Agenda, octombrie-decembrie 1995 (Anul 6, nr. 40-52)

1995-10-28 / nr. 43

cM **4»ncăcB magazin MONDO - MONDENE Pagina 9 RIVALA CLAUDIEI Top modelul argentinian Valeria Mazza (23 ani) a fost aleasă „mascota“ echipei țării sale, care a participat la Olimpiada specială, competiție sportivă anuală a tinerilor cu malformații, ce s-a desfășurat de curând la New York. Datorită asemănării perfecte cu Claudia Schiffer, Valeria este considerată drept principala sa rivală, înainte de a deveni model, ea a lucrat ca asistentă socială într-un centru pentru handicapați. „Când îmi voi încheia scurta mea carieră în domeniul modei, mă voi întoarce la meseria mea, pentru că doresc să-mi ajut semenii mai puțin norocoși decât noi“, a declarat frumoasa Valeria. D.M. Aniversare Cu ocazia sărbătoririi vârstei de 46 de ani, Bruce Springsteen și-a obligat toți invitații să bea rapid două pahare de tequila înainte de a intra în casă. Dintre toți invitații, Tom Hanks, Jack Nicholson și Steven Spielberg s-au achitat cel mai bine de sarcină... M.S. McCartney contra Jackson Prietenia dintre Paul McCartney și Michael Jackson a fost umbrită. Fostul membru al formației Beatles nu mai suportă liniștea pe care Michael o păstrează în legătură cu catalogul „Fab Four“. în anul 1985, Michael Jackson a cumpărat drepturile asupra a 263 dintre cântecele celebrei formații, contra sumei de 50 milioane dolari. Paul i-a scris lui Michael o mulțime de scrisori, exprimându-și dorința să le răscumpere. Răspunsul a fost oral: „aranjează cu avocații mei“. Furios de atâta așteptare, cântărețul britanic s-a hotărât să facă presiuni, făcându-și publică problema care îl preocupă, m.S. Un alt Alain Prost Triplul campion mondial de Formula 1, Alain Prost, a stârnit valuri de comentarii în legătură cu reîntoarcerea sa pe Marele Circuit; între timp, pilotul își antrenează cei doi băieți, Nicolas și Sacha. Cel mai mare dintre ei, Nicolas, a participat deja la prima sa cursă. Campionatul elvețian de Carting. Prost junior, 14 ani, s-a remarcat printr-o mulțime de depășiri, însă victoria nu i-a surâs, el clasându-se al 12-lea din cei 25 de participanți la categoria juniori. Rezultatul său nu este deloc rău, de vreme ce cartul constituie doar unul dintre hobby-urile lui M.S. Un „bucătar“ celebru aflat la Viena, marele tenor spaniol Jose Carreras (47 ani) s-a transformat pentru o zi în bucătar, reușind să frigă o cantitate apreciabilă de Würster, pe care i-a servit cu ketchup și muștar. Totul s-a desfășurat într-un chioșc special amenajat în apropierea Operei din Viena, în prezența a mii de persoane dornice să-l vadă cu șorțul alb, muncind deasupra plitei și pentru a mânca vestiții cârnăciori preparați de el. Prin această acțiune, Carreras și-a atins un nobil scop, acela de strângere a fondurilor în favoarea Fundației internaționale de luptă împotriva leucemiei,ce-i poartă numele. Artistul s-a implicat în această activitate ,cu câțiva ani în urmă, în ideea de a contribui la combaterea teribilei boli de care a fost el însuși afectat. Medicii au reușit să-l salveze în urma unui transplant de măduvă osoasă, efectuat în 1987. D.M. Proces Sting Renumitul cântăreț Sting este în proces cu fostul său impresar, între anii 1988 și 1992, acesta i-a deturnat 1,5 milioane de mărci, sumă pe care a investit-o în propriile sale afaceri. Procesul este în curs de desfășurare la Londra, M.S. TOM HYAAMl REVINE , în urmă cu trei ani, Tom Selleck a dispărut din lumea Hollywoodului. Obosit și plictisit după cei opt ani în care a interpretat rolul detectivului din serialul „Magnum“, actorul s-a retras la ranch-ul său din California; în plină formă, el a revenit de curând, pentru a juca în „Broken Trust". Este dispus să discute despre orice subiect, dar nu despre „Magnum“. „Nu mai am 35 de ani, am împlinit 50 și mă simt mai inteligent“, declară actorul. M.S. Alain Delon - bunic Anthony (31 de ani), fiul lui Alain Delon, spune adio burlăciei. Aleasa inimii sale este Sophie Clerice (38 de ani), de origine italiană. Sophie este însărcinată și va naște anul viitor în februarie. Cei doi au hotărât să se căsătorească în luna mai, când copilul va împlini trei luni. Nunta va avea loc în Sicilia, într-un sat de lângă Taormina, locul în care s-a născut scriitorul Lucio Attinelli, un om deosebit de important în viața actorului, cel care i-a ținut loc de tată. Cum a reacționat Alain Delon la vestea căsătoriei? „A primit vestea în felul său mărturisește Anthony. Mi-a spus sec - Bravo!. Atât. Probabil era foarte ocupat cu fiul lui, care va fi doar cu doi ani mai mare decât nepotul său. Curios, nu?“. C.H. "DIN LUME fl STARURILOR • 3d de ani, 2 metri înălțime, ras pe cap - atunci când nu poartă peruca blondă - acesta este RuPaul, cel mai vestit travestit al Americii. Recent, el a lansat volumul autobiografic „Letting It All Hang Out“. RuPaul, care se travestește doar când evoluează pe scenă, nu acceptă să fie fotografiat ca bărbat, pentru a spori misterul ambiguității sale. Totuși, în această carte, RuPaul își arată adevăratul chip, așa cum l-a lăsat mama-natură. • Vizită surpriză pe platourile de filmare unde Tom Cruise filmează „Misiune imposibilă“. Musafirii au fost Lady Diana și prințul William. De un timp, Whitney Huston este urmărită pas cu pas de un fan insistent, care o bombardează cu flori și telefoane. Exasperată, artista l-a dat în judecată. Poliția a descoperit că Steven Marriott, insistentul admirator al cântăreței, are o pasiune neobișnuită pentru armele de foc. Tribunalul i-a interzis lui Steven să se apropie de locuința vedetei. Lui Rod Stewart îi place să vorbească despre cei cinci copii ai săi - doi născuți din prima căsătorie, cu Alamo, și trei născuți din mariajul, cu Rachel Hunter,ceea ce nu se știe,însă, este faptul că, în realitate, Rod are șase copii. Primul dintre ei - Sarah - s-a născut pe când blondul Rod avea doar 18 ani. • După o lungă aventură, Asterix și Obelix descoperă America cu multe secole înaintea lui Columb. Aceasta este tema noului lung metraj de desene animate produs de Studiourile Walt Disney și intitulat „Asterix cucerește America“. Marlon Brando traversează o perioadă grea din viața sa. Pentru a doua oară în ultimele luni, filmările la care lucra au fost întrerupte. Prima dată s-a întâmplat cu filmul „Divine Rapture“, blocat din cauza problermelor financiare, acum sistarea s-a produs la pelicula „Insula doctorului Moreau“, din motive ce reprezintă concedierile regizorului Richard Stanley. C.H.