Buletinul Oficial, 1953 (Anul 2, nr. 1-56)

1953-06-10 / nr. 19

196 BIHETINUL OFICIAL AL MARII ADUNARI NAȚIONALE Nr 19 10 iunie 1953. Ivanca I. Irina, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Corou V. Anghelina, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Magdan M. Măricuța, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel, Torcea I. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Bizan V. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Codreanu N. Lucreția, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Pop I. Ana, regiunea Baia Mare, raionul Cărei, comuna Phr. Ghiulai T. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Cărei, comuna Pir. Kun A. Iuliana, regiunea Baia Mare, raionul Cărei, comuna Berveni Drimkal N. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cavnic . Szoder G. Iuliana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cavnic. Chiră I. Varvara, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cavnic. Leș Carolina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cavnic. Daubner Ioseîa, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cavnic. Budurina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cavnic. Danciu Ioana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Cavnic. Burza Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Suciu, satul Suciu de Sus. Bud N. Ioana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Groși. Văsul Șt. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur, satul Rușor. Nechita Hermina, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur, satul Preluca Veche, Micle Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur, satul Copalnic. Micle Năstăsia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur, satul Copalnic. Gaz Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Copalnic-Mânăștur; Hies Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț. Pop Ioana, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu Băiuț, satul Poiana Bolizii. Boz Maria, regiunea Baia Mare, raionul Lăpuș, comuna Strâmbu-Băiuț. Răian Th. Ana, regiunea Baia Mare, raionul Oa, comuna Bătarci. Maier L. Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Harakaly I. Rozalia, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Bauer I. Magdalena, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung, Codrea V. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Făget Nr. 25. Danci M. Ana, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Valea Hotarului Nr. 55. Petrovan I. Palaga, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Dobrei Nr. 35. Ivanciuc T. Margareta, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Toplite Nr. 43. Ungurean I. Ileana, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Căldărilor Nr. 4. Crișan P. Iulia, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Locul Târgului Nr. 34. Hozeș V. Ileana, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Bobâlna Nr. 2. Horea V. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Sighi, str. Tisei Nr. 42. Brabdau 1. Ileana, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Str. Gheorghe Nr. 38. Mitrofan T. Maria, regiunea Bârlad, orașul Tecuci, str. Daciei Nr. 52. Ioan Șt. Aglaia, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Furceni-Dobre V. Mariuca, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Furceni. Robu V. Zoița, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Furceni-Hurjui I. Alexandrina, regiunea Bârlad, orașul Tecuci, str. Vornicului Nr. 17. Lazăr M. Vasilica, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Poiana. Nițu Gh. I. Dumitra, regiunea București, raionul Brănești, comuna Podu Pitarului. Vasilescu M. Elena, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Dăneasa. * Dinu I. Paraschiva, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Mărunței-Dumitrică Gh Stanca, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Mărunței. Cioroianu M. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Mărunței. Scarlat Sf. Ilinca, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Mărunței-Boboacă I. Maria, regiunea București raionul Drăgănești, comuna Seaca. Cărămizaru F. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Seaca. Bucuroaia C. Ioana, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Seaca. Voica C. Constantina, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Mărunței. - «4 14 n-t