Anuarul Sportiv, 1951

DIN PARTEA EDITURII Anul 1951 a fost pentru mişcarea noastră de cultură fizică şi sport un an de noi victorii pe drumul către înfăptuirea unui sport pe o largă bază de massă, pe drumul către un nivel tehnic din ce în ce mai înalt. Acest al doilea anuar pe care îl tipăreşte Editura Cultură Fizică şi Sport oglindeşte în paginile scdle —prin recorduri şi prin rezultatele întâlnirilor internaţionale — progresul pe care sportul nostru îl înregistrează, de la un an la altul, mulţumită condiţiilor de desvoltare create prin grija Partidului şi a Guvernului. Cifrele, rezultatele cuprinse în anuar, sunt mărturii grăitoare în această privinţă. Insuşindu-şi neîncetat din experienţa sportivilor sovietici, fruntaşii sportului nostru au îmbunătăţit în cursul anului 1951, 521 de recorduri republicane faţă de 451 recorduri în anul 1949. Străduindu-se să reprezinte cu cinste patria lor în întrecerile cu sportivii altor ţări, în competiţii mari ca Jocurile Mondiale Universitare, Campionatele Mondiale de tenis de masă şi altele, sportivii noştri au înălţat prestigiul Republicii noastre Populare cucerind titluri mondiale la tenis de masă (Angelica Rozeanu şi Stri Sasz), titluri de campioni mondiali universitari (Mihai Barălaski, Nicolae Linca şi Gheorghe Fiat la box, fraţii. Viziuni la tenis) şi obţinând o serie de victorii internaţionale în diferite ramuri de sport. Anuarul cuprinde de asemeni rezultatele dobândite de sportivii sovietici în cursul anului 1951, rezultate care constitue dovezi concrete ale înaltei lor măestrii, rod al unei temeinice pregătiri făcută pe baze ştiinţifice şi al unui neîntrecut patriotism. In ceea ce priveşte forma de prezentare a anuarului, s' a căutat să se facă o mai bună sistematizare a materialului iar, dacă mai există încă lipsuri, sperăm că cititorii le vor semnala pentru a le înlătura în viitorul Anuar.