Buletinul Oficial, mai-august 1972, Partea 3 (Anul 8, nr. 106-235)

1972-05-16 / nr. 123

812 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, partea a V-a, Nr. 123 distincții ale Republicii Socialiste România, conferite municipiului Drobeta Turnu Severin și Uzinei de vagoane din municipiul Drobeta Turnu Severin. De asemenea, au fost înmînate distincții și unor muncitori, tehnicieni, ingineri, activiști de partid și de stat, cetățeni ai municipiului Drobeta Turnu Severin, precum și unor muncitori, maiștri, tehnicieni și ingineri de la Uzina de vagoane din municipiul Drobeta Turnu Severin. La încheierea adunării jubiliare, tovarășul Nicolae Ceaușescu a rostit o cuvîntare. PUBLICAȚII ȘI ANUNȚURI CONCURSURI MINISTERUL EDUCAȚIEI ȘI INVAȚAMINTULUI INSTITUTUL DE MEDICINA ȘI FARMACIE DIN BUCUREȘTI anunță scoaterea la concurs a următoarelor posturi : Facultatea de medicină generală Asistent la catedra nr. 14, disciplina Medicină socială, poziția 9. Asistent la catedra nr. 19, disciplina Medicină internă, Spitalul Colentina, poziția 18. Asistent la catedra nr. 20, disciplina Medicină internă, Spitalul 23 August, poziția 9. Asistent la catedra nr. 20, disciplina Medicină internă, Spitalul 23 August, poziția 10. Asistent la catedra nr. 21, disciplina Medicină internă și boli cardiovasculare, Spitalul Caritas, poziția 18. Asistent la catedra nr. 29, disciplina Psihiatrie, poziția 18. Asistent la catedra nr. 30, disciplina O.R.L., Spitalul Colțea, poziția 10. Asistent stagiar la catedra nr. 21, disciplina Medicină internă și boli cardiovasculare, Spitalul Caritas, poziția 19. Asistent stagiar la catedra nr. 31, disciplina Chirurgie urologică, Spitalul Panduri, poziția 16. Asistent stagiar la catedra nr. 8, disciplina Anatomie, pentru Medicină generală, poziția 13. Asistent stagiar la catedra nr. 22, disciplina Medicină internă I, Spitalul Brîncovenesc, pentru Medicină generală, poziția 5. Asistent stagiar la catedra nr. 31, disciplina Obstetrică — ginecologie, Spitalul Filantropia, poziția 18. Facultatea de pediatrie Asistent la catedra nr. 32, disciplina Obstetrică — ginecologie, Spitalul Giulești, poziția 6. Asistent (absolvent pediatrie cu profil O.R.L.), la catedra nr. 37, disciplina Pediatrie, Spitalul Emilia Ilsa, poziția 25. Asistent la catedra nr. 37, disciplina Pediatrie, Spitalul Fundeni, poziția 7. Asistent stagiar la catedra nr. 7, disciplina Anatomie, pentru Pediatrie, poziția 8. Asistent stagiar la catedra nr. 24, disciplina Medicină internă, Spitalul Cantacuzino, poziția 18. Asistent stagiar la catedra nr. 28, disciplina Endocrinologie, pentru Pediatrie, poziția 4. Asistent stagiar la catedra nr. 30, disciplina O.R.L. Pediatrie, poziția 3. Asistent stagiar la catedra nr. 37, disciplina Policlinică de pediatrie, Spitalul Emilia Ilsa, poziția 4. Asistent stagiar la catedra nr. 37, disciplina Pediatrie, Spitalul Grigore Alexandrescu, poziția 23. Asistent stagiar la catedra nr. 37, disciplina Baze de pediatrie, poziția 9. Facultatea de stomatologie Asistent la catedra nr. 22, disciplina Obstetrică — ginecologie, Spitalul Brîncovenesc, poziția 5. Asistent stagiar la catedra nr. 22, disciplina Medicină internă I, Spitalul Brîncovenesc, poziția 8. Asistent stagiar la catedra nr. 22, disciplina Obstetrică — ginecologie, Spitalul Brîncovenesc, poziția 7. Facultatea de perfecționare Asistent la catedra nr. 26, disciplina Boli de nutriție și metabolism, Spitalul Cantacuzino, poziția 8. Asistent la catedra nr. 34, disciplina Chirurgie, Spitalul Fundeni, poziția 11. Asistent la catedra nr. 36, disciplina Boli infecțioase II, poziția 6. Asistent laborator la catedra nr. 28, disciplina Endocrinologie, pentru Perfecționare, poziția 5. Asistent stagiar la catedra nr. 26, disciplina Radiologie, Spitalul Colțea, poziția 6. Candidații la concurs vor depune la secretariatul rectoratului institutului din București, str. Dionisie Lupu nr. 37, un termen de 15 zile de la data publicării acestui anunț in Buletinul Oficial, cererea de înscriere, împreună cu actele prevăzute de Legea nr. 6 privind Statutul personalului didactic din Republica Socialistă România, publicată în Buletinul Oficial, Partea I, nr. 33 din 15 martie 1969, și de Instrucțiunile Ministerului Educației și Învățămîntului nr. 84539/1969. Concursul se va ține la rectoratul institutului, în termen de 15 zile de la data expirării termenului de înscriere. Candidații care vor participa la concurs sunt obligați să înștiințeze conducerea instituției la care lucrează. (127) 2