Viitorul, decembrie 1936 - ianuarie 1937 (Anul 28, nr. 8670-8696)

1936-12-13 / nr. 8679

MIJNI upupuiop UIIIVC1 Oltulu şi şomajul intelectual (Continuare din pagina 1-a) studiul în sine, urmează cursurile liceelor şi ale universităţilor, ci pentru a dobândi o carieră fie la stat , fie la vreo instituţie particulară. La congresul, ce s’a ţinut între 9—12 Decembrie 1935, la Belgrad, şi la care au luat parte ţările din Europa de Sud-Est, pentru studiul Suprapopulaţiei universitare şi al şomajului intelectual, d. Gaston Martin, deputat in Camera franceză şi preşedinte al Comisiei bugetare a învăţământului a prezentat rezultatul unei anchete, indicând că procentul studenţilor ce urmează Universitatea în chip dezinteresat, adică fără a intenţiona să-şi ia, prin specialitatea ce au învăţat, o carieră, variază în Franţa de la 2% — 20%. In ceea ce priveşte ţara noastră, d. Kiriţescu are temeiuri să afirme că proporţia acestei categorii cade până aproape de 0%. Aşadar, la noi, toţi cari intră, după studii, în posesia unei diplome, devin postulanţi de slujbe sau profesionişti liberi. Este nevoe, de aceea, de o raţionalizare în câmpul producţiei de posesori de diplome. Şi d. C. Kiriţescu adoptă, ca o fericită soluţie a supraproducţiei universitare, formula „educaţiei dirijate”, preconizată de d. Walter Kotschnig, care s’a dedicat studiului acestei probleme, folosind date şi documente, într’un plan internaţional. Datele pe cari ni le dă în „Problema educaţiei dirijate”, d-l Const. Kiriţescu, asupra suprapopulaţiei universitare, sunt, pentru oricine vrea să se informeze temeinic în această direcţie, de valoare capitală. In alte numere din ziarul nostru, ne vom ocupa de unele capitole pe cari le socotim de mare importanţă, şi, în deosebi, vom stărui asupra măsurilor preconizate de autorul cărţii. Astăzi, ne mulţumim dacă ne putem opri la capitolul Cauzele şi efectele creşterii populaţiei universitare, în care d. C. Kiriţescu desvoltă laturile cauzelor generale, care oferă un aspect special în legătură cu împrejurările de tot felul din ţara noastră. „Astfel — spune d-sa — cea dintâi şi cea mai importantă este creşterea populaţiei ţării. Acest fenomen trebue considerat nu atât sub raportul creşterii naturale, cât sub două aspecte particulare ale sale : mărirea teritoriului ţării prin Unirea tuturor ţărilor române, ca urmare a războiului mondial; schimbarea profundă a structurii naţionale şi sociale a ţării, ca urmare a marilor reforme sociale şi politice". Amândouă aceste chestiuni, precum şi altele sunt tratate cu o deosebită bogăţie de documentare şi argumente. De asemenea, remarcăm capitolul mijloace de soluţionare a crizei supraproducţiei, pentruvaloarea măsurilor restrictive şi preventive, preconizate de autorul cărţii. Cam sunt aceste măsuri, vom arăta într’un articol viitor. Deocamdată, recomandăm cartea d-lui C. Kiriţescu, ca pe o lucrare de temeinică şi lămuritoare informaţie, în legătură cu problema supraproducţiei universitare şi a şomajului intelectual. N. M. l Clăii U3UI UUIUI NIHI-----------------artistului Soreanumtmmammmmmmm Iubitorii de teatru au prilejul în seara de 18 Decembrie să-şi arate sentimentele lor de admirație pentru marele actor N. Soreanu, care în cadrul unei reprezentaţii festive, va apare pe scena Teatrului Național în acea seară. D. N. Soreanu va fi sărbătorit pentru cei 40 de ani de muncă și de strălucite realizări în teatrul românesc. Această sărbătoare, care se dă sub Înaltul