Agenda Zilei, iulie 1998 (Anul 3, nr. 152-178)

1998-07-01 / nr. 152

Morții mineriadei din ’91 sunt eroi dintr-o serie a „Dosarelor X“ Pa913a ^IWIHra^^^^^TiniAN nF informații si mvFRTisMFNT é^Ê É _____ miercuri, 1 iulie 1998 TMS!mJ Croatul Suker a furat soclul statuilor . Cupa Mondială Franța 1998 s-a încheiat pentru noi. După partida cu Anglia, din grupă, antrenorul Anghel Iordănescu declara că și-ar dori să întâlnească Croația în optimi. Și iată că formația favorită a generalului i-a făcut de petrecanie, încheindu-i contractul la timona reprezentativei României. O înfrângere dureroasă, venită în urma unui joc lipsit de orice concepție tactică. Iordănescu s-a gândit că poate duce de nas Croația, la fel cum a făcut și cu Anglia, doar că s-a înșelat. Croații nu au fost superiori tricolorilor decât atât cât a trebuit pentru a se face diferența și pentru a-și asigura calificarea în sferturi, adică acolo unde am fost noi acum patru ani. A fost un singur gol, marcat de Luker din penalty, în urma unui fault în careu. Cu un gol avantaj, croații ne-au lăsat să atacăm, încercând să profite pe contraatac pe spațiile mari lăsate de apărarea noastră. Visul românilor de a juca în „sferturi“ cu Germania s-a destrămat. Nici bani de marmură pentru statui - vorba lui Hagi - nu mai avem. Băieții vin acasă mâine, când, de la ora 17.00, se vor întâlni cu fanii pe Stadionul „Lia Manoliu“. La meci a asistat și premierul Radu Vasile, aflat în tribuna oficială alături de Michel Platini, copreședinte al Comitetului Francez de Organizare. ADRIAN FLOREA Penaltyul lui Suker i-a trimis pe „blonzi“ acasă candidații PLRTVR * s-au impus la Timișoara Candidații susținut de Sindicatul Liber din Radio și Televiune pentru viitorul Consiliu de Administrație al Televiziunii Police, Gabriel Liiceanu și Dumitru Iuga, a obținut cele mai multe voturi din partea angajaților studiourilor teritoriale ale TVR 1 la Timișoara, Iași și .Cei doi au obținut cate câte 52 de vot la Timișoara, densându-l pe director adjunct al TVR, Listian Țopescu, susțit de Colegiul Realizatorilor, care nu a obținut decât 31 de adeziuni. La Timișoara au fost înscriși pe listele de vot doar 85 de angajați, deși numărul acestora este în jur de 150. Numărul total al voturilor valabil exprimate a fost de 80. Rezultatele finale pe TVR consemnează tot victoria lui Gabriel Liiceanu și Dumitru Iuga. Un an de existență a Consulatului General al RFG in orașul nostru Cu prilejul împlinirii unui an de existență a Consulatului General al Republicii Federale Germane la Timișoara, ieri seara, în saloanele Flotelului Continental, a avut loc o recepție, la care au participat, alături de oficialitățile și personalitățile locale, dr. Gerhard Enver Schrödigens, Wolfgang Mitterach și Marcus Flahn, reprezentanți ai Ministerului Afacerilor de Externe al Germaniei, în cuvântarea sa, Consulul general, Excelența Sa Jörn Rosenberg, a ținut să sublinieze că prezența numeroasă a oaspeților la petrecere arată „că această instituție diplomatică are un cuvânt de spus aici, în vestul României, conlucrând în mod activ la dezvoltarea continuă a relațiilor politice, economice și culturale dintre cele Damna A două țări“. Pagma 4 Un pahar de șampanie la ceas aniversar Gazele naturale se scumpesc cu 54,3 la sută începând de azi, românii vor plăti pentru gazele naturale consumate cu 54,3% mai mult. Ministerul Industriei a decis ca, de la 1 iulie, prețul gazelor naturale pentru populație să fie de 355 lei/mc, față de 230 lei/mc, cât era până acum. Pentru agenții economici, noul preț al metrului cub de gaz livrat de Romgaz este de 781 lei, care înseamnă mai puțin cu 20% față de prețul anterior. Reducerea de 20% a prețului pentru agenții economici va fi suportată de Romgaz și Petrom, care vor „trebui să mai umble la numărul personalului, la salarii și la eficiența unor exploatări“, afirmă Radu Berceanu, ministrul industriei. Modificarea prețului la gazele naturale este realizată în conformitate cu două hotărâri de guvern elaborate de cabinetul Ciorbea. Prețurile gazelor naturale trebuie modificate de câte ori cursul de schimb valutar leu/dolar depășește variația de 5% față de valoarea anterioară, c. L. ; * * * * ***** .***. : . * : * **:. P”i I ■ ! S.C. CHIM TIM str. Gh. Lazăr nr. 40 TEL/FAX. 22 68 96. 12 59 33 i En gros Ș'J détaille PARCHET FAG Și SAI.CAM 9 adezivi pentru lemn și construcții (tip aracet) I vopsele lavabile pentru pereții interiori și exteriori I vopsele sintetice pentru lemn și metal 9 lacuri de interior și exterior I uleiuri protectoare pentru lemn (baițuri) . Grunduri, uleturi ț pensule, bidinete, trafaleți I feronerie pentru mobilier, uși, ferestre , vopsele și lacuri celulozice poliuretanice, epoxidice , diluanți Parlamentul nu a grăbit restructurarea RENEL Pagina 2 Și Radu Vasile amenință cu austeritatea Pagina 3 Inaugurarea Băncii Central Europene Pagina 8