Adevěrul, octombrie 1912 (Anul 25, nr. 8282-8312)

1912-10-14 / nr. 8295

Duminica 14 Octombrie 1912 Constituirea noului guvern . Turcii recuceresc Kirkilisse lipide Saluni Punudoimi _____________##■-------------------- —• Lupta decisivă se apropie Constantinopol, 13 Octombrie. — Generalisimul armatei turceşti Maxim paşa, ministru de război şi, a plecat împreună cu Salih paşa, ministrul lucrărilor publice, in regiunea Adrianopolului. Clacarea lui Maxim şi Salih paşa este considerată ca un semn că lupta decisivă se apropie.— Guys. DE CE S AU RETRAS TURCII DE LA KIRKILISSE NEÎNCREDEREA IN SOLDAŢII CREŞTINI Constantinopol, 13 Oct. — Ştiri sosite aseară la ministerul de războiu şi cari mi-au fost comunicate personal de ministrul de externe, anunţă că trupele otomane au repurtat o mare victorie în ÎMPREJURIMILE localitatea Kirkilisse. Armata bulgară a fost bătută cu desăvirşire. Ştirea după care localitatea Kirkilisse ar fi fost cucerită de bulgari, este acum recunoscută ca falsă. Amănuntele cari au sosit acum la ministerul de război şi asupra luptei despre care am raportat ori şi al cărei rezultat ar fi fost retragerea trupelor turceşti, arată că nu lupta care n’a mai putut avea loc, ci panica provocată prin atitudinea soldaţilor creştini, a făcut ca trupele turceşti să se retragă. Situaţia este deci cu totul diferită. Ea dă forţelor turceşti destule speranţe, căci n’a fost vorba de o infrîngere pe calea armelor la Kirkilisse. — Guys. Constantinopol, 13 Oct. —Zvonurile cari circulă de cîteva zile cu privire la o criză ministerială, se dovedesc a fi cu desăvirşire false. Dealtfel, astăzi s’a tinut un consiliu de miniştri în care nu s’a discutat nimic în această privinţă. STAREA DE ASEDIU LA ADRIANOPOL Adrianopol, 13 Octombrie. — La Adrianoopol s’a proclamat starea de asediu. Populaţia aşteaptă cu mare abnegaţie desfăşurarea evenimentelor. Toată lumea are încredere în armata turcească. Bărbaţii în vîrstă intră toţi ca voluntari în armată. Populaţia ajută în tot chipul pe soldaţi. In Rumelia Orientală domneşte mare foamete. Populaţia se aşteaptă la o iarnă grozavă. Activitatea comercială e complect suspendată. Populaţia Adrianopolei a fost invitată să se aprovizioneze ca merinde pentru două luni. Pare că direcţia armatei se pregăteşte pentru o luptă îndelungată. Mai multe sute de locuitori au părăsit oraşul. — R. R. * * Guys GENERALISIMUL TURC PE TEATRUL DE RĂZBOIU Constantinopol, 13 Octombrie. — Agenţia telegrafică bulgară află plin Constantinopol că in ziua de 25 col., (st. n.), la ora 10 seara ministrul de războiţi, care a luat sarcina de generalisim, însoţit de ministrul lucrărilor publice, de generalul Salih, precum şi de mai mulţi ofițeri superiori ai statului major general, compunind cartierul general al armatei turcești, au plecat pe teatrul războiului. CUM SE EXPLICA RETRAGEREA DE LA KIRKILISSE Constantinopol. 13 Octombrie. — (25 cor. st. n.), ora 10 seara). — Cercurile turceşti asigură că retragerea de eri a aripei drepte turceşti, sub Mahmud Muktar Paşa, e datorită unei manevre greşite a principelui egiptean, generalul Aziz Paşa, care comanda cavaleria. Se zice că două puternice coloane sub Yaver Paşa şi Torghut Sefket Paşa, au întărit atunci aripa dreaptă a cărei situaţie a devenit de atunci foarte favorabilă. De asemenea aripa strngă, stabilită la Cermaen, a fost întărită. Transportarea trupelor asiatice urmează cu activitate: 13.000 de oameni sunt transportaţi, in fiecare zi inEuropa. Situaţia la Kirkilisse Sofia. 