Agenda Zilei, decembrie 2002 (Anul 7, nr. 283-305)

2002-12-28 / nr. 303

O relație benefică pentru toți Natalia Estrada, frumoasa actriță și showgirl, declară că trăiește cea mai fericită perioadă a vieții Cu trecerea timpului, Natalia Estrada se pare că este din ce în ce mai frumoasă și mai strălucitoare. Un secret ce nu se află doar în ochii ei mari și luminoși sau în părul ei lung și negru, ci, undeva, în interior, în sufletul ei mulțumit și în bucuria unei vieți fericite. Da, Natalia, așa cum declară, trăiește cea mai fericită perioadă: fiica sa Natalia și Paolo Berlusconi, prietenul său și marea sa iubire, sunt bine și-i sunt aproape, legați de existența ei de fiecare zi. Ca în ultimii doi ani, vacanța scurtă dintre Crăciun și Anul Nou o sărbătorește acasă, în Spania, împreună cu fiica și părinții ei. Apoi, de Revelion, Natalia, Paolo și fiica lor (născută din căsătoria Nataliei cu Giorgio Mastrota), închiși în casa lor din Milano, vor aștepta venirea anului nou toți trei împreună: fără călătorii exotice, fără recepții fastuoase, fără cine oficiale, ci în liniștea căminului lor, înconjurați de tandrețea de care fiecare are atâta nevoie. Se pare că Paolo Berlusconi (fratele ilustrului politician italian) este la fel de îndrăgostit de Natalia ca la începutul relației lor: „Paolo este un bărbat fericit și cred că această dragoste îi aduce pace în suflet, îi creează o anumită stare de bine, observată și de ceilalți. NI văd mai senin și mai dornic să facă bine și altora. De fapt, o tendință ce m-a impulsionat și pe mine, deoarece am devenit mama adoptivă de la distanță a doi copii orfani din Guatemala. Sincer, nu mă așteptăm la acest demers al relației noastre, este ca un dar de la Dumnezeu, pentru care nu am cuvinte să-i mulțumesc, acum, de sărbători. Dacă mai de mult îmi manifestam capriciile și răutățile, acum sunt mai deschisă și mai tolerantă, eliminând tot ceea ce nu mă avantajează din viața mea. Chiar și față de răutățile altora, nu mai reacționez ca în trecut...“, afirmă Natalia, întrebată dacă nu își dorește să devină soția lui Paolo Berlusconi, ea adaugă: „Nu, nu am nevoie de o asemenea formalitate. Amândoi am mai fost căsătoriți. O căsătorie ar fi mai mult o necesitate pentru alții, nu pentru noi, care ne simțim perfect așa cum suntem azi“. D. M. Natalia, iubita lui Paulo Berlusconi LOVitură de teatru Cel mai bun prieten al actorului Alain Delon, Alain Afflelou, și Rosalie, fosta sa soție, s-au căsătorit Alain Delon era convins că Rosalie va fi ultima sa soție. Dar destinul a hotărât altceva. Rosalie l-a părăsit, luându-i cu ea și pe cei doi copii ai lor, Anouchka, 12 ani, și Alain- Fabien, 8 ani. O tragedie pentru Alain Delon. Povestea de iubire dintre Alain Delon și Rosalie a început, la fel ca toate iubirile frumoase, datorită unei întâmplări în 1987. La vremea aceea, Rosalie Van Breemen era studentă în Olanda, țara sa de origine, și a ales să fie model pentru ca să-și poată plăti studiile de drept. Alain își luase un an sabatic pentru a se lansa în lumea muzicii și pentru a înregistra „Comme au cinema“. Chiar în ziua în care trebuia să-și lanseze discul în Germania, una din tinerele din trupa sa s-a îmbolnăvit. Ea trebuia imediat înlocuită și Alain Delon a cerut ajutorul unor prieteni, care au recomandat-o pe Rosalie. De atunci, cei doi nu s-au mai despărțit... Dar, la 25 septembrie, a fost anunțat oficial divorțul lor. După 15 ani de căsnicie, samuraiul și frumoasa sa soție, Rosalie Van Breemen, au decis să-și continue drumul separat. „Rosalie mi-a dăruit cei mai frumoși ani. Astăzi, la 35 de ani, ea a decis să-și refacă viața“, a mărturisit Alain Delon. La 12 decembrie, Rosalie și-a refăcut într-adevăr viața, căsătorindu-se cu celebrul optician Alain Afflelou. Rosalie și Alain Afflelou se cunosc de mulți ani. Alain Afflelou distribuie în Franța și în lumea întreagă ochelarii pe