Agenda Zilei, octombrie 2001 (Anul 6, nr. 230-256)

2001-10-13 / nr. 241

Iait&if 111 IBP7 I 1SI PHBHKf1VT Weekend . " ' Sill Bips £ Mister Italia 2001 „De când utilizez creme pentru depilat am mai mult succes la femei", declară Giuseppe Lago Frumos, narcisist, lipsit de pudoare, depilat: acesta este Mister Italia 2001, Giuseppe Lago, un tânăr dintr-o localitate din provincia Bari, în vârstă de 20 de ani. „Frumusețea îți deschide toate ușile, afirmă triumfător Lago. Și de aceea, merită să o exploatezi dacă o ai....“. La concursul de „Il Misteriù bello d’Italia“ din acest an au defilat nenumărați tineri în costum de baie, arătându-și bicepsii, pectoralii, abdominalii și quadricepsii frumos modelați sub bronzul natural sau artificial. Un șir neîntrerupt de tineri frumoși și îndrăzneți, spre deliciul unui juriu feminin condus de Angelica Bridges, statuara actriță din Baywatch. Celelalte componente, un adevărat pluton de senzualitate, au fost actrițe, scriitoare, producătoare de programe TV, ziariste. Pentru cinci zile, Amanda Lear i-a examinat și interogat pe aspiranții la titlul de „Mister Italia 2001“, apreciindu-le mișcările, monologurile despre viață, aspirațiile și celelalte calități; în final a învins chiar unul din grupul său de boys din „Bobocul cel urât“, un program cult cu protagoniști aflați în căutarea disperată a laturii „bune“ a caracterului lor și a propriei vieți. Interesant este că toți acești băieți seamănă între ei, fiind gata oricând și la orice pentru a putea fi remarcați, ieșind astfel din anonimat. Giuseppe Lago, un mare iubitor de fitness, înot și călărie, declară: „Este important să te menții în formă, dincolo de un regim alimentar corect. Sunt foarte atent la dulciuri și nu beau alcool deloc“. Ceea ce pare să devină o practică din ce în ce mai răspândită este depilatul, cu aparatul electric și chiar cu ceară. Toți aspiranții la titlul de Mister Italia au apărut depilați, cu pielea moale și netedă, sub bronzul mediteranean. Cum trebuie să fie femeia iubită de „Mister Italia“? Lago răspunde: „în principal frumoasă. Pe planul doi, inteligentă, este important să poți purta cu ea un dialog...“. D. M. Giuseppe a fost examinat de Amanda Lear și Angelica Bridges George Wilson, un mit al teatrului și ecranului „Neliniștea mea? Timpul care trece...", afirmă Wilson înalt, suplu, cu o perucă impunătoare, guler dantelat și costum din catifea, într-un perfect stil al secolului XVI, la curtea Regelui Soare, în filmul „Marquise“, George Wilson îmbracă hainele dramaturgului francez Racine, marele adversar al lui Molière. Conform regizorului, „Wilson devine un campion al ipocriziei janseniste, care considera dragostea ca pe o tragedie. El reușește să sublinieze aspectul tragic, și nu cel comic, al grotescului rivalului său“. A rămas celebră o frază a filmului despre care Wilson crede că este valabilă și azi: „Ipocrizia este un viciu la modă, și toate ipocriziile la modă sunt trecute printre virtuți“. Despre George Wilson se spune că este un adevărat mit al teatrului francez. „Am dorit să ajung un star la Hollywood“, povestește el. „Am filmat acolo în «Cinci zile și o vară» alături de Sean Connery, am mai jucat și în «Sahara», unde, ca șeic al deșertului, am jucat un fel de rol romantic alături de Brooke Shields“. George Wilson este considerat un bărbat solitar. Părerea lui despre femei? „Sunt absolut fantastice. Sunt libere și mult mai interesante de un timp. Au ajuns la un echilibru de care foarte puțini bărbați au privilegiul să se bucure“. Wilson adoră