13 Octombrie. — Amănunte oficiale despre cucerirea localitățe! întărite Kirkilisse nu au sosit încă pînă acum, dar e absolut sigur că grosul armatei otomane s’a retras spre Bunar Hissar și Wiza, urmărit fiind de cavaleria bulgară. După știrile primite de cercurile iniţiate, dar nu încă confirmate în mod oficial, trupele bulgare ar fi luat forturile din Paşabunar, lingă gară din Adrianopol şi nu ar fi decit la o distanţă de 4 km. depărtare de fortăreaţa Adrianopolului. Se zvoneşte că o mahala din Adrianopol ar fi în flăcări. Se crede că Adrianople va fi luat un asalt Kirkilisse recucerit de turci Francfurt, 13 Octombrie.„ Intr’o ediţie specială „Frankfurter Zeitung“ anunţă că Kirkilisse a fost recucerit de turci. Ştirea a fost comunicată de ministrul de războiu turc, in momentul în care el se urca în trenul special spre a se reîntoarce în cartierul general. Ştirea a pricinuit mare entuziasm in Constantinopol. Recucerirea s’a putut efectua prin aceea că şefii armatei reuşiseră să risipească spaima nebună ce cuprinsese pe soldaţii turci şi care provocase retragerea lor. Turcii au putut relua linia de războiu pe care o ocupaseră bulgarii şi au reluat ofensiva. Entuziazmul in Constantinopol şi în armata turcă e cu atît mai mare, cu cit depresiunea a fost mai profundă în urma retragerii din Kirkilisse, căci nimeni nu luase în serios pretextul oficial că retragerea se efectuase pentru motive de tactică. Dacă ştirea se confirmă, faptul va avea un efect distrugător asupra moralului bulgarilor şi aliaţilor lor, nu numai pentru valoarea în sine a punctului Kirkilisse, dar şi din pricina proporţiilor ce s’au dat cuceririi lui anterioare de către bulgari. la Adrianopole luptele continuă Constantinopol. 13 Oct. — Depen iile particulare ale ziarelor turcești dau detalii neclare despre luptele din jurul Adrianopoluluî, fără a pomeni de rezultatul final al luptei. Cele mai îndirjite atacuri bulgare par a se fi îndreptat contra punctului Maras, la 8 km. spre este de Adrianopole unde există fortificaţii exterioare pe o colină înaltă de 130 metri. Bulgarii au atacat fortificaţiile cu opt batalioane dar tunurile turceşti au tras in tot cursul noptei de eri pricinuind mari pierderi bulgarilor. Turcii n'au avut nici un mort. Eri dimineaţă, bulgarii au reluat asaltul, dar au fost iarăşi respinşi cu mari pierderi. Turcii au avut un ofiţer ucis şi trei soldaţi răniţi. Grosul forţelor bulgăreşti rămăsese in urmă. Bulgarii s’ai retras şi din diferite hite puncte şi in special de la Arnautkoei, spre nod-est de Adrianopole. Artileria turcă a distrus un pod făcut de bulgari peste apa Arda. O versiune spune că turcii ar fi luat în cursul unei lupte șase mitraliere bulgărești. Turcii ar fi luat Cermen spre nord-est de Adrianopole, pe linia ferată. Canonada generală care a ținut două zile, a fost într’atît de puternică, incit autorităţile au scos din sale femeile bătrine şi copiii adine speriaţi. Turcii au făcut numeroşi prizonieri bulgari printre cari doi coloneii şi doi locotenenţi. S’a constatat că erau şi sîrbi printre bulgarii fugari. Turcii ar fi repurtat o victorie și la Kirdjali. Se zvonește că un regiment de artilerie bulgară a fost cu totul distrus lingă Adrianopole. Cartierul general turcesc se schimbă continuu. Timpul este ploios. Marile Puteri ezita să se declare noul e Constantinopol, 13 Octombrie— Ministrul de externe, d. Noradanghian, mi-a declarat astăzi că nici una din marile Puteri n’a făcut pînă acum declaraţia de neutralitate. Cu toate că atît Anglia cît şi Franţa ais anunţat oficial neutralitatea lor faţă de războiul de asum, nici chiar ele n’se făcut ‘■v'verbele rsomirisărv Sss° blimei Perfîâ — Guys. URCARE BE SCOMPT Viena, 12 Octombrie. — Banca austro-ungaria a urcat scomptul său cu o jum. la sută adică la 5 și jum. ila sută. V 5«SJIJ ' Atitudinea Romîniei NEUTRALITATEA ROMINIEI NU ESTE DEFINITIVA Triest, 12 Oct.