărei obiective majore sînt cu totul altele decit cele de pînă acum), desfășurând zilnic intre 3 și 4 ore de antrenament. Această scurtă perioadă de pregătire a fost și ea împărțită în mai multe etape. In etapa 1 am urmărit readaptarea organismului, în mod treptat, la eforturi medii și de mare intensitate, ținînd cont de faptul că majoritatea jucătorilor nu au avut în acest an o pregătire de bază corespunzătoare. Antrenamentele s-au desfășurat pe baza unui mare volum de muncă fizică, uneori epuizantă. Etapa a II-a s-a caracterizat, de asemenea, printr-un mare volum de muncă fizică specifică și tehnică (dublată de unele corectări tehnice). In etapele a 111-a și a IV-a, în care am urmărit omogenizarea echipei, am putut realiza obiectivele propuse. In afară de Udișteanu și Manu, care au plecat din prima formație, au mai lipsit o perioadă de timp Păduraru și Dumitrescu, cuprinși în pregătirile lotului național, cărora li s-au alăturat și absențele altor jucători cu multe examene restanță pentru sesiunea de toamnă. Desigur depunem în continuare serioase eforturi în privința omogenizării, și pentru formarea unei idei tactice moderne. — Cum apreciați totuși pregătirile de pînă acum 7 — Cu toate neajunsurile pe care le-am avut, apreciez că jucătorii pe care-i am la dispoziție (în majoritatea lor) s-au pregătit cu multă seriozitate pentru noul campionat. De asemenea, sper că în jocurile de campionat ei se vor dărui întru totul, putind astfel să trecem mai ușor peste unele lipsuri apărute in etapele de pregătire. Pînă în prezent o comportare bună au avut-o Popa, Păcuraru, Stere, Bologa și Popescu. — Care este lotul actual și probabila formație de bază ? — Despre formația de bază nu putem spune încă prea multe lucruri. Lotul din care vom alcătui formația de bază este următorul : Marcel Popa, Constantin Stere, Dragoș Popescu și Cristian Zugravu — ridicători: Cornel Păduraru, Radu Dumitrescu, Alexandru Păcuraru, Romică Șefler, Gheorghe Ungureanu, Cornel Bologa, Ion Gheorghe, Dinu Lungu, Ion Ungureanu, cărora li se va alătura, la nevoie, antrenorul secund, experimentatul jucător — Szöcs Juliu. — Care este obiectivul de performanță fixat pentru noul campionat ? — Clasarea pe locurile 6—7. Rezultatele pot fi însă influențate de lipsa de experiență a majorității jucătorilor. Dar să nu uităm de calitățile reale ale jucătorilor, care — dublate de o participare conștiincioasă în pregătire și de o disciplină sportivă și extrasportivă impusă de nivelul competiției la care participăm și la care mai adaug un factor foarte important: recuperarea după efort — pot aduce destule satisfacții iubitorilor de sport gălățeni chiar și în acest campionat. Nu întîmplător trei dintre tinerii pe care-i pregătesc (Dumitrescu, Stere, Păduraru) sunt în vederile echipei naționale. — Care sunt jocurile cele mai grele în acest campionat? — Pentru noi, în acest an toate jocurile sunt grele, dar sînt convins că jucătorii se vor dărui și vor face totul pentru a menține prestigiul voleiului gălățean la nivelul anilor trecuți, indiferent de adversar. Ceea ce-i important este faptul că nu avem și nici nu vrem să avem „vedete" și dacă se vor ivi acte de indisciplină le vom curma neîntîrziat, cu riscul de a scoate din lot orice valoare sportivă. Iată și etapele în ordinea lor : la 17 octombrie vom juca la