Buletinul Oficial, 1953 (Anul 2, nr. 1-56)

1953-06-25 / nr. 20

BULETINUL OFICIAL AL MARII ADUNARI NAȚIONALE Nr. 20 25 iunie 1953 210 Patti T. Regiuna, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Kádár P. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Mekker I. Elisabeta, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Iancovici I. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Turulung. Sarea T. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Bătarci. Negru D. Magdalena, regiunea Baia Mare, raionul Oaș, comuna Bătarci. Markász M. Juliana, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Republicii Nr. 17. Bostor Gh. Iolanda, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Turului Nr. 9. Danca Șt. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Barițiu Nr. 67. Dancu I. Ileana, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Mașiniștilor Nr. 9. Flerkestein A. Ileana, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Fanagy Ianos Nr. 26. Iuhász G. Rozalia, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Szabo Ervin Nr. 25. Lengnyel I. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Czikai Ambruș Nr. 20. Nagy T. Elisabeta, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Ștefan Gheorghiu Nr. 93. Szemerei I. Ileana, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Avram Iancu Nr. 30. Tarea Ileana, regiuea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Libertății Nr. 20. Tasko A. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Caragiale Nr. 62. Földi I. Iuliana, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Botizului Nr. 9. Orcza V. Paraschiva, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Cloșca Nr. 2. Szöllösi Al. Estiva, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Grădina Poștei Nr. 4. Turoczi N. Margareta, regiunea Baia Mare, orașul Satu Mare, str. Catona Iosif Nr. 7. Kanalas Floare, regiunea Baia Mare, raionul Sighet, orașul Sighet, str. Titu Maiorescu Nr. 83. Ardelean Ema, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Dobrogeana Gherea Nr. 47. Orban I. Ileana, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. Dragoș Vodă Nr. 172. Zeltany V. Maria, regiunea Baia Mare, orașul Sighet, str. I. Ghica Nr. 35. Danci I. Ioana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Covaci Gh. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Fortun I. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Colcer G. Dochia, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Câmpan Gh. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Săcel. Pop Gh. Irina, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Oza M. Iulilca, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Siclău P. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Hora I. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Patrom I. Naslaca, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Trifoi P. Ana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Patrom I. Irina, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Canta V. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Dolca T. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Botiza. Hoșda V. Axenia, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Moiseiu. Coman S. Năstaca, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Moiseiu. Fluțar T. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Moiseiu. Mația. Maria, regiunea Baia Mare, raionul Vișeu, comuna Moiseiu. Timis M. Ileana, regiunea Baia Mare, raionul Vi,';.., comuna Moiseiu. Popa C. Maghița, regiunea Bârlad, raionul Bârlad, comuna Ciorăști, satul Liești. Stan Gh. Tudorița, regiunea Bârlad, raionul Bârlad, comuna Drăgușeni. Popa I. Maria, regiunea Bârlad, raionul Bârlad, comuna Drăgușeni. Talabă I. Zamfira, regiunea Bârlad, raionul Bârlad, comuna Drăgușeni. Nistor T. Anica, regiunea Bârlad, raionul Bârlad, comuna Balintești. Bran Zinca, regiunea Bârlad, orașul Tecuci, stf. Focșa Nr. 85. Hulea V. Vochița, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Poiana. Bejan V. Niculina, regiunea Bârlad, raionul Tecuci, comuna Furceni. Chiriță G. Catinca, regiunea Bârlad, raionul Tecuci comuna Furceni. Tone Alexandrina, regiunea București, orașul Alexandria, str. Dr. Stanca Nr. 132. Borobeică Floarea, regiunea București, orașul Alindria, str. Libertății Nr. 467. Serdaru Luța, regiunea București, orașul Alexandria, str. Tudor Vladimirescu Nr. 94. Gioacă Ecaterina, regiunea București, orașul Alexandria, str. Vasile Roaită Nr. 28. Ghenea Maria, regiunea București, orașul Alexandria, str. N. Bâlcescu Nr. 87. Anca Ioana, regiunea București, orașul Alexandria, str. 30 Decembrie Nr. 79. Bunea Teodora, regiunea București, orașul Alexandria, str. I. G. Frimu Nr. 54. Roman T. Floarea, regiunea București, orașul Alexandria, str. N. Bălcescu Nr. 37. Bădescu Tudorina, regiunea București, orașul Alexandria, str. Victoriei Nr. 10. Aristide Hie Silica, regiunea București, orașul Alexandria, str. Partizani Nr. 96. Dragna Maria, regiunea București, orașul Alexandria, str- 23 August Nr- 120. 4