— „Piccola della Sera“ primește o telegramă din Berlin, prin care se afirmă că la timpul oportun, după evenimentele hotărîtoare de pe cîmpul de războiu, Puterile vor interveni. Romînia pînă acum și-a păstrat neutralitatea. Aceasta nu înseamnă că şi-o va păstra pînă la sfîrşitul războiului. Asemenea marilor Puteri, Romînia aşteaptă desfăşurarea războiului şi la momentul oportun va lua o hotărîre. ROMANIA mobilizează ? Alarmarea Rusiei Paris, 12 Octombrie. — ,,f,c Temps“ primește o telegramă din Petersburg în care se spune că măsura luată de guvernul român de a restringe transportul pe căile ferate, este considerată ca o măsură preliminară a mobilizăreî și constitue un motiv de mare îngrijorare-Această atitudine dă loc tanterei că panslavismul se va întări, căci el o va acuza pe Austria ca inspiratoare a Ttominiei. Măsura luată de Itomînia s'ar putea explica, de altfel, prin necesitatea de a-şî apăra graniţa, fără ca aceasta să implice apoi o cerere de compensații, în cazul ciadă Bulgaria și-ar mări teritoriul. lui in'Hfflii? Paris, 12 Oct. — Ziarul ?!Le Temps“ publică o telegramă a?1 în Berlin spunînd că după zvonurile cars circulă acolo, Bulgaria a încheiat un acord cu Romînia în privința neu« traCîiăteă acesteia. Prin acest acord Bulg*?ria se «sfoSîgă ca eventual să cedeze Romînieî teritoriul din regiunea Silastrei, locuit de turci. Acordul bulgaro-romîst s’a încheiat prin mijlocirea Vienes. TURCII CONFIRMA INFRINGERILE DIN REGIUNEA USKUBULUI Youslanlinopol, S3 Oct.— Se confirmă în mod autentic ca sirbit au ocupat turistina. Comunicaţiunie între Uskub şi Mitroviţa au fost întrerupte după o luptă victorioasă a sîrbilor în contra armatei de vest a turcilor lingă Domusova. Bulgarii au ocupat Coceana. D. NORADUNGHIAN LA AMBASADA ENGLEZA Constantinopol, 13 Octombrie. — După consiliu! de miniștri de eri, d. Noradunghian a făcut o vizită ambasadorului englez. O victorie sîrbeasca Belgrad, 13 Octombrie. — O știre oficială spune că Ferisovici a fost cucerită astaseară de trupele sîrbeștî. BURSA PE AZ Bursa de azi a fost foarte disperată. Valorile continuă a fi oferite pe preturi scăzute. Asigurări ,.Dacia“ 1400. Asigurări „Naționala“ 900. Asigurări „Generala“ 920. Banca Pomînească 580 nominale. Banca Pomînească 600 purtător. Banca Marmor-'-'b Bank 800. Banca de Credit 800. Banca Agricolă 450. Casa Rurală 1020. Bursa din Viena a venit mai fermă, fără a îndrepta situația la noi, unde zvonul unei apropiate morii. Uzări produce un efect deprimant. MM Mi«cu, diplomatul bulgar Stancioff — DIPLOMATUL RĂSPUNDE EVASIV CU PRIVIRE LA CUCERIREA KIRKILISSEI — Stara Zagora, 13 Octombrie. — Am vizitat astăzi pe fostul ministru al Bulgariei la Paris, d. Stancioff acum a atașat consiliului cartierului general. El locuește într’un apartament al clădirii din centrul oraşului, rezervată tarului. Rugîndu-1 să-mi dea amănunte asupra ultimelor lupte şi în specia, a chipului cum s’a obţinut victoria dela Kirkilisse, deoarece circulă numeroase versiuni în privinţa ei, d. Stancoff mi-a răspuns că n’au sosit incă toate amănuntele. Le aşteptăm din moment în moment, dar trebue să vă comunic, cu părere de rău, că nu le vom comunica ziariştilor. Noi am adoptat sistemul japonezilor şi păstrăm