Agenda Zilei, septembrie 2000 (Anul 5, nr. 207-232)

2000-09-16 / nr. 220

2 urnit» untu zilei WE EICE MD LA XV «1g septembrie 2000 „Hard Times“ După ce își dedică tinerețea boxului, Chaney este obsedat în continuare de luptă, care devine pentru el un adevărat mod de viață. Filmul îi redă povestea, gustul dulce al gloriei, dar și avatarurile pe care trebuie să le trăiască. Dacă filmului i s-a reproșat inconsistența scenariului, lui Charles Bronson - actorul din rolul principal - i-a fost lăudată prestația. Unii s-au încumetat chiar să afirme că acesta este, de departe, rolul vieții sale. Regia. Walter Hill. Charles Bronson prima 7 duminică, «321,00 „La doi pași de fericire“ Un arhitect văduv și prosper în alte vremuri locuiește împreună cu fiica sa, Penny, într-un hotel pentru care lucrează. Deși timpurile sunt grele, Penny se distrează de minune la hotel și îi face și pe ceilalți să se simtă bine. Mai mult chiar, îl îmblânzește pe un multimilionar și îl determină să îi ajute pe cei sărmani. Ea aduce până la urmă un strop de lumină și de bucurie în sufletele locatarilor din hotel, în rolul principal, Shirley Temple. Regia este semnată de I. Cummings. PRO TV, sâmbătă, ora 1530 Shirley Temple Sharon Stone, în „Casino“ Creșterea și descreșterea lumii mafiote din Las Vegas-ul anilor ’70, acesta ar putea fi subtitlul filmului „Casino1”. Pentru realizarea lui, Martin Scorsese a apelat la mai vechi cunoștințe: actorii Robert De Niro și Joe Pesci, dar și scenaristul Nicholas Pileggi, toți aceștia regăsindu-se și pe genericul filmului „Băieți buni“, film de referință - tot al lui Scorsese - despre lumea Mafiei. „Casino“ gravitează în jurul a trei personaje: Ace Rothstein, șeful mafiot al unui cazino, Ricky Santoro, omul său de încredere, și Ginger McKenna, fostă prostituată de care Ace se îndrăgostește. Toți își doresc mai mult decât orice putere și bani. Și le vor obține prin tot felul de mijloace. Odată ajunși în vârful piramidei, ei își pierd și rămășița de control care le-a rămas și vor plăti scump pentru toate acestea, pentru că orice suiș are și coborâș. în rolul lui Ginger McKenna o veți putea urmări pe Sharon Stone, despre care s-a spus că s-a născut pentru acesta. Ea a fost nominalizată chiar și la Oscar pentru rolul său. Sharon Stone PRO TV, sâmbătă ora 21,30 „Obsesia“ „Obsesia“, în regia lui Michael Mann, este primul film în care Robert de Niro și Al Pacino apar împreună. Cei doi mari actori au mai jucat împreună o singură dată în același film „Nașul II“, dar nu au apărut în nici o scenă împreună. Mann nu a vrut să facă acest film decât dacă îi avea pe cei doi în rolurile principale. Cu toate presiunile, cel mai greu de convins a fost De Niro, care nu dorea să apară sub nici o formă în aceleași scene cu Al Pacino. Tot filmul este o adevărată vânătoare. McCauley vânează locurile prielnice pentru a da loviturile cele mai grase. Hanna îl vânează în permanență pe McCauley și ajunge atât de obsedat de el, încât are impresia că, de fapt, McCauley este vânătorul. Totul se complică pentru că amândoi sunt bărbați extraordinar de puternici, pentru care victoria înseamnă totul. „Obsesia“ a fost filmat în 85 de locații din Los Angeles. Mann și echipa sa au fost primii care au reușit să obțină acces nelimitat pentru a filma pe aeroportul din Los Angeles. ROMÂNIA duminică, ora 21:40 Al Pacino, unul dintre protagoniști Atomic