Buletinul Oficial, 1969, Partea 3 (Anul 5, nr. 1-274)

1969-01-03 / nr. 1

_______L_ BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a VI-a Vineri, 3 ianuarie - SUMAR Pagina Cuvintarea tovarășului Nicolae Ceaușescu rostită la posturile de radio și televiziune cu prilejul Anului Nou................................. 1_2 Intrarea în vigoare a Convenției consulare româno-mongole , , 3 Publicații și anunțuri ........ • 1—4 ,0"area tovarășul Nicolae Ceaușescu rostită la posturile de radio și televiziune cu priejul Anului Nou Anul V — ,Nr. I rT?tvarăși și prieteni, al Republicii Socialiste România, omi deia, peste cîteva minute, încă un an munca de rodnice eforturi creatoare, de succese și victorii pe drumul socialismului. Acum, înainte ca orologiul să sune sfîrșitul anului, privirile nu se îndreaptă spre 190 cu încredere și optimism, cai hotărîrea de a face să înflorească și mai puternic scumpa noastră patrie. în cursul anului 1968 s-a amplificat și s-a perfenionat activitatea în sfera producției de bunuri brmale, au continuat, dinamic, industrializarea socialal a țării, modernizarea agriculturii, dezvolta " științei, artei și culturii, a sporit bogăția ți' ,T“ a poporului român. Ca rezultat al crește:'1' ' itului național, s-a îmbunătățit nivelul 113$x-4—a Teotoriul si Spiritual al populației de la orașe și sate ; statul socialist" am .. . ,importante fonduri pentru ridicarea economico-socială a județelor, orașelor și comunelor, pentru construcția de locuințe, pentru nevoile socialculturale ale oamenilor muncii, în anul 1968, din inițiativa Comitetului Central al partidului, în țara noastră s-a desfășurat o intensă activitate social-politică pentru perfecționarea relațiilor socialiste de producție, a întregii organizări a societății, pentru adîncirea democrației, întărirea legalității, promovare, fermă a principiilor de echitate și justiție socială în procesul desăvîrșirii socialismului s-a cimentat și mai puternic alianța dintre clasa muncitoare și țărănime, unitatea de nezdruncins