care i-a creat Alain Delon. Căsătoria dintre Rosalie și Alain Afflelou a fost pentru celebrul actor o adevărată lovitură de teatru. De altfel, multă lume se întreabă care a fost motivul acestei căsătorii precipitate, survenită la numai o lună și jumătate de la pronunțarea divorțului dintre Rosalie și Delon. I. M. Celălalt.. Alain și Rosalie Mama Geena Davis Neuitata interpretă din „Thelma și Louise“, o mămică la fel ca oricare Geena Davis este fericită cum nu a mai fost niciodată până acum, nici chiar când a primit Oscarul în 1988 pentru cel mai bun rol de actriță nonprotagonistă din „Turistă din întâmplare“. Neuitata interpretă din „Thelma și Louise“ este mama unei fetițe de aproape 8 luni. Este de fapt „băiatul“ promis soțului său, Reza Jarrahy, cu care s-a căsătorit la 5 septembrie 2001. Cu toate că Davis a mai fost căsătorită de trei ori înainte de a-și uni destinul de tânărul chirurg de origine iraniană, mai tânăr decât ea cu 15 ani, ea nu a mai avut până în prezent nici un copil. „Fericită este prea puțin spus“, afirmă despre Geena prietena sa cea mai bună, „nu cred să o fi văzut vreodată atât de senină și surâzătoare. Diferența de vârstă nu are nici o relevanță nici pentru ea, nici pentru el. Se pare că Reza este cu adevărat îndrăgostit de ea, în plus, e și el în al nouălea cer, pentru că a devenit la 31 de ani tată“.. Unica problemă de îngrijorare a actriței este că s-a îngrășat prea mult și nu găsește deocamdată cheia rezolvării gravei sale probleme. Geena și soțul său se pregătesc pentru a primi în casa lor, de Revelion, ambii cei mai apropiați și rudele de ambele părți. D. M. Geena Davis și soțul său Reza Jarrahy Tf ® I MMA AMA AIMA T • • T 111 memoria Lisei Lopez Celelalte membre ale bandului TLC vor să revină pe scena muzicală internațională Decesul Lisei (Left Eye) Lopez, survenit în aprilie, anul acesta, în urma unui accident de mașină în Honduras, a fost dureros atât pentru celelalte două membre ale grupului american de succes TLC, cât și pentru miile de fani care au fost alături de ele pe parcursul carierei muzicale, înaintea accidentului, componentele grupului au decis să se despartă, iar Lisa Lopez se afla în Honduras pentru a lucra la proiectul ei solo. Totuși, înainte de a anunța despărțirea, Rozanda (Chilli) Thomas, Tionne (T-Boz) Thomas și Lisa (Left Eye) au decis să mai înregistreze un album împreună, iar jumătate din piese fuseseră deja finalizate. Cel mai de succes grup feminin al anilor '90 nu a fost ferit de ghinioane: fetele au dat faliment, deși aveau două albume care câștigaseră discul de platină pentru vânzări; supărată pe iubitul ei, Andre Rison, Lisa Left Eye Lopez i-a dat foc casei acestuia, care a ars până în temelii, fiind nevoită să îi plătească daune serioase; tot ea a fost și cea care și-a pălmuit în public colegele de trupă; în ciuda tuturor acestor necazuri, fetele au reușit să rămână împreună și să reziste tentațiilor de tot felul din spatele scenei muzicale. în interviurile acordate presei americane, Chili și T-Boz vorbesc de colega lor Left Eye la prezent, pentru că „încă ne este foarte greu să acceptăm că Lisa nu mai este printre noi“, declară Chiîli. Fetele vor lansa un album în memoria Lisei, intitulat „3D“. Primul extras pe single, „Girl Talk“, este un tribut adus ei. „Vrem să ne asigurăm că lumea nu o va uita. De aceea vom filma și un videoclip la această piesă“, mai declară Rozanda. Familia Lopez împreună cu Rozanda și Tionne vor lansa și o bursă ce va purta numele Lisei și va fi acordată unui tânăr care nu are posibilități materiale și vrea să se perfecționeze în domeniul muzical. Cât despre albumul neterminat al TLC, Arista Records a hotărât să-l includă într-un greatest hits collection, fără să le consulte pe celelalte două membre ale grupului, care și-au exprimat nemulțumirea față de această decizie. M. POPESCU 7/_OU_ TLC - trei fete de succes