Zori Noi, mai 1972 (Anul 25, nr. 7578-7602)

1972-05-14 / nr. 7588

) > > -iff o. HOTARIRE PRIVIND SĂRBĂTORIREA A 25 DE ANI DE LA PROCLAMAREA REPUBLICII POPULARE ROMÂNE Urmate din pagina I) Uniunile de creație vor stimula creatorii — potrivit planurilor lor de activitate — la realizarea unor lucrări literare, de artă plastică, muzicale și cinematografice, care, prin conținutul , și valoarea lor artistică, să reflecte semnificația istorică pentru destinele poporului român a actului revoluționar din decembrie 1947 și profundele transformări petrecute în viata economică și social - culturală a țării în cei 25 de ani de la proclamarea Republicii. In luna decembrie 1972 se va organiza „Decada dramaturgiei originale românești", cu care prilej se vor pregăti și prezenta spectacole cu cele mai reprezentative piese și lucrări muzicale din creația originală contemporană românească. De asemenea, în luna decembrie, va avea loc vernisajul salonului de pictură și sculptură al municipiului București, organizat cu prilejul împlinirii a 25 de ani de la proclamarea Republicii. Expoziții asemănătoare se vor deschide în cinstea mărețului eveniment și în orașele reședință de județ. Se vor edita în limba română și în limbile naționalităților conlocuitoare lucrări privind istoria patriei și a Partidului Comunist Român, trecutul de luptă al poporului român și cultura sa milenară, momente ale istoriei contemporane a României, semnificația evenimentului de la 30 decembrie 1947. "Drn perioada 1 — 10 decembrie 1972, se va organiza. ..Decada cărții românești", dedicată aniversării Republicii. Se vor organiza, sub genericul „Slăvim Republica", manifestări cultural - artistice ale artiștilor amatori, consacrate acestui eveniment : festivaluri, concursuri, treceri în revistă, microstagiuni, expoziții de artă populară și de fotografii etc. In luna decembrie va avea loc festivalul anual al filmului la sate, precum și „Retrospectiva filmului românesc", în cadrul cărora se vor prezenta cele mai valoroase filme documentare și artistice realizate în Cei 25 de ani de la proclamarea Republicii. Va fi organizată o sesiune științifică cu tema : „Republica Socialistă România la un sfert de veac de luptă pentru transformări revoluționare, pentru propășirea economică și socialculturală a țării". Muzeul de istorie al Republicii Socialiste România, în colaborare cu Muzeul de istorie a partidului comunist, a mișcării revoluționare și democratice din România, Muzeul de artă al Republicii Socialiste România, vor deschide expoziții jubiliare consacrate celei de-a 25-a aniversări a proclamării Republicii Populare Române, în municipiile București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța, Oradea, Tg. Mureș, Craiova, Brașov, Galați și Suceava se vor organiza expoziții temporare care vor oglindi cele mai importante succese muzeistice obținute în ultimii 25 de ani. Sindicatele, organizațiile de tineret și femei, celelalte organizații din componenta Frontului Unității Socialiste vor organiza manifestări cultural - educative adecvate categoriilor respective, concursuri profesionale și alte acțiuni menite să contribuie la educarea maselor, la ridicarea nivelului lor de pregătire politico - ideologică, culturală și profesională. Consiliul național, consiliile locale pentru educație fizică și sport, cluburile și asociațiile, împreună cu organizațiile de masă și obștești vor organiza manifestații sportive consacrate evenimentului. Presa centrală și locală, revistele culturale și literar-artistice, radioul și televiziunea vor marca evenimentul prin consemnarea multilaterală a momentului istoric al instaurării Republicii și a drumului nou pe care acest act l-a deschis în viața poporului și a țării, prin publicarea și transmiterea de materiale legate de semnificația proclamării Republicii, consacrate realizărilor din anii construcției socalismului. însemnate acțiuni sunt prevăzute în hotărîre pentru marcarea peste hotare a celei de-a XXV-a aniversări a Republicii Populare Române. In acest scop se vor publica, în limbi de circulație internațională, lucrările tovarășului Nicolae Ceaușescu și se vor organiza, cu ocazia