patronaj al M. S. Regelui Carol II va fi astfel un prilej de a admira incăodată pe artistul Soreanu în rolul inspectorului şcolar Prell, din piesa „Institutorii", ştiut fiind că din acest rol sărbătoritul a făcut una din cele mai minunate creaţiuni din bogata sa carieră artistică, precum și una dintre cele mai fericite realizări artistice ale teatrului nostru contemporan. Interesul acestei reprezentații constă și în faptul că ea va fi şi un prilej de evocare a atâtor mari figuri ale Teatrului Național din Bucureşti, cari au obfinut în decursul timpului diversele roluri din această admirabilă piesă, ce a obfinut cel mai mare succes pe scena teatrului nostru. Artistul Soreanu este de altfel una dintre acele puteri creiatoare ale teatrului nostru, de numele căruia se leagă atâtea răsunătoare de succese din trecut. Reamintim în treacăt, creația din Prostul de Fulda, în „Vălul Fericirii", de Clemenceau, în „Avarul" de Moliére, Secretul lui Pollichane din „Modelul" de Bataille, precum şi creațiile ce nu se pot uita din repertoriul românesc, „Scrisoarea Pierdută", „Noaptea Furtunoasă", „Greşala lui Dumnezeu", de Caton Theodorian „Joc primejdios" de Lucreția Petrescu şi altele. Această sărbătoare care dă posibilitatea admiratorilor lui Soreanu de a-și arăta sentimentele lor față de marele nostru artist, sperăm că nu va fi și o retragere a sărbătoritului din teatrul românesc pentru că lipsa lăsată de el, ar fi prea greu de evitat. Aşteptăm, deci, ziua de Vineri 18 Decembrie cu o îndreptățită nerăbdare de a ne arăta tot ceea ce simțim pentru marele și conștiinciosul nostru artist. Gr. T. D- N. SOREANU TOMA AUREL micul campion european este din nou în centrul atenţiei generale. Nu este însă vorba de vreo victorie răsunătoare, din contră este eroul unor frământări în lumea şi aşa destul de agitată, a boxului. Motivul, Toma tentat de mirajul dolarilor, doreşte s’o şteargă în America şi din această cauză a refuzat să boxeze cu Huguénin. Forul internaţional (I. B. U.) a deschis o nouă competiţie pentru campionatul european la categoria cocoş. De aici rolul de indignare, Toma a terfelit onoarea boxului românesc, Toma îşi face de cap, Toma în sus, Toma în jos, cât o fi sughiţat săracul la anatemele patrioţilor bucureşteni. Şi totuş micul campion nu este atât de vinovat. A cerut băiatul o bursă mai rotunjioară, incomparabil mai mică decât a încasat Decola la Bucureşti, in raport cu munca pe care a depus-o şi cu riscurile pe care le comportă un match pentru titlul, într’o ţară străină cu spectatori şovini; s’a supărat Leclerc şi noi cu toţii în cor îi dăm dreptate. Dacă Toma pleacă în America, sancţiunile europene nu sunt valabile peste ocean, şi iată-l pe Toma boxând, peste capul d-lui Leclerc. Cum să nu se supere menagerul francez când îşi dă seama că pierde din mână, cariera de aur pe care o reprezintă campionul nostru. De altfel atmosfera ostilă nouă se vede din rapiditatea cu care domnii de la I. R. U. au fixat o nouă competiţie. F. R. B.-ul decât să se tânguească şi să sufere pentru necazurile d-lui Leclerc, mai bine să aibe grije să-l înscrie pe Toma în noua competiţie europeană şi să-i înlesnească călătoria în America, unde este sigur că prin marile lui calităţi ne ridică prestigiul boxului românesc. D. Ş. M. In vederea turneelor proectate de combinata C. A. O.Crişana şi F. C. Rapid, ambele grupări au făcut demersuri la U. F. S. R., pentru autorizarea turneelor. In vederea Inchiderei sezonului oficial, mâine se va disputa la Timişoara, match-ul dintre C. A. M. T.