Administraţia Română, 1925 (Anul 5, nr. 1-24)

1925-10-01 / nr. 19

14 __ | SSS ADMINISTRATIA ROMANA« Publicațiune La notariatul comunei Turulung (plasa Ugocea, județul Satmar) devine vacant postul de scriitor comunal cu ziua de 15 Sept. a. c. Pentru a putea ocupa acest post, reflectanții trebue să fie bine versați în toate agendele administrative comunale să poseadă limba oficioasă şi să aibă o viaţă nepătată. Retribuţiunile acestui post sunt: salar lunar de 2000 lei, locuinţă gratuită şi venite laterale după diligenţă. Cei cu diplomă de notar vor putea fi numiţi în postul de subnotar al acestui notariat, Turulung, la 2 Septembrie 1925. Notar. No. I 160 1 925. Notariatul comunal Turulung. Notariatul cercual Bata, județul Caraș-Severin. No. 976/1925. Concurs Pentru complectarea postului vacant de subnotar din cercul notarial Bata, public concurs, motivând reflectanții să-și înainteze cererile dimpreună cu documentele referute la subsemnatul, până la 1 Octomvrie 1925. Retribuţiunile sunt cele prevăzute în normele de salarizare plus 50 la sută din venitul lucrărilor particulare încredinţate titularului şi 50 la sută din venitul biletelor de vite. (Se observă, că comuna de reşedinţă are praţ săptămânal, cu mânare de viţei. Bata, la 21 August 1925. Ionchim Sas, notar cerc Sunt notar diplomat (absolventul şcoalei de notari Lugoj) am praxă bună, sunt ofiţer de rezerve şi posed trei limbi. — Caut un post corespunzător, ce-l pot ocupa imediat. Ofertele sunt a se trimite redacţiei revistei Administr. Română, pe numele Geley Bela. CONCURS. Cancelist necăsătorit cu 2 clase comerciale, cu praxă de 5 ani în afaceri de bancă din Statele Unite, şi 6 luni praxă în agende notariale, caută un post convenabil la un notariat, posede limba Română, Maghiară, Germană și Engleză. Adresa : Remus Alexandru, Comuna Ilimbav, plasa Nocrich, jud. Sibiu. Nr. 1162—923. Notariatul cercual Plavişeviţa. 27-1.1926 “ Pentru complectarea postului vacant de subnotar se caută un notar diplomat. — Reflectanții vor înainta cererile lor prin oficiul nostru. Afară de salarizarea din partea statului vor primi dela noi din veniturile particulare 50% — din lucrările ce va face dânsul. Maurus Gal not. cerc. 19 No. 800—1924 ad. Concurs. La notariatul cercual Armeniş, plasa Teregova, judeţul Caraş-Severin se caută un cancelist vărsat în agendele administrative, dar mai ales în cauzele cadastrale. Postul se poate ocupa imediat. — Se pretindecunoaşterea perfectă a limbei oficiale. Solicitatorii să înainteze oferte în scris, anexând şi actele ce posed. Retribuţiuni după învoială. Ioan Balla, notar. Notariatul cercul Şerghiş,. Concurs. Pentru complectarea postului de scriitor la notariatul cercual Şerghiş plasa Tileagd, jud. Bihor, se caută un tânăr cu cunoaşterea perfectă a agendelor notariale . Salar lunar 1000 Iei, locuinţă, viot, luminat, încălzit, gratuit. In caz dacă se dovedește că este om demn de a îndeplini agendele notariale cu care va fi însărcinat, se va majora salarul până la 1500 Iei lunar. — Postul se poate ocupa imediat. Notar cercual. No. 324—925 Notariatul cercual Făget Jud. Târnava mică. Pentru complectarea postului vacant de subnotar se caută un notar diplomat, cu cunoaşterea perfectă a agendelor notariale. Reflectanţii vor inainta cererile lor prin oficiul nostru. Afară de salarizarea din partea statului vor mai primi de la noi cartr potrivit şi grădină gratuit și din veniturile particulare 80%, — din lucrările ce va face dânsul Notar cercual. Notar diplomat cu 10 ani praxă, pe deplin versat în agendele notariale, posede limba statului în vorbă nu perfect, caută un post la un notariat, unde să aibă ocazia pentru însușirea limbei statului. Adresa: Iosif Halász, Lazuri, pu. Satu-Mare „Oferire. Un notar penzionat, diligent, 49 ani are familie mai mare, se ofere la birou notarial din teritorul Ardealului , pentru însușirea limbei de stat. E capabil, să conducă un birou singur şi a lua asupra sa şi să lucreze cauzele cari sunt în restanţă. Vorbeşte şi conciliază şi în prezent româneşte. Cere ofertele cu condiţiunile de salar, la care răspunde în scurt timp. — Adresa: Pavel C. Satu Mare, Strada„ V. Alexandri No. 65“.