Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1970, Partea 3 (Anul 6, nr. 7-134)

1970-06-30 / nr. 134

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, PARTEA a IlI-a, Nr. 134 La solemnitate au luat parte tovarășii Paul Niculescu-Mizil, Gheorghe Pană, Gheorghe Rădulescu, Virgil Trofin, Ilie Verdeț, Ianos Fazekas, Manea Mănescu, Dumitru Popescu, Leonte Răutu, Miron Constantinescu, precum și Miron Nicolescu, președintele Academiei Republicii Socialiste România, și Mircea Malița, ministrul învățămîntului. In numele celor decorați au luat cuvîntul, mulțumind pentru înaltele distincții acordate, academicianul Remus Răduleț, profesor la Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" din București, prof. Maria Fanache din Sibiu, prof. Francisc Izsák, inspector general al Inspectoratului școlar al județului Covasna, și prof. Ion Ciulacu, directorul Liceului „Ioan Slavici" din Panciu. Adresîndu-se celor decorați, a luat cuvîntul tovarășul Nicolae Ceaușescu, a cărui cuvîntare a fost sublimată cu aplauze puternice, prelungite. Textul cuvîntărilor a fost publicat în presă în ziua de 30 iunie 1970. Primirea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu a unor reprezentanți ai presei din S.U.A. Tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretarul general al Partidului Comunist Român, președintele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, a primit luni 29 iunie 1970 pe Paul Miller, președintele agenției americane de presă Associated Press și al trustului de presă „Gannett", Wes Gallagher, director general al Associated Press, și Hans Neeuerbourg, corespondent permanent al Agenției AP pe lîngă organismele O.N.U. de la Geneva, cu care a avut o convorbire. La întrevedere a luat parte tovarășul Dumitru Popescu, membru al Comitetului Executiv, secretar al Comitetului Central al Partidului Comunist Român.