Agenda Magazin, iulie-decembrie 2005 (nr. 27-53)

2005-11-05 / No. 45

s moil, mi Kl numim gnu • După 30 de zile, Kate Moss a părăsit după o lună de tratament clinica Meadows din Arizona, unde a fost la dezintoxicare după ce a fost surprinsă prizând cocaină. Celebrul top-model britanic a fost înlocuit în publicitatea la marca suedeză H&M cu italianca Mariacarla Boscana. • Adio scenă. Actorul francez Gerard Depardieu, în vârstă de 57 de ani, care a jucat în peste 170 de filme, a anunțat că se retrage din lumea cinematografiei. • Bond la Praga. Noua serie cu James Bond, „Casino Royal”, va fi turnată între ianuarie și iulie în studiourile Barrandov de la Praga. • Valoros. Miliardarul Donald Trump câștigă 25 000 de dolari pe minut pentru prestația sa din show-ul de televiziune „Ucenicul”. • Dinți de divă. Victoria Beckham a plătit 30 000 de euro pentru a-și înălbi dantura. II . Recompense Actorului și scenaristului Steve Martin, 60 de ani, i-a fost înmânat Premiul Mark Twain, una dintre cele mai înalte recompense atribuite umoriștilor americani. Ceremonia a avut loc la Centrul John F. Kennedy, din Washington, în prezența a numeroase vedete, printre care s-au numărat Tom Hanks, Diane Keaton, Claire Danes, Paul Simon și Randy Newman. Tot în cursul săptămânii trecute în cetatea filmului american s-a încheiat Hollywood Film Festival, printre cei onorați cu această ocazie numărându-se Diane Keaton, Rachel McAdams și 4^ Jake Gyllenhaal. Sam Mendes a fost premiat ca cel mai bun regizor, grație peliculei „Jarhead”, în timp ce la categoria staruri au fost recompensați americanul Joaquin Phoenix, numit actorul anului pentru rolul său din „Walk the Line”, și sud-africana Charlize Theron, devenită actrița anului datorită rolului său din drama „North Country". O mulțime de vedete au fost prezente la show-ul de la Beverly Hills, transmis în direct de un canal de televiziune. Pentru am HIHHBI Hi HIHBH H H H H H H H H H HlH H HHH ■ cincea oară Tânărul Daniel Radcliffe, 16 ani, a dezvăluit într-un interviu dat la Londra că va juca încă o dată rolul lui Harry Potter în cea de-a cincea serie ecranizată după celebrul roman. Daniel și-a făcut apariția pentru prima dată în acest rol la vârsta de 11 ani, declarând că cei cinci ani care s-au scurs de atunci au fost cei mai frumoși din viața sa. „Suntem mai mari acum și am putut lua decizii, împreună cu Mike (Newell), regizorul, bineînțeles”, a precizat tânărul actor, întrebat care ar fi însoțitoarea ideală pentru balul de sfârșit de an de la Poudhard, faimoasa școală de magicieni inventată de autoarea cărții, J .K. Rowling, Daniel Radcliffe nu a ezitat nici o clipă rostind hotărât: Natalie Portman sau Scarlett Johansson, cele două tinere vedete hollywoodiene în plină ascensiune. Dacă cea de-a patra serie a fost regizată de Mike Newell (Patru căsătorii și o înmormântare), cea de-a cincea i-a fost încredințată realizatorului britanic David Yates, a anunțat producătorul David Heyman. Record la... Oscar Conform unui comunicat de presă remis de Academia Americană de Film, un număr record de 58 de țări s-au înscris în bătălia pentru câștigarea premiului Oscar la categoria cel mai bun film străin, eveniment care va avea loc în luna martie la Hollywood. Dar pentru a ajunge până în faza finală și a câștiga râvnita statuetă, în cadrul galei din 5 martie, filmele participante trebuie să treacă de etapa de nominalizare care va avea loc la 31 ianuarie 2006 la Beverly Hills, doar cinci țări rămânând în competiție. Printre țările care figurează în competiția celei de-a 78-a ediții se numără și România, reprezentată de pelicula „Moartea Domnului Lăzărescu”. mondo-mondene