Bacău cu Viitorul; 24 octombrie, la Galați cu „U“ Cluj; 27 octombrie, la București cu Progresul ; 31 octombrie, la Brăila cu Unirea Tricolor; 3 noiembrie, la Galați cu I.E.F.S.; 7 noiembrie, la București cu Rapid; 14 noiembrie, la Galați cu Steaua; 21 noiembrie, la Galați cu Tractorul Brașov ; 24 noiembrie, la București cu Dinamo ; 28 noiembrie, la Timișoara cu Politehnica ; 1 decembrie, la Galați cu „U“ Craiova. — Cine credeți că va cîștiga titlul în acest an ? — Cred că Dinamo ! Așadar, voleibaliștii gălățeni încep un campionat nou. Un campionat greu, pe care încearcă să-l ia pieptiș una din cele mai tinere formații din țară. Un campionat pe care-l așteptăm cu încredere, fiind convinși că seriozitatea și dăruirea, caracteristice acestui colectiv studențesc, vor situa echipa la un nivel superior de reprezentare. Discuție consemnată de V. IONESCU FOTBAL Oțelul 1.11.1). Medgidia 2-2 (0-2) Oaspeții pot să fie recunoscători apărătorilor gălățeni pentru rezultatul de egalitate obținut în fieful gazdelor. Două grave greșeli comise de Dragu, Ivan și Șarpe au permis celui mai periculos atacant de la I.M.U.M. — Constantin (min 24 și 38) să înscrie pe contraatac două goluri nesperate. Nesperate, deoarece în această parte a jocului gazdele au dominat cu autoritate, ratînd însă prin Haralambie (min 3) și Strate (min 18) ocazii dintre cele mai clare. Imediat după pauză oțelarii atacă cu vehemență (cam dezorganizat, însă) și obțin, cu bunăvoința arbitrului, în minutul 53 o lovitură de la 11 m (la o spectaculoasă cădere a gălăgiosului P. Marin),pe care Haralambie o transformă impecabil. Două minute mai tîrziu, același Haralambie are ocazia să restabilească egalitatea, dar ratează incredibil dintr-o situație convenabilă. Ce nu au reușit gazdele, au reușit în schimb oaspeții (min 64), cînd la o lovitură liberă laterală, executată de Pavel, unul dintre apărătorii oaspeți a deviat mingea în plasă. 2—2. Dacă pînă în acest minut nu am prea văzut faze de fotbal, ei bine, pînă la sfîrșitul celor 95 minute (! ?), am văzut orice: mingi bubuite aiurea de oaspeți, simulări, loviri intenționate (a excelat Macovei — căpitanul Oțelului), faulturi cu nemiluita și un arbitru I. Dolniceanu (Ploiești) blînd și neputincios! Intr-un cuvînt o adevărată demonstrație de antifotbal, și toate acestea din partea a doua echipe cu oarecare pretenții în divizia C. T. MĂRGĂRIT Pe șosele mai circulă „eroi ai iresponsabilității și riscului (Urmare din pag. 1) iar un om atent ca mine, a apelat poza la argument. Atenția este obligatorie de la sine cînd un șofer se află la volan, dar niciodată excesul de viteză nu va fi suplinit doar de atenție. Am vrea să subliniem că graba îi mai caracterizează și pe unii șoferi amatori care la întoarcere spre domiciliu uită de prevedere din dorința de a ajunge mai repede acasă. Și duminică, după cum e bine știut, de la Tecuci spre Galați, îndeosebi prin comunele Ivești și Liești, circulația e mult îngreunată de unii cetățeni nedisciplinați care înadins parcă circulă pe partea carosabilă, se adună în grupuri, ba chiar încearcă prin glume să pună la încercare vigilența șoferilor. Remarcînd gravitatea unor asemenea acte de indisciplină a pietonilor, nu putem trece cu vederea faptul că lucrătorii de miliție din comunele citate manifestă încă multă înțelegere sau nu