apariției edițiilor din străinătate, acțiuni de popularizare a politicii interne și externe a partidului și statului nostru. Se vor edita in limbi străine lucrări de prezentare a transformărilor revoluționare și a realizărilor obținute de România în viața economică, socialpolitică și culturală in anii socialismului. Publicațiile pentru străinătate, cit și materialele documentare destinate străinătății vor prezenta realizările obținute in industrie, agricultură, construcții și alte ramuri ale economiei naționale, perfecționarea conducerii și organizării vieții sociale și politice, lărgirea democrației socialiste, dezvoltarea științei și culturii, ridicarea nivelului de trai al maselor, unitatea dintre politica internă și externă a țării noastre, momente din istoria partidului și a patriei. Se vor organiza peste hotare expoziții documentare, economice, de artă, carte și fotomontaje, care să ilustreze dezvoltarea țării noastre în cei 25 de ani care au trecut de la proclamarea Republicii. Se vor organiza, de asemenea, conferințe de presă, gale de filme, seri culturale și alte acțiuni menite să contribuie la cunoașterea peste hotare a țării noastre, a politicii sale interne și externe, se va iniția și sprijini apariția, în presa din țara de reședință, de articole și știri în legătură cu evenimentul marcat, se vor edita buletine speciale. Pentru a cinsti acest eveniment din istoria poporului și a patriei noastre, se vor organiza o sesiune jubiliară a Marii Adunări Naționale, iar în centrele județene, sesiuni festive ale consiliilor populare. De asemenea, se va institui medalia jubiliară „25 de ani de la proclamarea Republicii“. Se va emite o serie de timbre consacrate aniversării. Comitetul Executiv al C.C. al P.C.R. și Biroul Executiv al Consiliului Național al Frontului Unității Socialiste își exprimă convingerea că, comuniștii, toti oamenii muncii vor depune toate eforturile pentru a întîmpina împlinirea unui sfert de veac de la proclamarea Republicii cu noi și însemnate realizări în toate domeniile de activitate, sporindu-și contribuția la înfăptuirea mărețelor obiective stabilite de Congresul al X-lea al partidului, în vederea făuririi societății socialiste multilateral dezvoltate în patria noastră. Pastorală Foto : I. MĂNDRESCU I _______I ZORI NOI ® PAGINA 3 • ÎN AGRICULTURĂ • ÎNSĂMÎNȚATUL PORUMBULUI (Urmare din pagina I) locul unde trebuie să lucreze și numărul hectarelor ce le are de pregătit sau insămînțat. Este ora 9.30. O scurtă discuție cu tractoristul Vasile Grosu. — Cite ha, au insămînțat de dimineață, tovarășe Grosu . — Zece hectare. Imediat ce termin această parcelă mă deplasez cu semănătoarea în altă tarla, unde 3 colegi ai mei pregătesc patul germinativ. Pînă se va înopta, vreau să realizez cel puțin 30 ha. Pentru a constata calitatea lucrării, ne-am deplasat, împreună cu tovarășul Silviu Anistoroaie, inginerul șef al C.A.P., în două tarlale vecine, „Burdunoaia" și „Sub Rîpă", aparținînd brigăzilor a III-a și a IV-a Gulia. Aici, sub supravegherea șefului secției de mecanizare, Nicolai Ghinița, 10 mecanizatori discutau terenul, asigurindu-i aspectul unui veritabil strat de grădină. In urma lor, după ce în prealabil tarlalele au fost jalonate, tractoriștii încorporau în gol boabele de porumb cu ajutorul a asemănători SPC 6. „Viteza zilnică stabilită (150 ha.) —menționa tovarășul Anistoroaie — sîntem hotărîți s-o realizăm In condiții de cea mai bună calitate. Pentru aceasta mecanizatorilor le-a fost indicat să semene numai cu viteza a doua a tractorului, fapt ce asigură realizarea unei densități optime". O activitate intensă la semănatul porumbului se desfășoară și pe lanurile unității vecine. Cooperativa agricolă de producție Liteni. Pentru mecanizatorii și țăranii cooperatori din această localitate, eficiența măsurilor organizatorice întreprinse, hărnicia oamenilor își găsesc ca unic etalon de măsură numărul hectarelor însămînțate zilnic. Președintele C.A.P., Constantin Acroitoriței, și inginerul șef Eduard Gafiteanu coordonau cu competență munca mecanizatelor, deplasîndu-se urgent dintr-o brigadă în alta, luînd pe loc deciziile ce se impuneau. Cu cele 7 discuri pe