Buletinul Oficial, 1950 (Anul 2, nr. 1-123)

1950-09-06 / nr. 75

«43 BULETINUL OFICIAL Nr. 75/ 6 Septemvrie 1950 *gam&gasie in capacitate de 5 vagoane, un grajd pentru 6 vite, trimos Afie pentru 200 păsări, 3 pătule în capacitate de 5 vagoane, un șopron și teren 2,78 în jurul clădirilor, situate în com. Băbieii. 142. Gospodăriei Agricole Colective „Drumul Nou" din com. Turulung, jud. Satu-Mare, 77,14 ha teren arabil, situat prin comasare în perimetrul gospodăriei agricole colective și un imobil provenit de la Comitetul Provizoriu al com. Turulung, având una casă cu 4 camere, un grajd pentru 10 vite și 2 ha teren în jurul clădirei, situată în comuna Turulung. 143. Gospodăriei Agricole Colective „Secerea și Ciocanul" din com. Dara, jud. Satu Mare: 120,98 ha teren arabil, situat prin comasare, în perimetrul gospodăriei agricole colective, un imobil proprietatea Ministerului Agriculturii, având una magazie în capacitate de 20 vagoane, situat pe terenul comasat al gospodăriei și alt imobil proprietatea Comitetului Provizoriu al com. Dara, provenit prin schimbul de teren agricol între R. P. R. și R. P. R., necesar pentru grajd și remiză, situate în com. Dara. 144. Gospodăriei Agricole Colective „Steaua Roșie" din com. Rătești, jud. Satu Mare, 105,11 ha teren arabil, situat prin comasare în perimetrul atribuit gospodăriei agricole colective și un imobil fost proprietatea Hamon Francisc, având una casă cu 5 camere, una magazie în capacitate de 5 vagoane, o pivniță, un grajd pentru 20 vite, una cocină pentru 10 porci, una șură pe o suprafață de 160 mp, una remiză pe o suprafață de 20 mp, un patul în capacitate de 1 vagon și teren 3.400 mp în jurul clădirilor situate în com. Rătești. 145. Gospodăriei Agricole Colective „Viitorul Socialismului" din com. Ardusad, jud. Satu Mare, 93,25 ha teren arabil, situat prin comasare în perimetrul gospodăriei agricole colective și un imobil fost proprietatea Ministerului Agriculturii, având o casă cu 6 camere, un grajd pentru 80 vite și o șură pe o suprafață de 1.000 mp, situate în com. Ardușa d. 146. Gospodăriei Agricole Colective „Steagul Roșu“ din com. Săcălășeni, jud. Satu Mare, 68,34 ha teren arabil, situat prin comasare în perimetrul gospodăriei agricole colective și un imobil fost proprietatea Buxbaum Pavel, având o casă cu 4 camere, o remiză pe o suprafață de 72 mp, 2 grajduri cu o capacitate de 32 vite, una cocină pentru 12 porci, 2 remize pe o suprafață de 72 mp, un patul în capacitate de 1,6 vag. și teren 1,37 ha în jurul construcțiilor, situate în com. Săcălășeni, satul Culcea. 147. Gospodăriei Agricole Colective ,,Gh. Doja“ din com. Lazuri, jud. Satu Mare, 57,50 ha teren arabil, situat prin comasare în perimetrul gospodăriei agricole colective și un imobil fost proprietatea Kanizsai Eugen, având o casă cu 10 camere, un grajd în capacitate de 30 vite, una magazie în capacitate de 8 vagoane și teren 1,50 ha în jurul construcțiilor, situate în com. Lazuri: 148. Gospodăriei Agricole Colective „Tudor Vladimir escu" din com. Câmârzan, satul Tarșolț, jud. Satu Mare: 52,96 ha teren arabil, situat prin comasare în perimetrul gospodăriei agricole colective și un imobil fost casă parohială, având o casă cu 4 camere, un grajd pentru 10 vite, una șură și una remisă, situate în satul Tarșolț. 149. Gospodăriei Agricole Colective „Vasile Roaită" din com. Halmeu, jud. Satu Mare: 68,66 ha teren arabil, situat prin comasare în perimetrul gospodăriei agricole colective și un imobil fost proprietatea Brenner Iacob, având 3 case cu 7 camere, una pivniță, un grajd pentru 16 vite, una magazie în capacitate de 20 vagoane, situate în comn. Halmeu. 150. Gospodăriei Agricole Colective „Buday Nagy Antal" din comn. Andrid, jud. Sălaj, 112,57 ha teren arabil și fânaț, situat prin comasare în perimetrul atribuit gospodăriei agricole colective și un imobil provenit de la G. A. S., având o clădire cu 10 camere, un grajd pentru 36 vite, una magazie în capacitate de 25 vagoane, un atelier de lemnărie, una pivniță în capacitate de 10 vagoane, un coteț pentru 12 porci și teren ocupat de curte și parc în suprafață de 1 ha, situate în com. Andrid, jud. Sălaj. Art. 2. — Ministrul agriculturii este autorizat să aducă la îndeplinire dispozițiunile prezentei hotărîri. Dr. Petru Groza, Gh. Gheorghiu-Dej, Vasile Luca Teohari Georgescu, Chiru Stoica, I. Chișinevschi, V. Vaida, Miron Constantineschi, Ing. N. Profiri, Stanciu Stoian, A. Bârlădeanu, Dr. V. Mârza, Alexandru Sencovici, N. Popescu-Doreanu, Gh. Gaston Marin, V. Malinschi, Const Prisnea, Stelian Nițulescu, A. Bunaciu. HOTARIREA Nr. 993 pentru înființarea unor gospodării agricole colective Consiliul de Miniștri în ședința dela 2 Septemvrie 1950, Văzând referatul ministrului agriculturii cu Nr. 7.920 din 25 August 1950. In temeiul art. 72 din Constituția R. P. R. și decretul Nr. 319 din 1949, pentru înființarea gospodăriilor agricole colective. Hotărăște. Art. 1. — Aprobă înființarea și organizarea următoarelor gospodării agricole colective: 1. Gospodăria Agricolă Colectivă „Partizanul” din comuna Benic, județul Alba. 2. Gospodăria Agricolă Colectivă „Drumul lui Lenin” din comuna Lopadea Nouă, satul Odvereni, județul Alba. 3. Gospodăria Agricolă Colectivă „Calea Luminoasă” din comuna Rădești, satul Șoimuș, județul Alba. . 4. Gospodăria Agricolă Colectivă „Flamura Roșie” din comuna Ciuguzel, satul Asinip, județul Alba. 5. Gospodăria Agricolă Colectivă „Libertatea” din comuna Cisteiul de Mureș, județul Alba. 6. Gospodăria Agricolă Colectivă „Republica” din comuna Ineu, județul Arad. 7. Gospodăria Agricolă Colectivă „Ion Fanaghi” din comuna Pădureni, județul Arad. 8. Gospodăria Agricolă Colectivă „Ecaterina Varga”din comuna Țipar, județul Arad. 19. Gospodăria Agricolă Colectivă „Rie Pintilie” din comuna Pescări, județul Arad. 10. Gospodăria Agricolă Colectivă „Partizanul" din comuna Periferiile Gai și Bujac din județul Arad. 16