Buletinul Oficial, 1968, Partea 3 (Anul 4, nr. 1-210)

1968-01-03 / nr. 1

2 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA", PARTEA a ÎÎT-a~ Nr. O fluență deosebit de pozitivă asupra mersului înainte al economiei și culturii țării, va contribui la dezvoltarea și perfecționarea continuă a democrației noastre socialiste. Sîntem convinși că în anul care vine clasa muncitoare, țărănimea, intelectualitatea, toți oamenii muncii, fără deosebire de naționalitate, își vor consacra energia și forța creatoare realizării sarcinilor mărețe trasate de Conferința Națională, cauzei socialismului în patria noastră, îmbunătățirii continue a vieții materiale și spirituale a întregului popor, asigurării prosperității țării, viitorului fericit al națiunii noastre socialiste. Anul care a trecut a marcat, de asemenea, noi victorii în lupta forțelor înaintate ale omenirii contemporane pentru socialism, pentru progres social și pace. în același timp, viața internațională a cunoscut noi acte agresive ale imperialismului: continuarea și intensificarea războiului din Vietnam, conflictul militar din Orientul Apropiat, alte focare de încordare și primejdie pentru pacea popoarelor. Pătrunsă de spirit de răspundere față de interesele majore ale omenirii, România a desfășurat în cursul anului 1967 o intensă activitate politică internațională ; ea și-a adus din plin contribuția la lupta împotriva politicii agresive a cercurilor imperialiste, pentru apărarea păcii, pentru promovarea principiilor de încredere și colaborare între popoare, pentru egalitate în drepturi și respect față de independența și suveranitatea fiecărei țări, față de dreptul fiecărei națiuni de a urma nestînjenită calea de dezvoltare pe care o dorește. Partidul și guvernul, întregul popor român vor milita și în viitor, din toate puterile, pentru înfăptuirea obiectivelor fundamentale ale politicii noastre externe: întărirea prieteniei și colaborării frățești cu toate țările socialiste, dezvoltarea colaborării și cooperării internaționale cu toate statele, indiferent de orînduirea socială, consolidarea unității mișcării comuniste și muncitorești internaționale — de care depind forța și coeziunea întregului front antiimperialist. în eforturile pe care le depunem sîntem animați de convingerea că forțele socialismului, democrației și progresului social vor obține noi succese în lupta împotriva imperialismului, a reacțiunii, pentru încetarea războiului din Vietnam, pentru restabilirea păcii în Orientul Apropiat, pentru apărarea păcii în lume, îngăduiți-mi, dragi tovarăși, cu prilejul Anului Nou, să vă felicit călduros în numele Comitetului Central al Partidului Comunist Român, al Consiliului de Stat și al guvernului și să vă urez din toată inima, dumneavoastră, muncitorilor, țăranilor, intelectualilor, tuturor cetățenilor Republicii Socialiste România, noi succese în activitatea socială și în viața personală, sănătate, satisfacții și bucurii depline, înfăptuirea tuturor năzuințelor de mai bine. Să ridicăm paharul pentru prosperitatea patriei, pentru bunăstarea și fericirea poporului român, pentru Partidul Comunist — conducătorul încercat al națiunii noastre socialiste — pentru socialism, pentru pace și prietenie între popoare ! La mulți ani ! PUBLICAȚII ȘI ANUNȚURI CONCURSURI MINISTERUL ÎNVÂȚÂMÎNTULUI UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI anunță scoaterea la concurs a următoarelor posturi : Conferențiar la Facultatea de limbi germanice, catedra de Limbă și literatură germană, disciplinele Istoria limbii germane și Curs practic de limba germană, poziția 4. Preparator la Institutul pedagogic de 3 ani, Facultatea de științe naturale, catedra de Științe agricole, disciplinele Tractoare și mașini agricole, Mecanizarea și electrificarea agriculturii, poziția 14 Candidații la concurs vor depune la secretariatul Universității din București, b-dul Gheorghe Gheorghiu-Dej nr. 04, în termen de 30 de zile de la data publicării acestui anunț, o cerere de înscriere la care vor anexa actele prevăzute de Regulamentul privind ocuparea funcțiilor didactice în învățămîntul superior, publicat în Colecția de Hotărîri și Dispoziții ale Consiliului de Miniștri nr. 31 din 5 august 1958. Concursul se va ține la rectoratul Universității din București la 4 luni de la publicarea acestui anunț, pentru ocuparea postului de conferențiar, și în termen de două luni, pentru ocuparea postului de preparator. U) 2