-Şoimii, care contează pentru campionatul Diviziei Naţionale B. Un nou serios pretendent In actualul sezon de hockey pe ghiaţă, Sportul Studenţesc, în urma antrenamentelor viguroase, pune mari speranţe pentru cucerirea titlului de campion. Formaţia care va juca, în urma selecţionărei făcută de d-l Constantin Leca, va fi următoarea: Papastoian, Şerban Căpitănescu, Puiu Gheorghiade-Casula, Smerecinsky, Costescu I, Ciaşcă, Costescu II. „Cupa Vag©“ In sala Transilvania din Braşov, va avea loc mâine, disputarea concursului de ping-pong al cupei „Andrei Vago". In acest scop, echipa Bucureştiului va pleca astă seară la Braşov. Cupa e challenger şi va reveni definitiv clubului care o va câştiga 3 ani consecutiv sau 5 ani alternativ. Pe anii 1934—1935 cupa este deţinută de clubul bucureştean Aurora, care va avea de luptat din greu cu celelalte echipe ale Capitalei. Cluburile care fac deplasarea sunt: Aurora, cu următorii jucători: Marcovici, d-ra Claire Abramovici, Mircea Schapira, Victor Marcus, Jeny Ver- Mont, Mandy, Moscovici M, Rapaport, I. Marcovici şi Bebe Ornstein. Sporting: Eros Csibi, Izsaky Tiberius, Hagi Vasiliu, Szántó, Popovici, Bersatzky, Kindler. Sportul Studenţesc: Rusu Victor şi Mircea Poenaru-Bordea. C. A. T.: Ghiţescu şi Calboreanu. Orfeus, Ginopol. In afară de aceştia, cari pleacă sigur, mai sunt câţiva probabili. Cupa „Rector C. Stoicescu“ In sala de spectacole a fabricei de bere din Timişoara, astă seară la orele 21, se vor desfăşura campionatele amatoare de box între regiunile Banat şi Oltenia. Pentru aceste campionate s’a pus In joc cupa „Rector C. Stoicescu", care va reveni regiunei cu cei mai mulţi campioni regionali. PROGRAMUL MATCHURILOR Categoria muscă Indru Romulus (Banat) — Mircea Frânculescu (Oltenia). Categoria cocoș Ferkel Alexandru (Banat)— D. Cionoiu (Oltenia). Categoria pană Ludovic Gilicze (Banat) —- Pohl Ionel (Oltenia). Categoria uşoară Savici Iosii (Banat) — Miti lonescu (Oltenia). Categoria semi-mljlocie Ion Istrati (Banat) — Tudósé Constantin (Oltenia). Categoria semi-grea Gheorghe Lungu (Banat) — Gh. Dorin (Oltenia). Din oficiu sunt declaraţi campioni inter-regionali. Categoria mijlocie „Veto Clubul Român" a fost recalificat D-1 George Iliescu, în şedinţa de la 9 Decembrie, a făcut o expunere asupra situaţiei clubului de sub preşedinţia d-sale, care fusese suspendat. D-sa cere recalificarea clubului sub denumirea „Velo Club Român“. Luându-se în consideraţie meritele avute de d-l G. Iliescu, prin dragostea care a purtat-o ciclismului, comitetul federal a admis cererea de reînfiinţare a „Velo Clubului Român“. GIMNASTICA Adunarea generlă a federaţiei Duminică 13 Decembrie, are loc la liceul „Gh. Lazăr“, din Bucureşti, adunarea generală extraordinară a federaţiei societăţilor de gimnastică din România, când se va vota statutul în conformitate cu dispoziţiunile legii C. E. T. R.-ului, admiterea de noui societăţi, şi se vor discuta alte chestiuni diverse. Şedinţa începe la ora 9 dimineaţa. Platko pleacă la Budapesta Imediat după banchetul ce va avea loc la „Luzana", dat de gruparea Venus, în cinstea jucătorilor şi antrenorului ei, Platko va pleca la Budapesta, unde se va odihni 3 săptămâni. Totodată îşi va opera piciorul drept, deoarece are apă la genunchi. De la F. R. Box Se deschide o competiţie pentru titlul naţional al categoriei grea, cu termen de înscrieri până la 22 Decembrie 1936. Idem pentru titlul naţional al