apar pe șosea atunci cînd prezența lor se impune. Și nu este prima dată cînd sesizăm aceasta. Acum mai mult ca oricînd nu se mai poate apela la nici o scuză. In tot mai multe comune s-au amenajat trotuare din beton. De ce nu sînt folosite, de ce nu se apelează la toate măsurile pentru a-i determina pe toți cetățenii să meargă numai pe acolo ? Incercînd să punctăm fenomenele caracteristice sesizate în raidul întreprins de organele de miliție la sfîrșitul săptămînii trecute se cuvine să vorbim și de cursele clandestine efectuate de mașinile unor întreprinderi care au fost întîlnite pe șosele efectuînd servicii pentru diferite persoane. Este bine știut că atunci cînd se află în neregulă, șoferul conduce cu frică și deci este nesigur în stăpînirea volanului. Salvarea Spitalului nr. 1 — 3161736, condusă de șoferul Luca Dulcă, am întîlnit-o duminică pe șoseaua Oancea — Galați. Nu era în misiune. întrebat cu ce treabă se află în cursă, Dulcă a tăcut. Ce mai putea spune cînd autosanitara era bine încărcată cu vin, zarzavaturi și mobilă, iar el mai gustase și cîteva pahare cu vin! Cine a autorizat plecarea mașinii sau cine se cuvenea, să aibă în atenție parcul de mașini, să se îngrijească pentru ca autosanitara să se afle gata pentru orice urgență ? întrebări la care conducerea Spitalului nr. 1 trebuie să răspundă cu măsuri severe. Ne aflăm în fața unei încălcări condamnabile a sarcinilor de serviciu care puteau afecta vieți omenești. Cu o zi înainte, cam pe la aceeași oră, de la Măstăcani se grăbea spre Galați microbuzul 31 G1 2 567 al întreprinderii de prefabricate din beton Galați. — Actele vă rog. •— Păi să vedeți... a încercat să se scuze șoferul Vasile Ignat. Și agenții de circulație au văzut ce era de văzut în microbuz : un butoi cu vin! — E al unui prieten, a precizat șoferul. Ignat nu a putut să-și refuze prietenul. Cum a putut însă să folosească mașina în scopuri personale ? Cu a cui aprobare ? Acum nimeni nu mai știe nimic! Ce simplu se rezolvă neregulile , prin ridicare din umăr și mină de surprindere totală ! Asupra celor constatate am cerut părerea tovarășului maior IULIAN CHIVU, șeful serviciului de circulație din Inspectoratul județean de miliție. Raidul de sîmbătă și duminică a evidențiat că generatoarea celor mai diverse nereguli, de la excesul de viteză pînă la conducerea sub influența alcoolului, are la origine ușurința cu care este privită marea răspundere pe care și-a asumat-o șoferul. Sunt șoferi pentru care nu contează dacă beau acolo un pahar cu vin, pentru care e firesc slalomul printre mașini sau fuga prin localități cu o viteză mai mare decit cea permisă. In sezonul de toamnă, vremea se schimbă brusc. Acum e soare, acum e ploaie. Nu poți pleca la drum fără a te asigura tehnic, fără a avea în vedere condițiile pe care ți le impune vremea neprielnică în conducere. Păgubitoare și periculoase sunt cursele clandestine, fuga după aprovizionare la țară cu mașina întreprinderii. Am vrea să atragem un serios avertisment pietonilor care îngreunează circulația, care folosesc șoselele drept mijloc de promenadă, că vom acționa prompt cînd vom întîlni asemenea situații. Pentru a preveni evenimentele de circulație vom întreprinde în continuare asemenea acțiuni cu efective mărite. Dorim să contăm și pe ajutorul întreprinderilor de la care așteptăm să