Buletinul Oficial, aprilie-iunie 1974, Partea 3 (Anul 10, nr. 103-199)

1974-04-28 / nr. 139

1 BIBLIOTECA „ASTRA" 1 SIBIU Anul X — Nr. 139 Pagina 1 Ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român......................................1—2 Vizitarea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu, președintele Republicii Socialiste România, Expoziției de aparate și instalații pentru activitatea de cercetare științifică și dezvoltare tehnologică ..................................................................................... 2 Primiri la tovarășul Nicolae Ceaușescu, președintele Republicii Socialiste România......................................2.3 Plecarea reprezentanților președintelui României la ceremonia de doliu în memoria președintelui Austriei, Franz Jonas......................................................... 3 PARTEA a II-a Duminică,28 aprilie 1974 SUMAR în ziua de 26 aprilie 1974 a avut loc ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, prezidată de tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român. în cadrul ședinței, tovarășul Nicolae Ceaușescu a prezentat o informare cu privire la lucrările Consfătuirii Comitetului Politic Consultativ al statelor participante la Tratatul de la Varșovia, care a avut loc în zilele de 17 și 16 aprilie 1974. Aprobînd în unanimitate și dînd o înaltă apreciere activității constructive desfășurate de delegația română la consfătuirea poziției exprimate de tovarășul Nicolae Ceaușescu — în deplină conformitate cu linia politică generală a partidului și statului nostru stabilită de Congresul al X-lea și Conferința Națională ale partidului — Comitetul Executiv a adoptat în acest sens o hotărîre specială, care se dă publicității. *) Pagina Comunicat cu privire la cea de-a 67-a ședință a Comitetului Executiv al C.A.E.R.....................................3—4 Intrarea în vigoare a Acordului-cadru de cooperare științifică și tehnică dintre guvernul Republicii Socialiste România și guvernul Republicii Venezuela . Intrarea în vigoare a Acordului dintre guvernul Republicii Socialiste România și guvernul Republicii Populare Bulgaria privind transporturile rutiere internaționale de călători și mărfuri , 4 în cadrul aceleiași ședințe, Comitetul Executiv a analizat raportul Curții Superioare de Control Financiar cu privire la activitatea de control financiarbancar în economie pe anul 1973. Comitetul Executiv a apreciat ca pozitive măsurile întreprinse pînă în prezent, stabilind ca în această activitate să se urmărească cu consecvență transpunerea întocmai în viața a orientărilor și sarcinilor stabilite de conducerea partidului și statului, de secretarul general al partidului, tovarășul Nicolae Ceaușescu, în ce privește respectarea disciplinei financiare în utilizarea mijloacelor materiale și bănești, creșterea eficienței folosirii acestora, introducerea unui climat de ordine și disciplină riguroasă în administrarea fondurilor, de prevenire și eliminare a oricăror forme de risipă, sporirea simțului de răspundere al tuturor factorilor care decid folosirea de valori materiale și bănești. BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central și al Partidului Comunist Român ") Hotărîrea este reprodusă în Buletinul Oficial, Partea I, nr. 71 din 27 aprilie 1674.