Agenda Zilei, ianuarie 1999 (Anul 4, nr. 1-24)

1999-01-04 / nr. 1

iftrui PMfi tifimtn*? /MS_____________________________________________ Căderea lui Ciorbea, cel mai „tare“ eveniment politic din ’98 Pasa UW" ""^COTIDIAN DE INFORMAȚII ȘI DIVERTISMENT^ 1 luni, 4 ianuarie 1999___________im â'J Minerii din Valea Jiului au intrat în Ortacii rămân neînduplecați grevă generală Sărbătorile nu i-au îmbunat pe mineri. Liderii sindicali, întruniți ieri la Petroșani, au hotărât ca de azi, de la ora 6.00, să fie declanșată greva generală. Minerii cred că numai așa îi vor îndupleca pe guvernanți să reanalizeze programul de închidere a unor exploatări ,pe care ei le consideră eficiente. Deocamdată, liderii minerilor au renunțat la varianta deplasării la București, după ce au fost tratați cu refuz din partea Primăriei Capitalei, dar cer premierului să vină în Vale până mâine la ora 15.00. GEORGIANA CAPUERDE Pagina 20 Telefoanele, cu 20% mai scumpe Din această lună, românii vor plăti facturi telefonice mai mari. Potrivit RomTelecom, tarifele actuale s-au majorat, de la 1 ianuarie ’99, cu aproximativ 20,5%. Astfel, abonamentul pentru o linie telefonică principală se va ridica la 45 000 lei, iar pentru linia comună a doi abonați va fi de 25 000 lei. Un impuls, pentru abonații cu un consum lunar mai mare de 100 de impulsuri, va costa 310 lei, iar pentru cei care depășesc lunar 10 000 de impulsuri telefonice, va costa 260 lei. Neschimbate vor rămâne în continuare cele 100 de impulsuri gratuite și reducerile actuale de tarif pe minut în funcție de oră și ziua săptămânii, acordate persoanelor fizice. De asemenea, convorbirile locale intrajudețene se vor taxa cu 310 lei minutul, cele interurbane cu 2 480 lei minutul, iar de la posturile publice cu cartelă cu 420 lei minutul. Instalarea unei linii telefonice principale conectată în centrale analogice și manuale va costa 340 000 lei, iar în centrale digitale tariful va fi de 400 000 lei. RHIZO Gică Popescu va fi cumnat cu Gică Hagi Căpitanul naționalei de fotbal, Gică Popescu, va spune adio burlăciei în acest an. El s-a logodit sâmbătă cu Luminița Vlahbei, sora soției lui Gică Hagi, pe care a cunoscut-o în urmă cu doi ani la o petrecere. Cei doi îndrăgostiți se vor căsători la 12 iunie, masa fiind programată la Casa Poporului. D. C. Pagina 17 Președintele a făcut Revelionul la Sinaia Președintele Emil Constantinescu a sărbătorit noul an alături de familie, câțiva foști colegi de școală din Pitești și de la Facultatea de Geologie din București, precum și cu un vecin din cartierul Pajura, unde a locuit înainte de a se muta la Cotroceni. Șeful statului i-a invitat pe toți la cabana „Casa Mică a Grădinii“ din Sinaia, unde a petrecut și întreaga perioadă a Sărbătorilor de iarnă. Andreea, primul copil adus de ’99 la Timișoara Pagina 2 Băncile se declară „euroapte“ pentru euro Pagina 10 Lumea întreagă a fost în sărbătoare Pagina 11 WEST BANK TIMIȘOARA Str. Doinei nr. 19-21 Telefon/Fax: 192652 Acordă dobânzi atractive la depozitele în lei persoanelor fizice la 30 zile - 55% la 90 zile - 53% Jaful anului 1998 a avut loc pe 31 decembrie încoliții de poliție. Bogdan Vasile, șoferul firmei Romania Excenge, care fugise în ajunul Revelionului cu 11 kg de aur și valută însumând circa două miliarde de lei, s-a predat. Hoțul, prospăt angajat, după ce fusese șofer la Guvern, Președinție și RAPPS, pândise momentul favorabil pentru a da lovitura vieții sale, cel mai tare jaf al anului. N-a procedat, însă, ca un hoț panina 1A de meserie ragma IH 13 LOTO SPECIAL: 6 din 49 12 18 38 25 NOROC: 81 27341 Naufragiați de Anul Nou 39 de muncitori români au naufragiat, în ajunul Anului Nou, în largul portului israelian Ashkelon. Din cauza unei furtuni puternice, muncitorii români, alături de 13 coreeni și 7 israelieni, au rămas blocați mai multe ore pe un dig aflat la intrarea în port. Potrivit postului public de radio israelian, furtuna i-a obligat pe muncitori să părăsească bacul pe care călătoreau pentru a se refugia pe un dig situat în partea sudică a portului Ashkelon, la aproximativ 2 kilometri de țărm. Bacul a fost ulterior dus de vânt în larg, iar muncitorii au fost nevoiți să rămână pe dig până la sosirea ajutoarelor.