Agenda Magazin, iulie-decembrie 2002 (nr. 27-52)

2002-10-05 / nr. 40

Un vânzător deosebit Fiul cel mare al premierului englez Tony Blair, Euan, 18 ani, este vânzător într-un magazin elegant de vestimentație masculină, care îi aparține unui prieten al tatălui său. Tânărul și-a luat acest job doar sezonier, până când se duce la universitate, dar se pare că s-a simțit foarte bine în postura de vânzător și a fost chiar îndrăgit de colegi. Conform publicației „Daily Telegraph“, magazinul la care lucrează Blair Junior se numește „Hackett“, se află în Chelsea și aparține grupului Richemont, al cărui președinte e François Perrin, prieten al premierului. M.S. PQI ST* ING Sumă record în weekendul trecut, la MGM Grand Hotel and Casino din Las Vegas a avut loc un concert de binefacere organizat de Andre Agassi Grand Slam For Children. Nume mari ale muzicii, precum Elton John, Rod Stewart sau Carlos Santana au urcat pe scenă, în urma evenimentului adunându-se suma record de 5,6 milioane de dolari. Banii obținuți revin fundației Andre Agas și Charitable Foundation, o organizație non profit care se ocupă de copiii aflați în pericol. Născut la Las Vegas, marele tenisman american a fost prezent la gala amintită împreună cu fiul său Jaden, de numai 11 luni. M.S. mm mm ■ ^niniator de televiziune Lech Walesa, cel care a fost conducătorul sindicatului Solidaritatea și apoi președinte al Poloniei, va modera o emisiune de televiziune consacrată marelui său hobby, pescuitul, dar și politicii. „Bineînțeles că voi pescui, dar cum știe toată lumea, peștele nu trage întotdeauna, în așteptarea lui, mă voi întâlni, de exemplu, cu Boris Elțîn...“, a explicat Valesa. Ciclul de emisiuni va debuta la sfârșitul lui octombrie sau începutul lui noiembrie, pe canalele televiziunii publice, și va fi difuzat de două ori pe lună. „Am acceptat propunerea pentru că mă amuză“, susține cel care a renunțat la onorariul ce i s-ar fi cuvenit. M.S. Autostrada Tina Turner Orașul în care s-a născut cântăreața Tina Turner, imortalizat în melodia sa „Nutbush City Limits“ din 1973, a omagiat-o pe aceasta în cursul săptămânii trecute, în cadrul unei ceremonii la care, din păcate, vedeta nu a putut participa, o porțiune din autostrada 19 din Statele Unite a fost botezată cu numele său „Tina Turner Highway“. Tina s-a născut și a crescut la Nutbush, o mică localitate aflată la 80 de kilometri de Memphis, dar a părăsit-o la vârsta de 17 ani; în prezent, ea locuiește în Europa. M.S. ttl DIN LUMEA STARURILOR • Dan Teodorescu, solistul de la „Taxi“, s-a căsătorit în weekendul trecut cu Melania Medeleanu; nași au fost Traian Băsescu și soția sa, Maria. • Ducu Bertzi, care zilele trecute a împlinit 47 de ani, a avut parte de numeroase surprize; cea mai plăcută a fost cea venită din partea reprezentantului comunității românești din Spania, care i-a propus un contract pentru concerte la Barcelona, în decembrie. • Ministrul de externe Mircea Geoană și soția sa, Mihaela, vor fi nașii de botez ai micuței Janice Ariana, fetița creatoarei de modă Janine și a lui Adrian Sârbu. • Aflată în turneu în S.U.A., Andreea Antonescu, bruneta din fosta trupă Andre, a avut parte de surprize neplăcute: în timpul unui concert la Chicago, ea a fost agresată de un fan. • Alexandra, ultima venită în trupa ASIA, a părăsit cu regrete grupul pentru a pleca la studii în Statele Unite. M.S. mondo-mondeiue