TV, sâmbătă 7.00 Selector 10.30 Romanian Top 100 12.30 File de poveste 13.00 Best of Extreme Sports (r.) 13.30 Cinematomic (r.) 14.00 K Lumea 16.00 Selector 18.30 Atomix 21.30 Febra-party music 22.30 Vibrații 23.30 Klub Bizzar 0.30 Insomnia TVR 2, sâmbătă, ora 13.10 Ghidul călătorului în această după-amiază sunteți invitați într-o agreabilă călătorie prin țara lui Shakespeare, unul dintre cei mai celebri dramaturgi ai lumii. Veți vedea astfel că, dincolo de situația economică înfloritoare, Anglia înseamnă castele vechi și peisaje verzi-cenușii sub ploaie, Stonehenge și autobuzele cu etaj ce fac deliciul turiștilor din Londra. Cu siguranță veți rămâne cu amintiri plăcute din această călătorie, chiar dacă ați facut-o prin intermediul televizorului. Atomic TV, duminică 7.00 Selector 11.30 Atomic Café (r.) 12.00 Reactor 12.30 VOT (r.) 13.30 Hai Hui 14.00 Interactiv 16.00 Selector 18.30 Atomix 21.30 Selector 23.30 Insomnia Discovery, duminică, ora 21.00 Australia extremă Documentarul ne propune o palpitantă călătorie subacvatică pentru a cunoaște mai bine creaturile geologice care populează Australia. Filmările pentru acest documentar s-au realizat în sudul Australiei, la Great Australian Right, regiune care marchează punctul în care Australia s-a desprins de Antarctica și a început să alunece spre nord. Se îmbracă la costum, conduce un Cadillac decapotabil și joacă la bursă pentru a face rost de bani. Acesta este, în linii mari, portretul lui Tango, un polițist excentric din Los Angeles, în schimb, partenerul lui, Cash, aduce mai mult cu infractorii pe care îi aruncă în spatele gratiilor. Asta nu îi împiedică pe cei doi oameni ai legii să fie cei mai buni. Tango și Cash sunt indezirabili pentru Perret, un mafiot care încearcă să pună capăt carierei celor doi. în rolurile celor doi polițiști îi „Tango & Cash“ veți revedea pe Sylvester Stallone și Kurt Russell. Se pare că premiile Zmeura de Aur vin la Stallone ca muștele la miere. Actorul a primit o nominalizare la rușinosul premiu pentru prestația din acest film: în întreaga lui carieră, actorul a primit nici mai mult nici mai puțin de treisprezece nominalizări la Zmeura de Aur, din care șapte le-a și „câștigat“. Regia filmului ® £~5SS§||g| „Tango Cash“ este semnată de Andrei Konchlovsky. Sylvester Stallone HBO, duminică, ora 21:00 „Soldatul“ Eroul poveștii, Todd, a fost desemnat carierei militare, ale cărei sarcini le îndeplinește cu sfințenie până când pe piață apare un nou model de soldat, mult mai performant. Cum era de așteptat, cei doi ajung la o confruntare directă, iar cel care pierde este Todd. Mai mult mort decât viu, el este abandonat pe o plantație îndepărtată, locuită de pacifiști, în [[ rolurile principale Kurt Russell, Jason Scott Lee și Jason Isaacs. Regia este semnată de Paul Anderson. Kurt Russell HBO, sâmbătă, ora 21 fiO „Fantomas se dezlănțuie“ Tocmai când inspectorul Juve este premiat pentru anihilarea lui Fantomas, acesta din urmă îl răpește pe profesorul Lefevre. Aventurile reîncep deci: urmăriri, mistere, dispariții ciudate; în plus, se ivesc tot felul de încurcături haioase, căci agitatul inspector nu și-a dat nici acum seama că Fantômas, Factor și profesorul Lefevre sunt, de fapt, una și aceeași persoană, în rolurile principale, Louis De Funès și Jean Marais. Regia este semnată de Andre Hunebeile. AMBIA1, sâmbătă, ora 11:30 Louis de Funès