tăcerea. Nu umblăm după reclamă. Priviţi pe ofiţerii noştri, sunt sobri, lucrează toată ziua, seara se culcă de vreme şi nu beau alcool. Familiile chiar observă aceeaşi discreţie. Femeile se mulţumesc cină li se spune că lucrurile merg bine. Amănunte nu cer şi nu întreabă nici de soarta soţilor lor. Aşa este poporul bulgar. Dar însuşi regele credeţi oare că a manifestat o bucurie exuberantă după strălucita victorie de la Kirkilisse? Vă înşelaţi, dacă o credeţi. In 25 de ani el a devenit prea bulgar, ca să se înflăcăreze atît de uşor. Din contra, e calm şi hotărit şi merge liniştit înainte. ★ I- am mai întrebat pe d. Stancoff dacă crede în probabilitatea, unei intervenţii europene. Mi-a răspuns mim bind .• — Uitaţi-vă la soldaţii noştri .* aşteaptă ei o asemenea intervenţie ? Ei îşi fac datoria, şi şi-o fac într'un chip încîntător. Westtink Accidentul de automobil al prinţului ferminani ClMPINA, 13 Octolmbrie. — Azî la orele 11 a. mni., pe cind prinţul Ferdinand venea cu automobilul de la Sinaia anergînd spre Bucureşti, în dreptul cantonului cu No. 28, la kilometrul 37 pe teritoriul comunei Breaza de jos, cătunul Podul Vadului,cadrul automobilului a fost lovit de o sîrmă dela firele de telegraf, ce se rupsese un moment înainte, oprind trecerea drumului. Geamul dela cadru a fost sfărîmat în bucăţi, fără ca prinţul, care conducea automobilul, să fie lovit. Cu acelaş automobil prinţul, care era însoţit de d. maior Mânu, şi-a continuat drumul spre Bucureşti. Cornea in iilii In consiliu!ele miniştri, care s’a ţinui erî, la ministerul de interne«, sub prezidenţia d-lui Tilis Maiorescu, s’au votat împor*îante credite pentru armată D. P. P. Carp uilind că de întrunirea de la ..Dacia" a spus unui iitim al său: — Oamenii aceștia înă vor sili să-i execut în public. Nu dau voe nimănui să exploateze... „dictatura mea morală“. Pe cît de false afi fost suspinurile de la consfătuirea lui Cantacuzino, pe atît de fățarnică e mișcarea acelor politiciani cari sărbătoresc azi virtuţile mele, „Violenta" şi „Viitorul" sunt amicati de o adevărată epilepsie, pentu că în procesul inteligentulr Procopsiţi, „Adevărul" a dat ca răspunzător pe girantul său, înaintea juraţilor d. Miile va explica de ce a opus d-luî Procopsii girantul „Independentei" pe d. Nicolae Stănescu girantul „Adevăm lui". Epilepsia celor două surate este insă mai mult decît ridicolă, citul toată lumea știe că în procesul Pascal Toncescu, directorul ,,Viitorului" d. Banu, a fugit de răspundere, iar în procesul Corvin Petrescu d-nii Duca si Proconsiu s’au eschivat şi ei, trimitind pe girant la proces. De azi dimineaţă ninge la Iaşi ca în toiul ierhet. D. Al. Bădărău, pleacă distăseară din Iaşi şi va sosi mîine dimineaţă în Capitală. ADEVĂRUL Noul guvern Azi dimineaţă sa stabilit definitiv înţelegerea pentru constituirea unui minister de colaborare. Iată cum s’a constituit noul cabinet: D. T. Maiorescu, preşedinte al consiliului şi ministru de externe. D. Take Ionescu, ministru de interne. D. N. Filipescu, ministru de domenii. D. Al. Marghiloman, ministru de finanţe. D. Bădărău, ministru de lucrări publice. D. C. Dissescu, ministru de instrucţie. D. Mişu Cantacuzino, ministru de justiţie. D. N. Xenopol, ministru de industrie. Ministerul de războiu este desemnat unui general din activitate pe care o va desemna regele. Condiţiunile stabilite la Maia au fost menţinute şi la realizarea cabinetului de colaborare. Partidul democrat va desemna un număr egal de prefecţi şi candidaţi pentru ambele Corpuri legiuitoare* D. G. Cantacuzino