muzica, îi place rock-ul lui Springsteen, îi place opera și Mozart. Declară că regretă timpul pierdut fără rost pentru a realiza lucruri fără valoare. De aceea este hotărât să trăiască în prezent, bucurându-se de fiecare clipă. Gândurile sale sunt simple, își imaginează cât se poate de des marea din însorita Grecie și își mângâie câinii lui credincioși. D. M. George s-a îndepărtat de... Hollywood Julia are un nou prieten Dragostea îi dă noi puteri actriței împreună de puțin timp, Julia Roberts și Danny Moder au traversat deja o grea încercare. Noul prieten al starului american și-a pierdut de curând mama. O dramă care a aruncat-o pe Julia în mijlocul unei polemici. Unii membri ai familiei o arată pe actriță cu degetul, acuzând-o că i-a distrus căsnicia lui Danny. Tânărul cameraman pe care Julia l-a întâlnit în timp ce lucra la filmul „America’s Sweetheart“ este căsătorit. La sfârșitul lunii august, cu puțin timp înainte de decesul soacrei sale, Vera - soția lui Danny, a descoperit legătura soțului său cu Julia Roberts. Unii nu au ezitat să afirme că această relație ar fi „ucis-o“ pe Patricia, mama lui Danny. La funeraliile Patriciei, Danny a venit însoțit de soția sa. Prudentă, Julia Roberts a stat deoparte. Prins în ghearele familiei și ale presei, Danny a hotărât să dezamorseze situația. De aceea a organizat o întâlnire între Julia și tatăl său. Actrița s-a întâlnit cu Danny și cu tatăl lui la Big Bear, un orășel de munte în apropiere de Los Angeles. Tatăl lui Janny a fost repede cucerit de frumoasa și simpatica actriță. Julia Roberts nu se va întoarce pe platouri decât în luna noiembrie pentru a turna „How to survive a hotel room fire“, viitorul film al lui Steven Soderbergh. Până atunci, Julia care și-a pierdut tatăl la vârsta de 10 ani, este decisă să rămână alături de Danny. Și să-l ajute să treacă peste aceste momente dificile. I. M. Fermecătoarea Julia i-a câștigat inima lui Dammy în dragoste și cu regăsiri neașteptate Fiul lui Alain Delon s-a îndrăgostit de Mathilde, cumnata lui Roman Polanski Conform publicațiilor franceze, doi actori proveniți din familii celebre s-au trezit unul în brațele celuilalt după ce amândoi au trecut prin decepții în dragoste. Este vorba de Mathilde Seigner, sora lui Emmanuelle Seigner, soția celebrului Roman Polanski, care s-a despărțit de iubitul ei Laurent Gerra după doi ani de pasiuni... fierbinți. Ea și-a dorit să treacă la altceva: să se mărite și să aibă un copil, el... nu voia nici una, nici alta. Anthony, fiul lui Alain Delon, a confirmat și el săptămâna trecută că s-a despărțit de soția sa, Sophia, în ciuda fericirii ce o afișau cu nonșalanță în public. Un nou subiect de dispută pentru paparazzi scria ziarele franceze. Rămâne de văzut. Dacă Anthony este la fel de celebru ca și tatăl său, Alain Delon, nu același lucru se poate spune despre Mathilde Seigner care este cunoscută doar în lumea artistică franceză. în vârstă de 33 de ani, Mathilde este în prezent pe afișe cu filmul „O rândunică face primăvară“ al lui Christian Carion. Actrița interpretează rolul unei parizience care părăsește orașul pentru a se refugia la ferma unui bătrân, sacrificând astfel povestea de dragoste pe care o trăiește... Pentru Mathilde și Anthony iubirile trecute nu mai reprezintă acum decât frumoase amintiri, cât despre noua idilă care i-a cuprins, doar timpul va decide, în orice caz ei nu vor scăpa privirilor atente ale jurnaliștilor care sunt pe urmele lor, având în vedere celebritatea familiilor lor. M. S. Mathilde s-a îndrăgostit de Anthony Delon