categoriei muscă. Termen de înscrieri până la 22 Decembrie 1936. Se admite trecerea la profesionism a boxeurului amator AL Marinescu, cu condiţia ca primul match să-l dispute pe 6 reprize, iar al doilea pe 8 reprize. Idem pentru boxeurul amator Gh. Niculescu Idem pentru boxeurul amator Al. Nistor. Secretariatul General Şedinţa de aseară la Comisia Superioare de Apel Aseară, Comisia superioară de apel a ţinut şedinţă sub preşedinţia d-lui Longhin, preşedinte de tribunal, în completul d-lor Damian Rotaru, av. maior Reuss şi Bărdeanu. S’au luat următoarele hotărâri: 1) S’a respins reclamaţia grupării Venus, împotriva arbitrului Ciurel. 2) S’a respins, ca nefondat, apelul grupării Phoenix, din Baia Mare, pentru neplata taxei de arbitraj. Deasemenea s’au făcut și reduceri de amenzi. * Toth Iosif (Banat). Categoria grea |g|| DIFERITE Intre cele două puternice grupări bucureştene de hockey pe ghiaţă , H. C. Bragadiru şi Telefon-Club, a avut loc ori un antrenament. Primii au învins cu 1-0. * Nataţia suedeză are o nouă mare speranţă, în Broem Borg. * D. C Tamavsky, preşedintele grupării Dragoş-Vodă, se află la Lemberg unde a angajat trei matchuri pentru gruparea cernăuțeană. * Johnny King, campionul Angliei de categorie cocoş, a primit o ofertă senzaţională din partea „Madison-Square-Garden“, prin care i se oferă o întâlnire cu Sixte Escobar. * Se vor desfăşura două campionate de box inter-regionale, astăseară la Galaţi. Jhuminică, pe terenul din împrejurdmile noastre, Băneasa, se va desfăşura concursul de moto-cross al grupării „Metropola". Francezul Al. Sauvage a fost încins prin b-out în repriza a treia de negrul Manuel Abrew, campionul Scoţiei la toate categoriile. Volley-Basket Ball Rezultatele Jocurilor de aseară din sala „nuante" CUPA „GAZETA SPORTURILOR” Sp. Studenţesc—V. Dacia 14-4, 15-7. CUPA „FANTINELLI“ Volley Telefoane—C.F.R. 15-3, 15-12. Macabi—Aurora, 15-9, 15-5. V.S.C.—A.C.T. 15-3, 6-15, 15-8. Basket A.C.T.—U.S.C. 25-12 (8-6), Macabi—Aurora 23-22 (7-2). * Gruparea Chinezul în urma unor nemulțumiri, va renunţa la antrenorul Wina. Cu începere de la 1 Ianuarie Sandu Ion și Gherasse, nu mai au dreptul de a apare pe ring, în urma comunicatului dat de F. R. Box. * S-a înaintat Clubului Regal Român o adresă din partea organizatorilor Marelui Premiu al Bucureștilor, prin care cer ca data de 23 Maiti, 1937, să fie fixată pentru disputarea celui de al 2-lea „Mare Premiu". * Matchul dintre Iugoslavia—Franţa, va fi arbitrat de Italianul Barlassina. ijt D. Fischer, vice-președinte al F. I. F. A. era să fie victima unui accident de avion. S’a instituit un concurs original de către comitetul Ligii de Nord. In vederea turneului pe care îl va‘ întreprinde în Orient, C.A.O a cerut Venus-ului, să-i împrumute pe Albu, Sfera și Petea Vâlcov. Gruparea Slavia, a doua în cam-pionatul Cehoslovaciei, va întreprinde, în cursul acestei luni, un turneu în Africa. Legaţia Ungară, din Bucureşti, a luat hotărîrea de a organiza o recepţie în onoarea jucătorilor echipei de hockey pe ghiaţă B. K. E., care va susţine 2 jocuri în Capitală. * Clubul atletic Oradea pleacă săptămâna viitoare în turneu prin Belgia şi Franţa. Echipa va fi întărită cu câţiva jucători bucureşteni. * Benny Bass a învins la puncte în decurs de 10 reprize, pe Davie Finn. Buletinul zăpezii La Predeal: Cerul acoperit, zăpadă viscolită favorabilă pentru ski, temperatura 5 grade sub zero; vizibili- tatea 10.000 m. La Sinaia, grosimea zăpezii este de , 5 cm. ; zăpadă prăfuită, neconvenabilă pentru ski; ceață ; vizibilitatea 1000 * ■m * # l » I Mul sandu muu Luni 14 Decembrie, ora 0 seara, are loc la Ateneul Român, concertul violonistului virtuos Sandu Albu. Bogatul şi selectul program va satisface ca de obicei publicul cel mai pretenţios. Biletele au preţuri populare. Agenţia Pro-Arte. Concert de muzică romăneas-L~ • T: *r viiMMinaftnin*tilimrmfififfiTiaiivtgawc^n^a^.ai» • cjMe^yUgaCulturala11 Miercuri 16 Decembrie 1036, orele 5 Jum.