se manifeste o mai mare grijă pentru asigurarea condițiilor tehnice a autovehiculelor, pentru asigurarea legalității tuturor curselor. In munca noastră de prevenire scontăm și pe ajutorul șoferilor, al tuturor participanților la traficul rutier. Acum, toamna, prevederea, atenția în conducere, starea tehnică a mașinii au un mare rol. Orice omitere a uneia dintre aceste cerințe în vederea asigurării unei circulații normale poate să constituie un permanent pericol pentru siguranța circulației. I 1 VIAȚA NOUA 1 ȘAH Fischer— j I Petrosian 2-2 . Meciul de șah dintre ma*rii maeștri Tigran Petrosian și Robert Fischer a continuat la Buenos Aires cu partida a 4-a. Ca și în partida precedentă arbitrii au consemnat remiza, astfel că scorul se menține egal: 2—2. Următoarea partidă va avea loc la 14 octombrie. I Mmm CINEMA GALAȚI: „Popular" — filmul Haiducii — orele 15; 17 ; 19 ; 21. „Țiglina" — filmul Pădurea spînzuraților — seriile I și a II-a — orele 15;15; 19. „Central" — filmul Articolul 420 — seriile I și a II-a — orele 9;30 ; 12;45; 16; 19;30. „Republica" — filmul Start la moștenire — orele 10 ; 12; 15; 17; 19; 21. „Dunărea" — filmul Boxerul — orele 15; 17; 19; 21. „Doina" — filmul Eu sunt Jerom — orele 15 ; 17 ; 19 ; 21. TECUCI: „Arta" — filmul Serata: „Popular" — filmul Cadavrul viu — seriile I și a II-a. TG. BUJOR: „Doina" — filmul Moartea filatelistului. BEREȘTI : „Luceafărul" — filmul Străinul — seriile I și a II-a. RADIO JOI 14 OCTOMBRIE 1971 PROGRAMUL 1 6,00 Muzică și actualități. 9,30 Odă limbii române. 10,05 Muzică populară. 10,30 Clubul călătorilor. 11,15 Din țările socialiste. 12,00 Cîntă Sylvie Vartan. 12,30 Intîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13,00 Radiojurnal. 13,27 Cîntecul e pretutindeni. 14,00 Compozitorul săptămînii. 15,05 Tribuna radio. 15,25 Pagini vocale și orchestrale. 16,00 Radiojurnal. 16,30 Muzică populară. 17,00 Antena tineretului. 17,30 Melodii cunoscute, interpreți îndrăgiți. 18,00 Orele serii. 20,05 Zece melodii preferate. 21,00 Revista șlagărelor. 21,30 Opereta Vînzătorul de păsări. 22,00 Radiojurnal. 22,30 Concert de seară. 0,03—6,00 Estrada nocturnă. PROGRAMUL NI 6.00 Program muzical de dimineață. 8,05 Tot înainte. 9,00 Cîntece de Gheorghe Danga. 9,35 Interpreți de muzică populară. 10,40 Valsuri vocale. 11,00 Cîntece de dragoste și jocuri populare. 11,30 Soliști de muzică ușoară. 12,30 1 Selecțiuni din operete. 13,00 Radiojurnal. 13,15 Varietăți muzicale. 14,05 Muzică populară. 14,30 | Ateneu. 15,00 Muzică ușoară. 16,00 | Radiojurnal. 16,15 Simfonii. 17,05 Muzică populară. 17,30 Dicționar de literatură universală. 18,00 Publicitate radio. 18,20 Corul Filarmonicii „Banatul" din Timișoara. 18,40 Toamna muzicală clujeană. 19,05 Melodii de estradă. 19,30 Cadran. 20,00 Concertul orchestrei simfonice a radioteleviziunii. 22,00 Melodii lirice. 22,30 Istorici de peste hotare. 23,05 Concert din opere. 24,00 Sonate. 0,55 — 1,00 Buletin de știri. T. V. JOI 14 OCTOMBRIE 1971 17,30 Deschiderea emisiunii. Emisiunea în limba maghiară. 18,30 La volan — emisiune pentru conducătorii auto. 18,50 Timp și anotimp în agricultură. 19,10 Pentru sănătatea dv. Regimul de viață al bolnavilor cardiaci. 19,20 1 001 de seri — emisiune pentru cei mici. 19,30 Telejurnalul de seară. 20,00 Reflector. 20,15 Interpretul săptămînii: Anca Agemolu. 