care le folosim la pregătirea patului germinativ — ne spunea tovarășul Acroitoriței, reușim să asigurăm front de lucru pentru 4 semănători SPC 6 și cinci semănători de tipul 2 SPC 2. Cu aceste mijloace, și datorită hărniciei tractoriștilor Ion și Emil Gontariu, Petru Vornicu, Constantin Șuhan, Mihai Zetu, Mircea Iacob, Constantin Tibichi și alții, realizăm o viteză zilnică de 100 hectare la semănatul porumbului. Cu un asemenea ritm, în condiții de timp favorabil, pînă duminică seara, sîntem în măsură să raportăm terminarea însămînțării porumbului. Dar nu peste tot, timpul și mijloacele existente sînt folosite cu simț gospodăresc. La C.A.P. Udești, vineri, în jurul orelor 13.00, incinta secției de mecanizare care deservește unitatea găzduia 4 tractoare. Tot acolo se afla și o semănătoare SPC 6 venită, după afirmația mecanizatorului Vasile Tcaciuc, de puțin timp din cîmp pentru remediere. Șeful secției de mecanizare, tovarășul Constantin Hîncu, ne spunea că, de cîteva zile, asemănătoare 2 SPC 2 nu este folosită, întrucît nu are unde să lucreze! Cum se împacă aceasta cu afirmația inginerului șef al C.A.P. după care, la Udești, mai sînt de însămînțat circa 100 hectare cu porumb ? Timpul înaintat solicită din partea tuturor factorilor responsabili concentrarea mijloacelor și utilizarea lor deplină, organizarea temeinică a muncii mecanizatorilor și cooperatorilor, intensificarea ritmului in condițiile respectării cerințelor calitative. Sunt asigurate toate condițiile pentru ca, în cel mai scurt timp, în județul nostru să fie încheiat semănatul porumbului. RĂSPUNDEREA ȘI OMENIA NU AU „PROGRAM" NUMAI INTRE ORELE 7 Și 15! (Urmare din pagina 1) responsabila cinematografului, Rodica Mandicescu : „Am bătut eu, au bătut bărbați în ușă, și azi (a doua zi, n.a.) mă dor mîinile și picioarele. Atîta indiferență, lipsă de răspundere e greu de închipuit" ; Olimpia Moraru : „Este greu de crezut că în zilele noastre se mai pot intîmpla asemenea lucruri. De trei ori a fost chemată salvarea, bătăile în ușă se auzeau de la cinematograf și moașa nu a auzit ? în acest caz, în Burdujeni poți să mori dacă ai nenorocul să ti se întîmple ceva în afara programului de la dispensar" . Elena Lachman : „Este imposibil ca moașa să nu fi auzit nimic. Și, apoi, nici nu s-a interesat să vadă ce e cu femeia, dacă nu are nevoie de ajutor ; noi i-am adus un pahar cu apă lehuzei, pentru că i se făcuse rău. Pe moașă n-o interesa decit să susțină că este în afara programului, că nu a auzit nimic" , căpitanul de miliție Haralambie Rotaru : „Sunt un om mai în vîrstă, în meseria mea am văzut multe, dar un caz asemănător nu mi-a fost dat să întîlnesc. Atîta lipsă de omenie, de conștiință la un cadru sanitar ! Dacă nu erau femeile acelea inimoase, nu știu ce s-ar fi întîmplat cu mama și cu copilul". . In timp ce noi încercăm să-i găsim pe cei care au fost de față pentru a le afla opiniile, moașa Elena Pașcu pornește o anchetă pe cont propriu, în numele directorului policlinicii (care, intr-adevăr, ceruse efectuarea unei anchete, dar de către medicul de circumscripție și nicidecum de către cea care era în cauză), cerînd declarații de la oameni, sau scriindu-le chiar ea, celui care era întrebat nemairăminindu-i decit să semneze. Face fel de fel de aprecieri la adresa femeii care a născut în fața dispensarului, insinuează că cineva dintre cei prezenți în seara respectivă ar avea rude ce lucrează în domeniul sanitar și ar fi interesat să-și aducă rudele la Burdujeni etc. Dar nu spune că i s-a acordat locuință în incinta dispensarului tocmai pentru a asigura primul ajutor în caz de urgente, că propria conștiință nu poate fi înlocuită cu justificări nefondate, că statul a făcut și face eforturi deosebite pentru calificarea cadrelor medicale (și moașa Elena Pașcu a fost școlarizată pe cheltuiala statului), pentru asigurarea asistenței sanitare a populației, avînd în vedere că valoarea supremă a societății este omul. Ba, mai mult decit atît, crezînd că ne poate intimida, l-a trimis la redacție pe soțul său, care, după ce ne-a încunoștiințat că are anumite calități, ne-a asigurat că ceea ce afirmă toți ceilalți nu este adevărat, că