va fi desemnat a candida la preşedinţia Senatului, iar d. Cantacuzino-Paşcanupreşedinte al Camerei. Pentru primăria Capitalei va fi desemnat pînă la complecta rezolvire a chestiunea tramvaiului probabil d. dr. Istrati, a- P®* va candida la primariat d. Grigore Cantacuzino. Prefectul Capitalei va fi desemnat de d. Take Ionescu, probabil in persoana d-lui D. Moruzzi. * Parlamentul va fi dizolvat imediat și alegerile generale se vor efectua după trei săptămini. * * D. Maiorescu se va prezenta regelui în astă seară cu lista noului cabinet. Rep. întrunirea ce urma să aibă foc mîine după amiază, la sala „Dacia“, pentru „cinstirea meritelor cetăţeneşti ale d-lui P. P. Carp“, a fost contramandată. Cercuri bine informate ne-a fi asigurat că sunt cu totul neîntemeiate ştirile după came Rusia ar fi concentrat masse de forţe armate la frontiera noastră despre Rusia. D. Şebekov, ministrul Rusiei la Bucureşti, a fost primit ori in audientă de rege. Audienta este in legătură cu vizita pe care marele duce, o va face regelui la Sinaia spre a-i remite bastonul de feld-mareşal. Regele va sta în Capitală pînă Miercuri, cind se va înapoia la Sinaia. D. Al. Lahovary, ministrul nostru la Paris, a sosit ori in Capitală. D-sa a lucrat astăzi cu d. Tila Maiorescu. D. Radu Florescu a fost numit mecanic de preciziune cl. II-a în dimţia măsurilor şi greutăţilor. Iată întrunirile mai de seama cari se vor ţine mîine în Capitală; la orele 9 dimineaţa, în sala Eintracht, se vor aduna tîmplarii; la aceeaşi oră, în sala Partie, societatea „Mihail Eminescu”; la aceeaşi oră, în sala „Aurora“, întrunirea „Ligea chiriaşilor“; la orele 10 dimineaţa, în strada Ştirbei- Vodă No. 43, se vor aduna breslele croitorilor, tinichigiilor, sculptorilor, curelarilor, brutarilor și tipografilor. Primele elemente cari vor intra în foc Miercurea viitoare la deschiderea stagiune! de operă italiană sînt: minunata primadonă legeră Dora Domar, basul Brondi de la „Scala“ din Milano, baritonul Ugo Marturano și tenorul Santarelli. Ei vor cînta „Puritanii“. A doua zi, joi, va veni rîndul sopranei dramatice Berta Iullian, al sopranei legere Metta Reddisch, al tenorului Falco şi al baritonului Zuccarelli în „Carmen“. Locuţiunea urmează cu vădit interes din partea publicului la Agenţia Feder. Pungi de aur şi de argint, cu preţurile cele mai convenabile la Fraţii A. & J. Holier, Smîrdan 35, etajul I. D-na Virginia Micioara, strălucita primadonă a companiei lirice Bărastă seară beneficiul sau la teatrul Leon Popescu cu opereta „Vice-Amiral“. Mîine se reprezintă, în matineu „Suzana , iar scara „Valsul Iubirei“. Aflăm cu părere de răfi, încetarea din viaţa a unui fruntaş al baroului din Focşani,, Nicolae Cenbadache care pe vremuri a fost deputat şi senator, membru la Curtea de apel din Galaţi, etc. Defunctul, care era o figură cunoscuta la Focşani, va fi înmormîntat mine dimineaţă. Fata apelor Himărei Pe ziua de 13 Octombrie 1912 iechet . . r.Măgureie. biurgul . . •Itenița . . Călăraşi . . Cerna-Vodă . ilirsova . . Galaţi . . . Tulcea. . . Cot T9 tn cm In ra- Situația te port cu e- cltimife? ■ U.jul ore - . . 370 ----• • • « 390 *—•— • - . 400 — -.. .... 385 ----. . . . 491 — • - . . 513 .... • • . . 481 ■■ • ... 513----• • • . 515----• . . . 411 ----.... 290 ---- Punctele de observație Iată cotele: 1.