Ziarul de Sibiu, mai 2006 (Anul 4, nr. 164-189)

2006-05-23 / nr. 182

5 . Loeb Pilotul francez Sebastien Loeb (Citroen Xsara) a câștigat duminică Raliul Sardiniei, obținând a 25-a victorie în Campionatul Mondial de raliuri, dar și a cincea consecutivă în acest sezon. La Olbia, în a șaptea etapă a CM de raliuri, pe locurile imediat următoare s-au clasat finlandezul Mikko Hirvonen (Ford Focus RS) și spaniolul Dani Sordo (Citroen Xsara). In clasamentul general, Loeb are 66 de puncte, cu 31 mai mult decât Marcus Gronholm (Ford Focus RS). De remarcat că victoria în această cursă s-a jucat în ziua a doua. După șase speciale, Loeb l-a pierdut din urmă pe principalul său contracandidat, care nu a mai putut continua cursa după ce o piatră de pe traseu l-a silit să abandoneze. (B.B.) Carlos rămâne doar pe bani Roberto Carlos nu pare dispus să răspundă pozitiv multiplelor oferte pe care le-a primit în ultimele zile de la alte cluburi europene, dintre care cea mai consistentă fiind cea de la Chelsea. Fundașul brazilian vrea să continue la Real Madrid. Dar a pus o condiție: mărirea contractului pe care îl are în prezent la fosta campioană a Spaniei. „Vreau să rămân, asta e clar. Dar am primit oferte foarte bune de la Chelsea, din Qatar și de la mai multe echipe din Emirate, care îmi oferă mai mult decât am acum. Dacă Real îmi oferă aceeași bani nu plec", a specificat Carlos într-un interviu acordat cotidianului „As". Jucătorul, care mai are contract cu madrilenii până la 30 iunie 2007, ar agrea varianta Spania mai ales că recent și-a achiziționat o nouă casă în capitala iberică. (B.B.) Publicitate 23 mai 2006 Divizia A, etapa 28 Steaua Etapa din acest weekend ar fi trebuit să decidă în mare parte care dintre echipe se va încorona regină a campionatului, ediția 2005/2006. Un pas greșit făcut de una dintre cele trei candidate la locul întâi ar fi însemnat stabilirea câștigătoarei cu două runde înainte de final. Lupta continuă însă, pentru că Steaua și Rapid au triumfat în deplasare duminică. Formația antrenată de Cosmin Olăroiu a spulberat orice vis al „găștii nebune" de a-și depăși condiția și a învins în Regie cu 2- 1, după un meci pe care l-au dominat copios. La Dej, giuleștenii s-au impus și mai clar (3-1) în fața aproape colegilor „ceferiști", antrenați de Dorinel Munteanu, și rămân la două puncte în spatele liderului din Ghencea. Programul finalului de sezon le dă însă puține speranțe în schimbarea de ultim moment a ierarhiei generale. In altă ordine de idei, Dinamo a revenit în cărțile pentru Cupa UEFA după succesul chinuit, 1-0, la mioveni, cu FC Argeș, iar Gheorghe Hagi a demisionat după ce a fost umilit pe teren propriu de Oțelul Galați (0-2). In coada clasamentului, lupta pentru evitarea retrogradării este ca și jucată. FC Vaslui a fost aproape să se împiedice acasă, cu Poli Iași (1-1), dar a fost salvată tocmai de rivalii de la Pandurii, care nu au putut produce surpriza în Cotroceni (2- 3). Deja condamnată, FCM Bacău a mai încasat un pumn de KO la Petroșani, 0-2. In primul meci al etapei, Gloria-Farul 1-0, dar rezultatul final nu influența cu nimic zonele fierbinți ale clasamentului. * Bogdan BRÂNZĂ bogdanb@ziaruldesibiu.ro Drogba amenințat din Italia Atacantul ivorian nu mai vrea să continue la Chelsea. Zvonurile tot mai pronunțate privind sosirea pe „Stamford Bridge" a lui Andrei Șevcenko îl sperie pe jucătorul de culoare, care nu agrează concurența cu fotbalistul ucrainean al lui Milan. Mai mult, Didier Drogba a fost extreme de afectat de fanii lui Chelsea, care l-au numit laș. „Nu e o glumă. Vreau să merg mai departe pentru a evita presiunea și scandalurile de aici", a declarat atacantul pentru presa britanică. Drogba ar putea pierde postul de titular în ofensiva lui Mourinho, după ce s-a anunțat că londonezii sunt aproape de a-i transfera din vară și pe Carlos Tevez, de la Corinthians. Un alt nume mare care ar putea juca în viitorul sezon la campionii Angliei este fundașul stânga al lui Arsenal, Ashley Cole, dorit în lobul spaniolului Asier Del Homo. (B.B.) Publicitate Au zburat! Imediat după încheierea ultimelor partide ale etapei cu numărul 28 din divizia A, programate duminică după-amiază, jucătorii convocați de selecționerul Victor Pițurcă pentru turneul american s-au reunit pentru un scurt antrenament la Mogoșoaia. După o noapte de odihnă, delegația tricoloră s-a îmbarcat ieri, la ora 7 dimineața, în avion și au pornit către Los Angeles, cu o escală la Paris. Fotbaliștii și oficialii români au aterizat pe pământ american la 12:45, urmând ca seara, de la 18:30, să se desfășoare prima ședință de pregătire înaintea celor trei partide stabilite pentru această acțiune. România va juca astăzi cu Uruguay (Los Angeles - ora 20,00), mâine, 26 mai, cu Irlanda de Nord (Chicago-ora 20,00), iar joi, 27 mai, cu Columbia (Chicago-ora 14,30). Lotul deplasat în SUA de Pițurcă: Portari: Bogdan Lobonț (Fiorentina), Dănuț Coman (Rapid București). Fundași: Cosmin Contra (Getafe), Valentin Bădoi, Vasile Maftei (ambii Rapid), Gabriel Tamaș, Adrian Ieneși (ambii Spartak Moscova), Dorin Goian (Steaua), Pompiliu Stoica (FC Moscova), Cristian Pulhac (Dinamo). Mijlocași: Ovidiu Petre (Poli Timișoara), Mirel Rădoi (Steaua), Răzvan Cociș (Șerif Tiraspol), Florin Șoavă (Krîlia Samara), Tiberiu Bălan (Sportul Studențesc), Gabriel Boștină, Bănel Nicoliță, Daniel Oprița (toți de la Steaua). Atacanți: Marius Niculae (Standard Liege), Adrian Mutu (Juventus Torino), Ionut Mazilu (Sportul Studențesc) si Daniel Niculae (Rapid). (B.B.) te pupă pe WUT^ ■!