nici o vină, că soția sa nu are se va adresa mai departe, altor organe, pentru a i se face dreptate, că a cerut declarații de la oameni trimisă fiind de medicul circumscripției, că este foarte conștiincioasă în serviciu. Ca și cum răspunderea și omenia ar putea fi încadrate numai în limitele programului de serviciu de la orele 7 la 15 . Oamenii, gradul de conștiință la care au ajuns se verifică în orice situație care le pune la încercare nu numai priceperea, ci și omenia, puterea de dăruire. Rîndurile de față sînt un semnal pe care l-am dori urgent recepționat de cei în drept, chiar dacă cele relatate constituie un caz izolat. NOU ÎN LIBRĂRII literatura româna contemporana Virgil Carianopol: „Viorile vîrstei" — versuri. Ed. Eminescu. Aurora Conțescu: „Ecou în nisip" — versuri. Ed. Eminescu. Constantin Atanasiu : „Strofe din lupte“. Ed. militară. Nicolae Stănculescu : „Urme"—nuvele. Ed. Eminescu. Vicențiu Donose : „Cetatea" — roman. Ed. Junimea. Ion Bujor Pădureanu : „Interogatoriu la iubire“ — roman. Ed. Albatros. Sergiu Ludescu: „Stins" — versuri, Ed. Minerva. Traian Iancu : „Noi” — versuri. Ed. Dacia. Al. Ioan Ghilia: „Recviem pentru vii" — roman. Ed. Cartea Româneascănescu.Mihai Calmîcu : „Urmașul“ — roman istoric. Ed. EmiLITERATURA universala A. Vinogradov : „Defăimarea lui Paganini" — ediția a VI-a. Editura muzicală. Charlotte Bronte : „Jane Eyre" — Ed. Eminescu. J. Iwaszkiewicz: „îndrăgostiții din Marona". Ed. Univers. wmmmmmm (Urmare din pagina I) buna organizare a aprovizionării tehnico - materiale, valorificarea superioară a resurselor interne, dezvoltarea inițiativei creatoare a colectivelor de oameni ai muncii, creșterea eficienței întregii activități economice etc.), scot în evidență, în primul rînd, perspectiva amplă, concepția unitară a partidului în acest domeniu, faptul că ele se integrează intr-un tot organic, ce tine seama de unitatea didactică dintre laturile vieții sociale, urmărind atît asigurarea permanentă a concordanței între forțele de producție și relațiile de producție, cât și perfecționarea continuă a formelor de organizare, conducere și planificare. Aplicarea consecventă a măsurilor stabilite, a principiilor reclamate de perfecționarea activității economice și sociale (afirmarea necontenită a rolului conducător al partidului în toate domeniile, aplicarea consecventă a centralismului democratic, a muncii și conducerii colective, dezvoltarea continuă a democrației socialiste, a criticii și autocriticii etc.), a făcut ca, în cei cîțiva ani care au trecut de la Congresul al IX-lea și Conferința Națională, să se obțină succese de mare prestigiu, care au confirmat justețea măsurilor, au evidențiat utilitatea și eficacitatea lor. Subliniind această realitate, Congresul al X-lea al P.C.R. a hotărit continuarea pe o treaptă mai înaltă a acestei linii, a adoptat un măreț program de făurire a societății socialiste multilateral dezvoltate, stabilit direcțiile și obiectivele concrete ale perfecționării economice, a întregii vieți sociale. Caracteristice acestui program sunt orientările spre modernizarea, optimizarea și rentabilizarea activității productive, creșterea productivității muncii sociale. Impresionează, de asemenea, cutezanța și îndrăzneala obiectivelor, însoțite de raționalitate, efortul pentru ridicarea nivelului de gîndire, de concepție, concentrarea spiritului de răspundere al oamenilor pe principalele linii de forță, vizînd înainte de toate organizarea și conducerea științifică a proceselor economice. Programul prevede și continuarea perfecționării cadrului instituțional în vederea participării tot mai active a cetățenilor la conducerea problemelor economice și sociale, a sindicatelor, organizațiilor de femei, de tineret, a celorlalte organizații de masă și obștești la întreaga viață social - politică. Pe baza hotărîrilor Congresului al IX-lea și ale Conferinței Naționale, conducerea partidului și statului au desfășurat o intensă activitate in scopul perfecționării continue a organizării societății, a formelor și metodelor de conducere a vieții economice - sociale, a relațiilor socialiste de producție și a raporturilor dintre