-Severin , alafat . . Salvarea la Splendid la cite ori trimbiţa sinistră a „Salvărei“ o auzim, ne prevesteşte o nenorocire, totuşi, de astădată această trimbiţă anunţă Capitalei cel mal uriaş incendiui din cite s'a văzut, in care mii de fiinţe erau gata să cadă prada flăcărilor. I Emoţiunea a fost şi mai adincă şi s'a transformat intr'o mare bucurie cind publicul a aflat că la „CINEMASPLENDID" se dă REGELE MARII, filmul premiat al Casei Nordisch, în care neîntrecutul artist W. PSILANDER are un rol de frunte in acest cap de operă. TEATRUL MODERN Compania Dramatcr MARIOARA VOICULESCU Simbată 13 Octombrie 1912 Seara m de vină Biletele se vând la Agenţia Moderei (lângă Teatrul Modern) dela 10 dimineaţa până la lO seara. WaflLĂpnmif] Reprezentaţiuni de Operă italiană cu concursul mai multor artişti celebri printre cari marele bariton Gineeppe DE LUCA celebrul tenor Cinasa, renumita primadonă de la „Opera mare“ din Paris Alice Baron, etc. etc Ordinea primelor spectacole: Miercuri 17 Oct. PURITANI CU Dora Domar. Santarelli, baritonul Ugo Marturano şi basul Brondi dela „Scala“ din Milano Joi 18 Octombrie pentru debutul d-nelor Berta Iullian soprano-dramatic», Metta Reddisch, soprano lejeră, tenorului Folco şi baritonului Zuccarelli CARMEN Vineri 19 Octombrie Prima Repr. Extraordinară a tenorului Carasa Pagliaci şi Cavaleria rusticana SAmbată 20 Octombrie CARMEN Duminică 21 Octombrie Matineu: TROVATORE Duminică seara: PURITANI Luni 22 Octombrie a 2-a reprezentaţie a lui Carasa AIDA Biletele la Jean Feder lămpi pentru gaz aerian şi electricitate, piano şi o maşină de cusutSingher, cauza plecărei în străinătate. Str. Sfinţii Voivozi 12______ Falatul ATENEULUI CONCERT DAT DE IrindieM Cnpet cel mai mare violonist francez — si — Cella Delavrancea BILETE LA FEDER. Teatral LEON POPESCU (LIRIC) Compania lirică de Opere și Operete HI.- Sarcarasscu Simbată 13 Octonbrie Beneficiul d-nei VIRGINIA MICIOllA cu marele succes Vice Amiral In rolurile capitale V. Modora, P. Ghimpeţeanu, C. Tănase, Niculescu- Basu, etc. DUMINICA MATINEU SUZANA Se cauti acariament de 5—6 camere, bac, bucătărie, cameră de servitori, singur in curte. A se adresa la ediţia ziarului. Se arendează Moşie Judeţul Covurlui, .804 hectare, regiunea T-a—8 kilometri de Galaţi, de la 23 Aprilie 1914. A se adresa d-lui Avocat G. leohomu 7, But. Pake, banca şi schimb N. FINKELS Boerneşti, Str. Lipscani No 10 M Falii Dania Romania prăvălii Nr. 1, în coif Cursul pe ziua de 13 Octombre Cnmpft? II V aad Vând MOBILE irha amott. 1905 com Renta internă Oblig. Com, lucoreţtl „ jud. ilDinunats if li » Bonuri rurale Ser. func. rur. » 9 9 „ „ urb. B. . . „ Iaşi Ac. B. Naţională „ . Agricolă „ „ ruralom. „ B-ca Roman Cor. val. austr. Măr. germane Ban. franceze —„ italiene „ rubl. hîrtiiP Astăzi Sâmbătă 13 Octombrie LUPTE INTERNAŢIONALE La orele 10 seara vor lupta: FI CIRCUL Zbiako renumitul champion contra IteM& Randolfi contra Mlandetti de »U BENCO ontra LdUCH ■% . ‘ ta ;°/0| n Match de provocare 89 50 90 50 91 -1 91 50 89 501 90 50 ICO - 101 — 93 50 95 — 98 50 99 75 97,75 98 50 89 -1 90 -95 50 96 52 92 50 93 50 5400 - 5450 -585 — 50 — 1580 — 1600 - 680 - 720 — 105 50 107 -124 25 126 — 101- 103 — 10 1 — 103 — 267 - 272 — ITHTamntoîf contra Kuippa König’ (175 kgr.) contra Westergard llakenbehmidt contra Carifiini AVIZ.— Lyrich se va produce în renumitele sale poze plastice ( î și clasice precum și in jocul mușchilor în care a reputat cel dintăi premii la Berlin, Viena, Paris, Hamburg, etc. Spectacolul va începe cu un program de a ecialităţiBiletele .Se pot reţine în cursul zilei la agenţia.Independance Roumaine 1 şi seara la casa circului mi Cereft pretutindeni inf@© haiadirnn ISBilCUPiEȘTl fio MELE SE POT ADRESA DIRECT LA FABRICĂ Stallows», 1S93 Telefon 942