Viața Studențească, octombrie-decembrie 1976 (Anul 21, nr. 31-43)

1976-10-05 / nr. 31

Ieri au început in Capitală lucrările Consfătuirii cadrelor din domeniul științelor sociale, învățamintului de partid și U.T.C. In numărul viitor al revistei noastre, pe larg despre acest important eveniment Pag. 6—7 Omicron In căutarea timpului pierdut — un articol de Sorin Roșca, realizat cu concursul nedorit al secretariatelor, studenților și unor cadre didactice de la facultăți bucureștene Pag. 6-7 Dialoguri ad-hoc de Mihai Tatulici Primi inter pares Confidențe de Patrel Berceanu Sînteți invitați să vă spuneți părerea despre „vacanța ofensivă" a eroilor despre care vorbește colaboratorul nostru Proletar din toate țările, unifi-va! Revistă a Uniunii Asociațiilor Studenților Comuniști din România 31 (631) • Anul XX • misiți 5 oct 1976 • 12 pagini # • 0,50 )«1 • Pag. 2 Cronica social-politică de Stelian Moțiu La ordinea zilei — studenții în bătălia recoltei Pag. 4 Pag. 5 Ancheta VI Restanțiere — organele de învățămînt și de asociație Concluzia unor concluzii sau : ■ . .. .. . • . ■ Lipsa de receptivitate și de instatutul propagandistului-stateres la semnalările revistei dent în dezbaterea studenți ne obligă să publicăm un nou lot prezenți în tabăra de un „top“ al restanțierilor... lastruire de la Izvorul Mureșului -Viața studențească" și la răspundere Pag. 11 Din nou Preuniversitaria în atenția viitorilor (și poate, a foștilor) candidați la admitere Cronica microbistului de G. Mitroi Necula Raducanu zice cum a dat la Pireu un 11 m în minutul 30, și cum a primit, tot la Pireu, un 11 m, în minutul 53 Pag. 6—7 Reportaj indiscret Ion Cristoiu și Emil Cojocaru au fost prezenți, din partea redacției, la munca patriotică a studenților timișoreni Pag. 8 Cronica literară de M.N. Rusu la volumele de poezie semnate Toma Roman și Iustin Moraru Subscriem ! Cronici de teatru și plastică Strapontina Acesta este numărul 631 al revistei „Viața studențească", pe care vă invităm să-l citiți de aici încolo. în același număr, chiar aici, citiți și invitația noastră de a fi prezenți joi, 7 octombrie a.c., orele 20, la obișnuita ședință a cenaclului literar, la sediul redacției. Pag. 9 Acad. prof. dr. Emil Condurachi, dramaturgul Paul Everac și conf. dr. Ion Florea într-un Simultan V.S. Pag. 10 Problemele umanității — Comerțul cu arme (II) de Nicolae Istodor