oameni. „Partidul nostru — se subliniază în ■ raportul prezentat Conferinței Naționale de tovarășul Nicolae Ceaușescu — pornește de la principiul verificat de viață că formele și metodele de conducere și organizare socială nu sunt imuabile, stabilite o dată pentru totdeauna, că ele trebuie continuu perfecționate în pas cu schimbările ce se produc în viață, cu sarcinile pe care se impune procesul obiectiv al dezvoltării materiale și spirituale a societății". Fidel acestei concepții, partidul a luat măsuri pentru perfecționarea, în primul rînd, a propriei sale activități, a formelor sale de organizare și a metodelor de muncă, de conducere și îndrumare a întregii activități economice, politice, sociale, de stat și obștești, începînd de la Prezidiul Permanent, Secretariat, Comitetul Executiv și Comitetul Central și pînă la organizațiile de bază. Alte măsuri au condus la perfecționarea organizării și funcționării sistemului organelor statului, a Marii Adunări Naționale, Consiliului de Stat, Consiliului de Miniștri, a ministerelor, a organelor locale, ceea ce a permis continua îmbunătățire a activității acestora, exercitarea tot mai eficientă a atribuțiilor lor. In sfera acțiunii de perfecționare au fost cuprinse și democrația socialistă (în sensul permanentei adînciri și lărgiri a acesteia), organizarea și activitatea organizațiilor de masă și obștești (Uniunea Națională a U.A.P., Consiliul Culturii și Educației Socialiste, Uniunea Generală a Sindicatelor, Uniunea Tineretului Comunist, Consiliul Național al Femeilor, Consiliul Național al Pionierilor, Frontul Unității Socialiste etc.), a instituțiilor de invățămînt, știință, cultură, sănătate, adaptîndu-se formele și metodele lor de activitate la cerințele vieții, în scopul creșterii rolului lor în viața socială și în cadrul sistemului de organizare politică a societății noastre. In vederea întăririi ordinii de drept socialiste, asigurării desfășurării vieții sociale pe temelia trainică a legii, partidul a inițiat suri și pentru importante măperfecționarea reglementării juridice, elaborîndu-se acte normative menite să dea expresie noilor realități economice și social - politice din tara noastră, să dea curs liniei generale de consolidare a orînduirii socialiste, sa asigure apărarea cuceririlor revoluționare ale poporului, întărirea legalității, lichidarea abuzurilor și promovarea echității sociale, garantarea respectării libertăților și drepturilor cetățenești. Toate acestea au influențat pozitiv procesul de perfecționare a orînduirii noastre sociale, în acțiunea complexă și de durată ce urmărește perfecționarea vieții sociale, la toate nivelele și în toate verigile, partidul nostru atribuie o importanță esențială factorului uman. „... Socialismul — releva tovarășul Nicolae Ceaușescu in cuvîntarea rostită, în 1968, la adunarea activului de partid al municipiului București — trebuie să realizeze asemenea condiții ca omul, stăpîn al mijloacelor de producție, făuritor al tuturor și spirituale, valorilor materiale să fie intr-adevăr în centrul atenției, să aibă rolul principal in societate, să se bucure și să beneficieze nestinjenit de drepturile și libertățile adevăratei democrații socialiste — premisa fundamentală a înfloririi depline a personalității umane“. Este și firesc să fie așa, deoarece partidul nostru pornește de la concepția că făurirea noii orînduiri și, prin urmare, tot ceea ce este legat de mersul ei înainte, reprezintă opera conștientă a maselor, rodul gîndirii și activității creatoare a întregului popor. In toate documentele partidului nostru se subliniază cu tărie rolul primordial al omului conștient în conducerea procesului istoric al edificării societății socialiste multilateral dezvoltate. In acest cadru, măsurile adoptate de partid pentru perfecționarea conducerii, planificării și organizării economiei, a vieții sociale, situează la loc central perfecționarea omului ca făuritor conștient al noii orînduiri, ca producător și proprietar al mijloacelor de producție. Iar perfecționarea omului, fără de care nu se poate vorbi de progres, este concepută unitar și multilateral, în sensul unei formări politice, științifice, profesionale