Zimbrul, 1855 (Anul 3, nr. 1-279)

1855-04-22 / nr. 79

Giurnalul ese în toate zilele afară de pășinici și sarbători mari. Abonamentul ce face in Iași la Librăriea Nouă; ingvistipi la Comisioneri. în București la Librerul G.Loanidi. se uElil J ACUL. II. Iașii, Vineri. 22. Aprilie 1855. Prețul pe anu este 111 pe 6 lun 60 pentru unu răndu de inștiințeni este 30 parale NX Toiletonul Zimbrului o școală mnesă în toată Duminica mi ce împarte Lunea. 79. lei MOLDOVA. IAȘII, 21 Aprilie. La Copou ce facu pregătiri pentru unu Caruselu, care dupre cătu ne-amu înștiințatu ce Ba esecuta de DDlor C.C. ofițeri de cavalerie din garnizonul capitalei, în onorul E. S. D. Feldmarșal Contele de Paur. Caruselul ce va face Duminică la 2 oare dans amează, dacă timpul va fi favorabilu. BB? KE EE EH !”H AM - Biena 23 Aprilie, Seanța 13 a conferenților, ce s'au ținutu astăzi, au îndreptățitu pregiudețul ce domnește asupra acestui numeru de oguru rău! Eu au pusu capătu tratațiilor, însă cuvăntul: Pace nu formează inscripția ei! Ceea ce aflămu despre seanțele de sămbătă și de astăzi se reduce la următoarele: După ce puterile aliate, în seanța a 12 s'au redusu pretențiile, întru statornicirea punctului al zeile, la minimul acela, de la care nu mai putemu scădea nimică, fără ca să facă din acestu puntu de garanție o simplă frază, urmarea mai departe a Conferențiilor se arătă cu totul neputincioasă în privirea imnpozisirei ve eite au întimpinat-o din partea Rusiei. În momentul cel mai de ne urmă, reprezentanții Rusiei ar fi adresatu cătră acei ai puterilor apusene, întrebarea dacă instrucțiile lor săntu acuma în adevăru încheete, la care li s'au respunsu că ele săntu încheete. Această și întrevare ce adresămi cătră diplomații Rusești, și fiindu că respunsul lor au fostu totu de vădică. Soarta Conferențiilor era prin urmare hotărită; cu toate aceste puterile apusene învoiră diplomaților rusești ca să ceară încă o dată de ani. Petersburgu cuvăntul cel mai de pe urmă, și hotăriră ca luni, în 23 Aprilie, să se întrunească spre a avea ocazie, sub forma unei subscrieri în comunu a celui mai de petocolu, de a lua cunoștință despre respunsul curței Rusești. Lordul Gion Rusel, ce avea să plece încă astăzi de dimineață, își amănă purcederea pănă în seară, spre a afla în persoană această hotăritoare declarație, și telegraful direcției nordice de și era de o neumită nevoe pentru alte depeșe, totuși se puse pentru mai multe oare în excluziva dispoziție a Ambasadei rusești, pentru ca să'și poată especta raporturile la S. Petresburg. Astăzi după amiază pe la 37, care toți membrii Conferenției se adunară în sala MOLDAU JASSY, 21 April. __ Auf dem Kopo werden Vorbereitungen für ein Caroussel getroffen, welches wie wir egfanghen haben von den K.K. oesteg: Cavale- Offizieren Ehren Seineg Excellence des Herrn. Feldmarchal Grafen Paar, am Sontag um 2 Uhr n. m. wen das Wether günstig seyen wird, ausgerie der biesigen Sagnison zu führt werden wird, asemene, seanța se urmă pro