Amicul Poporului, 1901 (Anul 41)

Numerele paginilor - _2

în Librăria lui W. Krafft în Sibiiu se află : Cărţi cu preţ redus. August AL. I. Tesaurul familielor, conţine preste 400 recepte, formule şi proceduri pentru economie, higienă şi industrie în toate casele. 1.20. Bonachi M. de, Poesii. Conţine: Cântece, In priveliştea mărei, Sonete din Crimea, Romanţe şi Balade, Cugetări, Maxime şi Epigrame, în leg. de lux. 3.A. Bonachi, Novele sătesci. Conţine, îngropată cu oile,4 Când omul n’are noroc, Mărioara din Vlădesci, Ursita omului, Cum şi-o face omul, nici dracul nu i-o face, Crucile îngemenate, Bani albi pentru oiile negre, înviat dintre morţi. —.40. Candiano, colonel, Teara, poesii eroice de pe timpul resboiului 1877/78, cu fotografia. —.40. Canian M. R., Legende din mitologia greacă şi romană cu 12 ilustraţiuni, lucrate în colori aquarele. 4.80. Caragiale I. L., Năpasta, dramă în 2 acte. 1.—. Dămiletz St., Printre lacrimi. —.40. Florantin I. P., Reforma metodului în studii şi pedagogie, Procedarea intuitivă cu aplicaţiune la studiile psihologice. —.40. Gaster Dr. M., Literatura populară română. 4.—. Jip. Topo, Cum au petrecut trei copii români în Italia, Curcanul şi Muflu, Trei istorii din englezesce cu 36 ilustraţiuni. 3.—. Ionescu D., Instrucţiunea gimnasticei n şcoalele de băieţi şi de fete, curs elementar compus în patru grade şi cu 57 figuri în text. 1.20. Iorga N., Poesii, 1890—189З. 1.—. Kotzebue W. de, Din Moldova, descrieri şi schiţe. 1.—. Livescu I. I., Cerşitorul, dramă originală in 2 acte. —.3o. — Floarea din Firenze, comedie originală în 2 acte. —.3o. Macedonski Al. A., Poesii. 1 60. Pop V. Gr., Resultatul inspiraţiunii unei mame, novelă reală. —.60. Popescu S., Metodica specială a studiului religiunei. 2. — . Rădulescu N. şi Tincu N., Doamna Chiasna, dramă istorică în 5 acte şi 6 tablouri. 1.—. Rosetti D. R., Fără iubire, cu 6 ilustraţiuni. —.20. Şăinean L., Linguistica contimporană sau Şcoala neogramaticală. —.40. Scrob C., Poesii complete. 1.60. Smara, Ciorap de piele, poveşti americane cu 11 ilustraţiuni. 3.—. Stăncescu D., Glume, snoave din popor. —.60. — Basme culese din gura popor, cu o prefaţă de D. Ionescu-Gion. 3.—. Stoenescu Th. M., Poesii. 1.60. Sylva Carmen, Pablo Domenich, istorie militară, după povestirea unui martor ocular. —.36. Viorescu Lascar, O icoană a Moldovei din 1851 după W. Kotzebue. 2.—. Th. Cz., Vrei să te iubească bărbatul ! —.24. Zosin P., Despre influenţa împrejurărilor asupra acţiunilor şi deprinderilor animalelor şi despre aceea a acţiunilor şi deprinderilor corpuri vieţuitoare ca pricini, cari le schimbă organizaţia şi părţile, cu un studiu asupra lui Lamarck. —36. Costa-Foru C. G., Crima din strada Soarelui. —.60. Preţurile se înţeleg în coroane.