Agenda Zilei, decembrie 2001 (Anul 6, nr. 283-306)

2001-12-29 / nr. 305

Copiii ascunși ai vedetelor Portrete de familie altfel decât cele obișnuite JULIO IGLESIAS: „Am 50 000 de procese de paternitate!“ în 1992, Maria Edite Santos Raposo, o cântăreață portugheză, afirma că a avut o relație cu cântărețul în timpul unui turneu, în urma căreia a devenit mama lui Javier. Născut în 1975, fiul a fost renegat. Julio a refuzat să se supună testului de paternitate, declarând că are 50 000 de asemenea cereri. Judecătorul din Valencia a crezut la început că refuzul cântărețului este dovada a vinovăției sale, dar în iulie 1999, sentința a fost anulată, obligându-l chiar pe tânărul Javier să plătească cheltuielile de judecată. ALAIN DELON. Ari, unul dintre misterele vieții lui . Nu i se cunosc decât doi fii și o fiică: Anthony, Alain-Fabien și Anouchka. Totuși, gurile rele spun că actorul ar mai avea un copil: în 1960, când au început filmările pentru „Plein soleil“, el a întâlnit-o pe cântăreața germană Nico, care la 11 august 1962 a adus pe lume un băiețel, Aaron, zis Ari, despre care Nico spune că e fiul lui Alain ^ ^EEtÊKKBK*.^ Delon. Aces tasă-l recunoască, însă, mama lui Alain Delon, Edith Bologne, l-a crescut pe micul Ari. PAUL McCARTNEY. Michelle nu e doar un cântec „Michelle, ma belle“ a fost scris în 1965 pentru fiica născută din idila dintre Paul și franțuzoaica Maryse Levallier, care-i machia pe artiști la spectacole. La 12 martie 1969, el s-a căsătorit cu Linda Eastman, cu care a avut 3 copii: Mary, Stella și James. Astăzi, la 35 de ani, Michelle continuă să umble în lumea largă în căutarea celebrului său tată, care niciodată nu a avut timp să se ocupe de ea. Cu atât mai puțin acum, când e preocupat de dragostea pentru delicata Heather, care a știut să-i readucă zâmbetul pe buze după moartea Lindei. GERARD DEPARDIEU: Roxane a ieșit din clandestinitate Cu Elisabeth, a format un cuplu solid, preocupat de cei doi copii ai lor, Guillaume și Julie. Dar brusc, în 1990, ochii actorului s-au oprit asupra Karinei Sylla, un manechin de origine senegaleză. Dragostea lor la prima vedere, încununată în 1992 cu nașterea unei adorabile fetițe, Roxane, pe care actorul a recunoscut-o imediat. „Sunt tatăl a trei copii, Guillaume, Julie și Roxane. Sunt un bărbat liber, care trăiește singur“ - declara actorul în 1996. Soția sa, Elisabeth, nu l-a iertat, iar pasiunea sa pentru Karine a trecut rapid. Astăzi, actorul se consolează YVES, MICK și JACK Yves Montand, la 14 iulie 1994, prin hotărârea tribunalului din Paris, Aurore are dreptul de a se numi Livi, numele civil al artistului. Dar Carole Amiel, mama lui Valentin și a Catherinei Allegret, a contestat această decizie. Afacerea a ajuns atât de departe încât s-au făcut și teste ADN, care au fost negative. I Dar lumea continuă să se întrebe... Mick Jagger, înainte de a sucomba farmecelor Lucianei Morand, pe care rapid a transformat-o în mamă milionară, starul rock avea deja o relație cu Marsha Hunt, căreia i-au trebuit 5 ani de anchete până să obțină recunoașterea paternității fiicei lor, Karis, născută în 1971. Jack Nicholson, căsătorit atunci cu Rebecca Broussard care i-a dăruit doi copii, Lorraine și Reymond, actorul a aflat că e tatăl unei fetițe, Jackie, a cărei mamă era o servitoare în vârstă de 20 de ani. Actorul a recunoscut copilul și i-a dăruit mamei un Jeep Cherokee în valoare de 30 000 de dolari. I. M. Ani, fiul lui Alain Delon loraactriței Carole Bouquet. Michelle, fiica lui Paul McCartney Nicole sau Penelope? Două actrițe cu personalitate puternică au acceptat jocul rivalității. Ce