Buletinul Oficial, 1953 (Anul 2, nr. 1-56)

1953-01-07 / nr. 1

SUMAR: Pagina 1 Decret Nr. 6 pentru decorarea unor muncitori, tehnicieni,i ingineri de la uzina „Sovromtractor“, Orașul Stalin, din Ministerul Industriei Metalurgice........................ 1 Decret Nr. 521 pentru decorarea cu „Ordinul Muncii". . 1 Decret Nr. 498 pentru prelungirea duratei mandatului asesorilor populari.............................................................1.2 Pagina Decret Nr. 529 pentru înființarea gradelor didactice superioare ................................................................................ 9 Decret Nr. 502 pentru reglementarea transportului, vânzării, cumpărării și măcinișului de produse agricole vegetale supuse colectărilor............................................ ZI •-A DECRET pentru decorarea unor muncitori, tehnicieni și ingineri de la uzina „Sovromtractor“, Orașul Stalin, din Ministerul Industriei Metalurgice Prezidiul Marii Adunări Naționale a Republicii Populare Române, decretează: 1. — Conferă „Ordinul Muncii" și „Medalia Muncii" următorilor muncitori, tehnicieni și ingineri, pentru muncă excepțională și succesele obținute în producția de tractoare. „Ordinul Muncii" cl. l-a Putinică Constantin, director general adjunct Belici Dușan, maistru stahanovist. „Ordinul Muncii" cl. ll-a Micu Ilie, subinginer. . ’ ' Dieu Vasile, inginer. „Ordinul Muncii"* cl IlI-a Bob Victor, topitor oțelar stahanovist. Rácz Géza, forjat în matrițe stahanovist Savai Ștefan, șef de secție. „Medalia Muncii" Kiss Aurel, sudor. Constantinescu I., strungar. Vădinici Tiberiu, inginer oțelar. Stratulat loan, ajustor. Marinescu Mihail II, inginer șef sect, bloc șasiu. Andreiescu Natalia, strungar. Paștina Aurel, maistru turnător. Târziu Vasile, strungar. Fantu Petruș frezor. Todea Nicolae, activist în comitetul de partid. Nanu Gheorghe, șef de producție. Gáspár Artur, maistru șef. ^ București, 3 ianuarie 1953. DECRET pentru decorarea cu „Ordinul Muncii" Prezidiul Marii Adunări Naționale a Republicii Populare Române, decretează: 1. — Conferă „Ordinul Muncii" pentru activitatea depusă în ridicarea calității și productivității muncii prin introducerea noilor metode de muncă și inovații, următorilor tovarăși: Clasa II-a Opran Nicolae, maistru miner. Periman Henri, inginer șef. Clasa IlI-a Livadidi Cornel, director de ateliere grafice. Dr. Făgărășanu Ioan, medic. Dr. Manoliu Nicolae, medic. Dr. Bercu Leon, medic. Dr. Raffe Leon, medic. Dr. Kahana Ernest, medic. Dr. Nashh Andrei, medic. Hardt Hoban, arhitect. Șerban Ignace, arhitect. Ion Alexandru, miner. Manea Petru miner. București, 24 Decembrie 1952. Vicepreședintele Prezidiului Marii Adunări Naționale, P. CONSTANTINESCU-IAȘI Nr. 521 DECRET pentru prelungirea duratei mandatului asesorilor populari Prezidiul Marii Adunări Naționale a Republicii Populare Române, decretează: 1. — Durata mandatului asesorilor populari actualmente în funcțiune la tribunalele populare de raion, de Vicepreședintele Prezidiului Marii Adunări Naționale, 1> (>: ’NSTANT1NESCO-IAȘ1 Secretarul Prezidiului Marii Adunări Naționale, MARIN FLOREA IONESCO mi mi Secretarul Prezidiului Marii Adunări Naționale, MARIN EXOREA IONESCO