20,30 Pagini de umor — „Stan și Brandelincvenți". 21,20 Cadran internațional. 22,10 Serenade, canțonete și arii din operete. 22,45 Telejurnalul de noapte. Buletin meteorologic — Pentru următoarele 24 ore: Vremea se menține frumoasă și călduroasă, cu cerul mai mult senin noaptea și dimineața. Vînt slab pînă la potrivit. Temperaturile minime vor fi cuprinse între 4 grade și 8 grade, iar maximele între 18 grade și 22 grade. Dimineața ceață slabă. — Pentru următoarele 3 zile: Vremea devine în general instabilă și se va răci treptat. Cerul va fi mai mult noros. Vor cădea ploi de scurtă durată. Vînt potrivit cu unele intensificări. Temperaturile minime vor oscila între 5 grade și 8 grade, iar maximele, între 15 grade și 18 grade. Achiziționarea și (Urmare din pag. 1) evitîndu-se pe această cale stocurile ridicate, cum sînt, în special cele de la Jurnalul nr. 3. Realizarea integrală a planului de investiții și de punere în funcțiune în acest an și crearea frontului de lucru pentru obiectivele din anul următor depind de modul cum Direcția de investiții C.S.G. va realiza planul de achiziționare a utilajelor și de gradul de îndeplinire a planului de montare a utilajelor de către constructorul I.C.M.S.G. Această problemă trebuie să constituie sarcina nr. 1 a beneficiarului, furnizorilor de utilaje și constructorului montarea utilajelor I.C.M.S.G. De aceea, obligațiile contractuale asumate de părți trebuie îndeplinite fără nici o întîrziere. De asemenea, experiența acumulată pe șantierele C.S.G., trebuie folosită din plin în această perioadă pentru ca stadiile fizice din grafice să fie realizate și chiar devansate. In întîmpinarea înfăptuirii acestui deziderat, colaborarea și conlucrarea permanentă între C.S.G., I.C.M.S.G. și furnizorii de utilaje pot crea cadrul favorabil îndeplinirii integrale a planului de investiții, punerii în funcțiune, la termenele stabilite, a tuturor obiectivelor aflate în construcție pe platforma Combinatului siderurgic. Nr. 8345 Direcția de gospodărie comunală și locativă Galați angajează de urgentă : — INGINERI ȘI TEHNICIENI în probleme de investiții și gospodărie comunală, cu îndeplinirea condițiilor de studii și stagiu, conform H.C.M. 914/1968. Informații la telefon 11274. Oficiul pentru construirea de locuințe proprietate personală Galați oferă cetățenilor cu domiciliul permanent in municipiul Galați. Apartamente cu 2 camere confort III (îmbunătățit) în blocul E 2 din microraionul 19 Galați. Blocul fiind terminat, apartamentele se pot ocupa imediat după contractare. Se asigură încălzire centrală, bucătării, cadă de baie de 1,20 m. Camerele sunt dispuse cu intrări separate de pe hol. Valoarea orientativă a unui apartament este de 50 000 lei. Avansul minim necesar la înscriere se poate împrumuta de la C.E.C. Informații suplimentare asupra cuantumului razelor lunare, termene de rambursare etc. se obțin la sediul OCLPP din Galați, str. Navelor nr. 3, în fiecare zi între orele 7—15 și 17—20 (sîmbăta și duminica între orele 9—12). FABRICA DE SPIRT GHIDIGENI județul Galați angajează : RESPONSABIL COMPARTIMENT C.F.I. Doritorii se vor adresa la sediul fabricii — compartimentul personal — telefon 16 de unde se pot obține relații suplimentare. Condițiile de studii și stagiu sunt cele prevăzute în H.C.M. 914/1968- I. A. S. TULUCEȘTI angajează