spun esteticienii despre frumusețea lor? Sunt două actrițe importante ale momentului: Nicole Kidman și Penelope Cruz, în comun au cu adevărat foarte puțin, dacă îl excludem pe Tom Cruise, fostul soț al celei dintâi și actualul logodnic al celei de a doua. Amândouă sunt foarte frumoase, reprezentând însă două stiluri opuse. NICOLE KIDMAN - „Pentru a te asemăna cât de cât cu Nicole trebuie să ai tenul deschis și pielea perfect transparentă, precum și un păr blond ca mierea sau roșu-arămiu“, este de părere Renato Gervasi, un cunoscut expert ce conduce o companie de frumusețe. „Actrița australiană, pentru a da impresia unui păr roșu natural, trebuie să-și vopsească în permanență câteva șuvițe în tonalități calde, unele arămii, altele aurii. Din acest motiv, în unele ipostaze apare mai mult blondă, ca în filmul „Inimi rebele“, alteori cu părul roșu aprins, ca în ultimul ei rol din „Moulin Rouge“. Unul din punctele forte ale actriței este pielea foarte deschisă, netedă, transparentă. „Pentru a avea o astfel de carnație, Nicole își deschide pielea cu ajutorul unui fond de ten șidefiu“, afirmă Roman Gasser. Apoi folosește o pudră transparentă pe care o întinde și pe gât și pe decolteu. Obrajii sunt apoi fardați într-o nuanță de roz, puțin mai închis, imediat sub pomeți. Ochii fostei doamne Cruise au o culoare cu totul aparte, plecând de la o nuanță de albastru și ajungând la cea mai deschisă nuanță de gri. De obicei, pentru a-i pune în evidență, Nicole subliniază toată lungimea bordului genelor cu un creion castaniu. Apoi trece peste pleoapele superioare un fard bej sau în culoarea nisipului, cu reflexe neapărat perlate. Rimelul genelor ei are întotdeauna culoarea maro închis. Pentru gura atât de mică a protagonistei din „Portretul unei doamne“ este foarte potrivit un creion ce marchează foarte bine conturul perfect. Culoarea obișnuită este roșu aprins, atât pentru creion cât și pentru ruj. PENELOPE CRUZ - „Penelope Cruz este versiunea modernă a frumuseții mediteraneene“, afirmă același Roman Gasser. „Fața ei este intensă, iar părul strălucitor, puternic și sănătos. Pentru a obține o astfel de imagine, actrița spaniolă, fiica unui coafor, știe cu mare artă ce trucuri să-i aplice părului ei: împachetări nutritive, măști hidratante, tratamente împotriva sărăcirii firului de păr. Pentru culoarea specială își vopsește câteva șuvițe într-o nuanță ușor mai deschisă, de la roșu la maron glace. Acesta este unul din marile secrete ale frumuseții ei“. Carnația logodnicei lui Tom Cruise, denumit acum „domnul Misiune imposibilă“, apare întotdeauna netedă și catifelată. „Experții în make up îi elimină întotdeauna cearcănele și micile imperfecțiuni cu un corector stick peste care aplică un fond de ten în cantitate minusculă, amestecând cu puțin fluid hidratant“, continuă specialistul. „Puținul fard ambrat pe pomeții obrajilor, pe frunte și de-a lungul maxilarului superior are un efect decisiv asupra conturului destul de neregulat, al feței ei, făcându-l mai armonios“. Privirea este una din armele cele mai puternice de care face uz Penelope. Ochii săi sunt în permanență subliniați de culoarea neagră a unui creion moale dermatograf. Rimelul este aplicat din abundență, dar numai pe genele pleoapei superioare. Dar gura? Culoarea rujului ei este întotdeauna caldă. Nuanțe ce atribuie proporție buzelor, subliniind întregul format al gurii. Conturul este subliniat cu un creion mai închis decât rujul, pe care îl estompează cu ajutorul unei mici pensule. D. M. Nicole Kidman, australiana cu ochii de oțel, sau Penelope Cruz, cu privirea caldă și senzuală?