—7 p. m., Orchestra „Ligii Culturale“ sub conducerea d-lui Ilarion V. Covalschi de la Opera Română, va da un concert de muzică românească în Sala Teatrului „Ligii Culturale" din B-dul Schitul Magureanu No. 1, cu preţuri reduse de lei 10 rm III ■ A ' OH...Mit » ■ .oî’t? -•..I . J h * I PANA LA TRAGEREA CLASEI A Il-a A LOTERIEI DE STAT Retnoiţi-vă Lozurile/ Cumpăraţi lozuri noui/ 15 DECEMBRIE, CLASA l!-a. Blenoragia sifilis, piele. Slăbiciunea. ~ Sexuala prostatite, stricturi.ovarite.metritel « FLUPOLOVERI îl. la Viena. Electroterapie și înaltă frequențâ.Raze X și U-V.UretroscopieAnalize RA CALEA VICTORIEI, M vis-a-visTeatrul Naţional I Cons. 10 2 $i 5'80 PRIMĂRIA iYlunicipiului Cisisili PublIcaţiuni Se publică spre cunoştinţa generală, că In ziua de 4 Iubrie 1937 orele 5 după masă, primăria municipiului Constanţa ţine licitaţie publică cu oferte scrise, timbrate şi închise In plic sigilat pentru concesionarea pe timp de 3 ani a stabilimentului „Triperia şi Mătăria“ de la abatorul de export al municipiului. Licitaţia se va ţine In conformitate cu art. 88-110 din L. C. P. şi art. 229-236 din legea administrativă. Garanţia de admitere la licitaţie este de 5% iar cea definitivă de 10% care se va depune de către adjudecatar la facerea contractului. Supraoferte nu se primesc. Orice alte informaţiuni, la Secţia BUnirilor de zilele şi orele de lucru. Preşed. com. interim., H. Grigorescu Secretar comis, licit., Elena Iancu No. 35452 — 10 Decembrie, 1936 GREFA TRIB. CETATEA ALBA S. I Prin sentinţa acestui Tribunal No. 183 din 16 Martie 1936, rămasă definitivă prin respingerea apelului Ministerului de Interne, s’a recunoscut ca persoană juridică asociaţiunea Căminul Cultural „PROSVITA“ cu sediul în Cetatea Albă cu Scopul de a comunica şi publica experienţele în domeniul agriculturei, industriei şi comerţului şi răspândirea culturei în Cetatea Albă şi comunele limitrofe în limba statului şi ucraineană. Preşedinte, Hie Gavriliuc; Vice preşedinte, ing. N. Nucleevici; Vice preşedinte, ing. V. Hermancenco; secretar, prof. C. Rebiuc; bibliotecar, L. Belchin-Câiste. Patrimoniul este capitalul vărsat de fondatori 2.500 lei şi cotizaţiunile. Grefier, Indescifrabil GREFA TRIB. ILFOV Secţia V-a c. c. EXTRACT D-na Maria Ioan T. Popescu, născută Baicu din comuna Copăceni jud. Ilfov, a intentat divorţ contra soţului său loan Teodor Popescu din comuna Copăceni jud. Ilfov cu petiţia înreg. la No. 54480/936, pentru motive determinate de lege. Din căsătorie au rezultat 3 copii şi anume: Niculaie născut la 18 Iulie 1931, loan născut la 19 Iulie 1933 şi Gheorghe născut la 25 Februarie 1935. Soţul pârât are următoarea avere nemişcătoare: trei pogoane pământ arabil şi patru pogoane loc de casă cu casă pe el, livadă de pruni şi zăvoi. Termen la 17 Decembrie 1936, în Cabinetul Prezidenţial. Grefier, Indescifrabil No. 74050/1936 Decembrie 10. Dosar 9222/936, ministerul justiţiei Direcţiunea Judiciară D-1 loan G. Brunauer-Constantinescu, născut la 26 August 1896, în