Buletinul Oficial, 1953 (Anul 2, nr. 1-56)

1953-06-25 / nr. 20

25 í’’rtie '953 BULETINL OFICIAL AL MARII ADUNARI NAȚIONALE Nr. 26 229 Malumus 1 Maria, regiunea București, raionul Drăgăneșt , comuna Crâmpoaia. Jogeanu Gh. Paula, regiunea București, raionul Drăcarti, comuna Crâmpoaia, ■an S. Alexandra, r lunea București, raionul Drăeti, comuna Crâmpoaianu D. Ioana, regiunea București, raionul Drăgăn comuna Câmpoaia. ■ a I Elena, regiunea București, raionul Drăgăn , una Crâmpoaia. •u N. Aâaria, regiunea București, raionul Drăgăn comuna Crâmpoaia Olteanu T. Gherghina, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Vasile A. Alexandra, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia Croitoru R. Nicula, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Ion Gh. Elena, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Urmărea N. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Vasilică C. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Dițoiu Gri- Alexandra, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Pârvan N. Ioana, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Dragu V. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Ridică Gh. Floarea, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Manea V. Dumitru, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Cogeanu I. Elena, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Lincan D. Gheorghița, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Crâmpoaia. Rădoi N. Floarea, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvicești. Popa Cr. Ioana, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Curlea I. Ștefana, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești-Trăistariu Sf. Ioana, regiunea București raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Țigănilă R. Tudora, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Mihalache I. Tudora, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Dumitrache I. Lița, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Bivolariu M. Petra, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Năstase St. Marica, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Delta I. Bodea, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Popa D. Sofica, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești. Marinoș M. Lina, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Todoșariu I- Floarea, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Mitroi St. Constantina, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Cojocariu M. Lina, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Belitu M. Marica, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Crăciun I. Mitra, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Stroe 1. Ioana, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Odăgescu M. Marica, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Pârvan St. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești Drăguț St. Leana, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești, Ivan M. Tudora, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Plopii Slăvițești Tomescu M. Elena, regiunea București, raionul Dragănești, comuna Plopii Slăvițești. Dane Gh. Constantina, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Pârvan M. Elena, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Patru Elena, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești, Iancu St. Rada, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Nedelcu M. Petra, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Păunescu I. Rada, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Chivu S. Joița, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Simion C. Stanca, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Minciună Sf. Floarea, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești-Bădița M. Stanca, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Vuță I. Constantina, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Neciu I. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Neciu Gh. Rada, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Rotaru M. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești. Dinu I. Maria, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești, Irașcă A Ioana, regiunea București, raionul Drăgănești, comuna Băsești, Mitran Ecaterina, regiunea București, orașul Giurgiu, str. Islazului Nr. 7. Gheorghe I. Maria, regiunea București, orașul Giurgiu, str. Plugari Nr. 49. Penescu P. Tudora, regiunea București, orașul Giurgiu, str. N. Gogol Nr. 8. Gheorghe I. Maria, regiunea București, orașul Giurgiu, str. Plugari Nr. 49. Dincă C. Aurica, regiunea București, orașul Giurgiu, str. Cluj Nr. 5. Togan G. Amalia, regiunea București, raionul Giurgiu, comuna Oncești.