Agenda Magazin, iulie-decembrie 2004 (nr. 27-52)

2004-07-03 / nr. 27

CAMPION LA POKER Ghinionist în dragoste, norocos la joc, așa ar putea fi caracterizat actorul american Ben Affleck, care recent s-a despărțit de bomba latino de la Hollywood, Jennifer Lopez. Duminica trecută, el a câștigat locul întâi și suma de 356 400 de dolari la turneul de poker organizat la un casino din apropiere de Los Angeles. Victoria obținută la acest concurs îi dă actorului posibilitatea să participe la Campionatul Mondial de Poker ce va avea loc în luna aprilie a anului viitor. Asemeni celorlalți 90 de concurenți, Ben a plătit 10 000 de dolari pentru a lua parte la turneul la care s-a înscris și actorul Tobey Maguire, care însă a fost eliminat din prima zi de concurs. Stan Goldstein, campion la poker, a luat locul doi și 204 930 de dolari, iar Chuck Pacheco, președintele studiourilor Castle Rock, s-a clasat pe locul trei și a primit 106 920 de dolari. Succesul lui Ben s-a înregistrat la exact o săptămână după nunta lui Jennifer Lopez cu Marc Anthony. Victoria lui Ben Affleck a dus la înscrierea sa, contra sumei de 25 000 de dolari, la Campionatul Mondial care va avea loc la Casino Bellagio din Las Vegas. Mecca împătimiților de jocuri de noroc. Despărțire „L-am părăsit“, așa avea să declare Isabelle Adjani revistei „Paris Match“ referindu-se la despărțirea sa de muzicianul Jean Michel Jarre. Ea a descoperit că el avea o relație cu o altă actriță și a spus că nu se va mai căsători niciodată după ce i-a acordat fostului ei iubit toată încrederea. Isabelle este mama unui băiat născut dintr-o relație anterioară și nu și-a dorit ca acesta să afle din presă de despărțirea sa de Jean Michel Jarre, dar nu a fost să fie... Acum, este mai hotărâtă ca niciodată să întoarcă pagina și să se dedice numeroaselor proiecte în care este implicată și pe care mereu le-a amânat pentru a-i fi alături iubitului ei. în această toamnă, ea va turna într-o nouă peliculă realizată de Bernie Benvoisin și Laurent Tuel. 13 1 300 de filme și 4 000 de partenere Rocco Siffredi este considerat de mult timp drept cel mai viril bărbat din lume, italianul cu dimensiuni excepționale (penisul său măsoară 24 de centimetri) se bucură de o popularitate pe care și-a câștigat-o grație numeroaselor filme porno în care a jucat. Are înscrise în palmares 1 300 de pelicule și 4 000 de partenere, într-un interviu acordat ziarului „La Repubblica“, el a declarat că pune capăt carierei sale de actor „hard“ pentru a se dedica familiei. Interviul a fost realizat cu ocazia lansării filmului „Anatomia infernului“, în Italia, în care el joacă rolul principal. Rocco Siffredi este tatăl a doi copii: Lorenzo, 7 ani, și Leonardo, 4 ani. Este căsătorit de 13 ani cu o fostă Miss Ungaria, Rosa, despre care spune că „știe să facă diferența între sexul pentru a munci și sexul din dragoste“ DIn LUMEA STARURILOR • După 13 ani de viață în doi, Oreste, prezentator al postului Prima TV, este pe cale să divorțeze de soția sa Liliana, care a declarat că nu-i mai suportă infidelitatea; cei doi au împreună o fetiță, Sabina. • Cântăreața Luminița Anghel a obținut locul întâi la International Song Festival of Astama, în Kazahstan, fiind recompensată cu suma de 3 000 de dolari. • Timp de o lună și jumătate, Anthony, fiul lui Alain Delon, se află în România pentru a juca în pelicula „Omul grăbit“, în regia lui Sergiu Nicolaescu, ce reunește nume mari ale scenei românești. • Andreea Marin, amfitrioana „Surprizelor“, s-a întors cu tolba plină din aventura sa în Thailanda, alături de Călin Vrabie; cei doi au vizitat Templul Wat Pho, loc unde se află o statuie gigant a lui Buddha - lungă de 46 de metri și înaltă de 15 metri. Grădina cu orhidee, Piața plutitoare, dar au participat și la un safari cu elefanți și au urmărit lupte de box thailandez. Pagini realizate de MONICA SĂMÂNȚĂ mondo-mondene