Bârlad, domiciliat în Bucureşti, str. Dr. Ciru Iliescu No. 22, a făcut cerere acestui minister de a fi autorizat să schimbe numele său patronimic, de Brunauer-Constantinescu în acela ,de Constantinescu, spre a se numi Ioan G. Constantinescu. Ministerul publică aceasta, Conform art. 9 din legea asupra numelui spre ştiinţa acelora cari ar voi să facă opoziţiune în termenul prevăzut de aliniatul II al zisului articol. PENTRU A EXPLOATA Brevetul de Invenţie No. 13564 relativ la: „Piston de închidere pentru recipiente pentru inmagazinarea de gaz, aburi sau lichide uşor evaporabile" proprietara acestui brevet, firma AUG. ELOINE, doreşte a-i ceda sau a acorda licenţă de exploatare şi, îngenere, a intra în orice combinaţiune posibilă în vederea exploatării lui în România. Informaţiuni la: INGINER MARCUS & BERLESCU, Birou de Brevete de Invenţie, Bucureşti I, strada Colţel NO. 1. __________ I DOCTOR TRAIAN FORTESCU BOLI INTERNE Consultaţii 2 6 după amiază Str. ELENA DOAMNA 27 Prin B-d Mana, tramvaiul No. 3 şi 19 mn sisruim Săiffiar si OMir ior siiaia Etonomatul PublicaSpune Ministerul Muncii, Sănătăţii şi Ocrotirilor Sociale având urgentă necesitate de paturi de fermu somieră, pentru adulţi şi copii, precum şi noptiere (mesuţe) pentru paturi, se aduce la cunoştinţa amatorilor că în ziua de 21 Decembrie 1936, orele 11, se va ţine în localul Ministerului Calea Griviţei Nr. 64-66 (camera Nr. 20), a doua licitaţiune publică cu oferte închise şi sigilate pentru procurarea lor. Licitaţiunea se va ţine în conformitate cu art. 88-110 din legea contabilităţii, regulamentul O.C.L. și normele generale publicate în M. Oficial Nr. 127/931. Amatorii de a concura, vor depune odată cu oferta în plic separat și o garanție de 5°/» din valoarea paturilor.’și' neletierelor ce Va oferi, sub terpisi (Sasei de Depuneri și Consemnațiuni. ■ Ofertele se vor face în loturi de câte 1000 paturi de adulţi, 1000 noptiere, iar pentru paturile de copii, 300 mărimea I şi 200 mărimea II. Lista de cantităţi şi cartele de sarcini şi orice alte explicaţiuni, se pot vedea la Economatul Ministerului în fiecare zi de lucru dela orele 11-13 a. m. p. Ministru, (ss) Dr. Titu Gane Director, (ss) Al. Verussi Nr. 11.002. 4 Dec. 1936. la Reviste şi Corp Germane — la — Librăria Germană F. ZWEIER Str. Academiei 6.1. PRIMĂRIA Publicaflun® Se publică spre cunoştinţa generală, că în ziua de 4 Ianuarie 1937, orele 6 după masă, Primăria Municipiului Constanţa ţine licitaţie publică cu oferte scrise, timbrate şi închise în plic sigilat pentru arendarea pe timp de 2 ani a terenului în suprafaţă de 10 ha. 5000 m. p. teren de grădinărie situat la punctul denumit „Cişmea.“ Art. 88—110 din L.C.P. şi art. 229— 230 din Legea Administrativă sunt aplicabile acestei licitaţii. Adjudecatarul este obligat să dea anual cantinei „Principile Mircea“ din localitate următoarele cantităţi de zarzavat: 500 buc. verze, 500 kgr. cartofi, 300 kgr. ceapă şi 300 kgr. morcovi, ţelină şi pătrunjel. Garanţia provizorie este de 5 la sută, iar cea definitivă de 10 la sută care se va depune de către adjudecatar la semnarea contractului. Supra oferte nu se primesc. Orice alte informaţiuni, la Secţia Bunurilor in zilele şi orele de lucru. Preşed. Comis. Licit. Hoţia Grigorescu Secretar Comis. Licit Elenea Iancu Nr. 35323. 