Zimbrul, 1855 (Anul 3, nr. 1-279)

1855-11-26 / nr. 252

1006 m, în fața Indermanului, stă al doile corpu francezu, alcătuitu din 4 divizii; din aceste, o divizie de infanterie și cavalerie sunt detașate la Eupatoriea sub generalul d'Alonvil. O parte din corpul Englezu tăbărește nerodime lăngă drumul de ferit ca rezervă. Gardele franceze, ce se aflau mai nainte acolo, săriu acum in Franța. Corpul generalului Mac- Mahom tăbăritu pe înnălțimile de la Feducin face frontu cătră pozițiile Gusiene de la Machennen; astă poziție e foarte întărită și avanposte stau înșirate la cansa de punte de la Trachir, și apoi pe valea Cernaiei de alungul rîului. Aceste avanposturi sunt schimbate la fiecare 24 care și apărate cu solide retranșamente. Diviziea Herbilion alcătuită din 12 batalioane stă pe drumul Voronțovo ca rezervă a corpului Mac- Mahom. Corpul Piemonteza ocupă ca și mai nainte ponturile de la Camara, Carlos- Capu și Corgun; a doua divizie din acestu corpu se unește ca rezervă cu divizie. Pe Altu fusesă așăzată in 14. Noemvrie în Herbilioni, podișul de Șamai la tezii faru frontu Rușilor, ci că Englezii ocupă lovurile cele mai liniștite și mai bune în apropiere de marea. Soldații că o brigadă franceză, despre menirea căriea acuma nu se știe nimica. În valea Berbecului, cu fruntea cătră Aitodoru stă diviziea d'Autemare din Jiul corpu. Restul corpului Englezu, în care se cuprinde și diviziea de Higlanderi a gereralului Campbel, stă tăbărîtă lăngă observatoriul Francezu și la Balaclava. Diviziea de cavalerie Moristi s'au ambarcatu cătră Constantinopoli; celelante dose disizii a Din aces re ce uoale side kB Francezii si Piemoncorpului 115 stau in Canies. francezi și Piemontezi au ridicatu cu precizie militară colibile lor în tabără retranșamentele lor. Tabăra Engleză fostu lucrată într'unu chipu neregulatu de lucrători civili cu ziua, și, afară de bunele drumuri 4e ducu în ea, nu ce recomandă prin nimicu. Se citește în o corespondență a Gazetei de Augsburg. Asfeliu precumu se găsește astăzi poziție a armiei Rusiene în Crimna, asfel, ea va rămînea după toate probabilitățile în cursul iernei viitoare, căci, se poate prevede, că nici unul nici altul din comendanții an șefu, nu va eși în cursul unui anotimpu așa de înnaintitudin puseciunea ca espectantă pentru a cerca uni atacu pe liniile bine întărite și armate ale protionibului seu. Cvartira generală a principelui Gorciacova va remîne deci la Simferopoli, de unde fi este cu respire a conduce mișcările corpului aflătoriu JAN observație despre Eupatoriea. Acestu corpu acoperitu la Nordu de o steppă goală și aridă și se află în comunicație atîtu cu Perecopul bhîtu mi cu Simoferopoli. În timpul petrecerei Împăratului în Epine armiea, cu toată apropierea iepnei, au primitu renforturi de miliții, din care în cursulu acestui anotimpu se sperează a se forma trupe regulate și batalioane de rezerve. Corpul Chirasirilor se află acum în parte pe teritoriul peninsulei. Cavaleriea Rosiană prin adăugirea acestor 8 pegimente de cavalerie grea, au căpătatu o mare superioritate numerică asupra cavaleriei aliate, și putemu aștepta la începutul campaniei viitoare, mari cocpiri de cavalerie. Ori cătu de mare e numărul trupelor grămădite în peninsulă, vălăto-