și etice corespunzătoare cerințelor idealului socialist și comunist. Veriga principală a acestui proces o constituie formarea și dezvoltarea conștiinței socialiste, pentru că aceasta determină și o poziție științifică față de realitate și o atitudine înaintată față de fenomenele vieții sociale. Programul partidului din noiembrie, anul trecut, pentru îmbunătățirea activității ideologice, ridicarea nivelului general al cunoașterii și educația socialistă a maselor, pentru organizarea relațiilor din societatea noastră pe baza principiilor eticii și echității socialiste și comuniste răspunde pe deplin acestei viziuni unitare și multilaterale asupra omului. In lumina acestui program, la nivelul întregii țări, se desfășoară o vastă activitate pentru educarea marxist - leninistă a comuniștilor, a tuturor oamenilor muncii, pentru creșterea competenței, perfecționarea pregătirii de specialitate, cultivarea unei atitudini înaintate față de muncă și avuția obștească, față de interesele societății, a unui înalt spirit de abnegație și dăruire în folosul poporului, de răspundere fată de îndatoriri, de respect fată de legile țării și normele de conviețuire socială. O importanță deosebită se acordă cadrelor, oamenilor cu munci de răspundere in societatea noastră, înaltei lor competențe politice și profesionale, spiritului lor de și inovație, gradului inițiativă de exigență și responsabilitate socială, profilului lor moral. Subliniind însemnătatea înfăptuirii ireproșabile a atribuțiilor, obligația fiecărui cadru de a lua toate măsurile pentru a mobiliza întregul colectiv din care face parte la realizarea exemplară a îndatoririlor, tovarășul Nicolae Ceaușescu arăta, la Plenara C.C. al P.C.R. din aprilie a.c. că este necesar să se „acorde mai multă atenție muncii activiștilor de partid, sprijinirii lor, luînd încă de la început, atunci cînd apar unele neajunsuri, măsurile necesare pentru a-i ajuta in muncă, astfel nicit să-și îndeplinească sarcinile în cet mai bune condițiuni". în lumina unei astfel de optici, de mai multă vreme, are loc o amplă acțiune de însușire, de către cadrele de partid și de stat, a științei și artei conducerii, de perfecționare a stilului și metodelor de muncă, de educare a lor în spiritul devotamentului față de cauza socialismului, a patriotismului și internaționalismului socialist, înalta grijă față de potențialul uman, de capacitatea, creativitatea și profilul moral al cadrelor izvorăște din convingerea că în perfecționarea socială un rol hotărâtorii au cadrele de conducere. Acest lucru reiese cu claritate din expunerea tovarășului Nicolae Ceaușescu la deschiderea colocviului privind problemele științei conducerii societății — prilej cu care s-a subliniat din nou locul și rolul cadrelor de partid, de stat, din economie și cultură în măreața operă de dezvoltare a societății noastre socialiste. Perfecționarea nu se referă, deci, numai la un aspect sau altul, ci are în vedere totalitatea vieții sociale. Studiind temeinic realitățile, sesizînd sensul evoluției întregului nostru organism social - economic, partidul și statul dirijează ferm, după criterii riguros științifice, acțiunea permanentă de perfecționare a conducerii, planificării și organizării la toate nivelurile condiție esențială a progresului general al patriei noastre socialiste. O privire retrospectivă asupra drumului parcurs în construcția socialistă confirmă justețea și viabilitatea formelor promovate de partid in conducerea vieții sociale, relevă că perioada care a trecut de la Conferința Națională a partidului din 1967 reprezintă o etapă dintre cele mai rodnice în întreaga noastră viață politică, economică și socială. Cu certitudine că apropiatul și deosebit de importantul eveniment în viața partidului și poporului nostru — Conferința Națională, care va avea loc în luna iulie a.c., va reprezenta un moment de mare însemnătate pentru perfecționarea în continuare a activității partidului și statului nostru, pentru îmbunătățirea conducerii activității economice, a organizării societății, a întregii opere de edificare a societății socialiste multilateral dezvoltate. CONTINUA PERFECȚIONARE Iiii