de urgență — ECONOMIȘTI pentru ferme și sectoare — INSTALATOR sanitarist In condițiile H.C.M. nr. 914/1969. Fabrica de ulei „Prutul“ Galați Str. Ana Ipătescu nr. 12 Telefon 11977 — 11979 angajează de urgență : REVIZOR CONTABIL Condițiile de încadrare conform HCM nr. 914/1968. Conform legii cu privire la actele de identitate, art. 12, toți cetățenii R.S. România sunt obligați de a-și efectua grupa sanguină care trebuie înregistrată pe buletinul de identitate. In județul Galați, grupele sanguine se vor efectua la Spitalul nr. 1 Galați, Spitalul unificat Tecuci și Centrul de recoltare și conservare a sîngelui Galați. In orașul Galați, determinarea grupei sanguine se face la Centrul de recoltare și conservare a sîngelui Galați, str. Republicii nr. 68, lunea, miercurea și vinerea între orele 7—12. Rezultatele se înscriu pe buletinul de identitate și se eliberează a doua zi între orele 12—14. In primă urgență sunt obligați a se prezenta conducătorii auto și cei care își schimbă buletinul de identitate. Determinarea și înscrierea grupei sanguine pe buletinul de identitate este o obligație a fiecărui cetățean în interesul propriei sănătăți. DIRECȚIA SANITARĂ A JUDEȚULUI GALAȚI MICA PUBLICITATE VINZARI Vînd Moskvici 408 — Țiglina I blocul I 3 ap. 36. Zilnic orele 16—19. SCHIMB LOCUINȚĂ Cedez apartament 2 camere și garsonieră pentru apartament 3 camere, Țiglina II — Mazepa, Telefon 30458 după orele 17. ÎNCHIRIERI închiriez mobilat cameră mică, intrare separată. Traian 200. PIERDERI Pierdut legitimație C.S.G. nr. 10417 pe numele Perju Nicolaie. O declar nulă. Pierdut legitimație nr. 1 810 eliberată de I.T.C. Galați pe numele Tecaru Constantin. O declar nulă. Pierdut certificatele de naștere pe numele V. Vasile, Zamfir, Dumitru Vasile și Mărica Alexe precum și certificatul de căsătorie pe numele Vasile și Ioana Alexe eliberate de Sfatul popular Fundeni. Se declaraule: Cooperativa „Crinul" Galați anunță pierderea dovezii nr. 29 de verificare a stării tehnice auto și tichetul de circulație liberă pe traseele interzise, eliberat de Inspectoratul municipal de miliție Galați. Se declar nule. Pierdut carnet de marinar nr. 3205 eliberat de Căpitănia portului Constanța pe numele Tănăsache Ionel. II declar nul. Pierdut foate parcurs nr. 505975 pentru auto 21 al. 1937 proprietatea IJECOOP Galați. O declar nulă. Pierdut legitimație C.S.G. nr. 6817 pe numele Brazdeș Sandu. O declar nulă. Pierdut legitimație C.S.G. nr. 16022 pe numele Tutoveanu Valentin. O declar nulă. Pierdut legitimație C.S.G. nr. 17169 pe numele Țuchel Gheorghe. O declar nulă. I.C.M.S.G. anunță pierderea foii de parcurs seria 75 752 pentru auto 31 Gl. 1 448 pe care o declară nulă. Pierdut cartea de muncă seria P.c. 338 181 din 20 mai 1965 eliberată de Baza de aprovizionare și desfacere nr. 2 Galați pe numele Ciupitu Petre. O declar nulă. Pierdut cartea de muncă seria n.J. nr. 40715 eliberată de I.I.S. 11 Iunie Galați pe numele Lazăr Ion. O declar nulă. Pierdut cartea de muncă eliberată în anul 1962 de Șantierul de construcții nr. 3 Orașul Gheorghe Gheorghiu Dej, pe numele Stănoiu Spiridon. O declar nulă. Familiile Sandu și Ionescu anunță cu adîncă durere tragica dispariție a scumpei lor fiice, soții și surori IONESCU MARIA (LALA) jurist. In vîrstă de 28 ani înhumarea va avea loc mîine, orele 13. i )*. A > Â