10 Dec. 1936. Tribunalul Judeţului Dîmboviţa Secţia 1 Convocare în conformitate cu dispoziţiunile art. 27, din legea pentru lichidarea datoriilor agricole şi urbane din 7 Aprilie 1934, şi cu cererea înregistrată sub No. 32012 din 11 Decembrie 1926, se convoacă creditorii d-lui Haralambie Pietroşeanu din Comuna Valea Lungă Cricov Jud. Dâmboviţa in ziua de 21 Ianuarie 1937 ora 8 dimineaţa în Camera de Consiliu al acestui Tribunal, spre a-şi da avizul asupra radierei menţiunilor luate asupra averei numitului debitor. • Prim Preşedinte, Indescifrabil ■ . Grefier, Indescifrabil No. 46475 — 1936 Decembrie 11. CORPUL PORT. Fili B. ILFOV Publicaţiuni Vânzări mobiliare In baza adresei Nr. 35453 din 1936, a Jud. VIII Bucureşti se publică spre cunoştinţa generală că In ziua de 18 Decembrie 1936, dela orele 12 din zi înainte, se va vinde la licitaţie publică în Bucureşti, B-dul col. Mihail Ghica Nr. 123, averea mobilă urmărită a debit. M. Csillag, care se compune din una şifonieră de nuc cu 3 uși, și altele anume specificate în procesul verbal de urmărire, spre despagubirea credit. User Herbstein. Publ. Nr. 76221.— Dos. 17384 din 1936 In baza adresei Nr. 68138 din 1936 a Jud. ocol 5 Bucureşti, se publică spre cunoştinţa generală că în ziua de 30 Decembrie 1936, de la orele 8 din zi înainte, se va vinde la licitaţie publică în Bucureşti, str. Băcani Nr. 4. averea mobilă urmărită a debit M. Samuel, care se compune din 18 suluri de materiale pentru mâneci la haine de circa 400 metri şi altele anume specificate în procesul verbal de urmărire, spre despăgubirea credit Firma Regnier şi Weiss din Oradea Publ. Nr. 76010.— Dos. 10275 din 1936 In baza adresei en No. 62103936 a Judecătoriei Ocol. VI Mixt Bucureşti, se publică spre cunoştinţa generală că în ziua de 16 Decemvrie 1986, de la orele 12 din zi îniite, se va vinde la licitaţie publică în Bucureşti, str. Rozelor No. 27, averea mobilă urmărită a debitorilor Soos Gheorghe şi Carol Filip, care se compune din un automobil marca Fargo anume specificat în procesele-verbale de urmărire, spre despăgubirea Credit Soc. Anon. „Nevada” prin reprez. săi legali, din Bucureşti. No. 75818. V Dos. No. 16333/938. In baza adresei cu No. 57267/1930, a Jude. Ocol. 4 Mixt Bucureşti, se publică spre cunoştiinţa generală că pe ziua de 17 Decembrie 1936, dela ora 12 din zi înainte, se va vinde prin licitaţie publică la loc. Bucureşti, Str. Mecet No. 15, etajul I-iu, averea mobilă urmărită a debitorului Al. Henri Johnson, compusă din Un bufet şi altele anume specificate în procesul verbal de urmărire, spre despăgubirea creditoarei Eugenia Roman. PubL No. 76259. — Dos. 17830/1936. Circ. 32 Politie Publicaţie de vânzare No. 15.586 Se publică spre generală cunoştinţă că d. jud. al Ocolului 8 Bucureşti, prin adresa No. 34450 din 1 12.936 a fixat ziua de 16 Decembrie 1936 pentru a se vinde cu licitaţie publică în localitate, averea mobilă a d-lui Marin Florescu din str. Eliseu No. 6, compusă din mobilele prevăzute In procesul-verbal de sechestru, urmărită spre despăgubirea d-lui Niculae Drăgan de sumele ce are a primi cu biletul la ordin învestit cu formula executorie. Vânzarea se va efectua de arătata zi, începând de la orele 9 dimineața înainte. GREFA TRIBUNALULUI ILFOV Secţia V-a C. C. EXTRACT D-1 Pavel Nicolae, din comuna Trertieni, jud Ilfov, prin petiţia înreg. la No. 48860 din 1936, a intentat divorţ soţiei sale Elena, din Bucureşti, str I. G. Duca No 27, pentru motive determinate. Există copiia Alexandrina de 9 ani. Act dotat n’au. Termen la 3 Decembrie 1936. Grefier, Indescifrabil. No. 74499 din 11 Decembrie 1936. Dosar No. 8440 din 1936. Grefier, Indescifrabil