Buletinul Oficial, aprilie-iunie 1974, Partea 3 (Anul 10, nr. 109-198)

1974-04-19 / nr. 127

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII Anul X — Nr. 127 ROM Comunicatul Consfătuirii Comitetului Politic Consultativ al statelor participante la Tratatul de la Varșovia.........................................................1—4 Intîlnire între tovarășul Nicolae Ceaușescu și tovarășul Pagina L. I. Brejnev.......................................................................... 5 Intîlnire româno-polonă ....... 5 întoarcerea tovarășului Nicolae Ceaușescu de la SOCIALISTEANIA PARTEA A Ш-а Vineri, 19 aprilie 1974 SUMAR Pagina Consfătuirea Comitetului Politic Consultativ al statelor participante la Tratatul de la Varșovia 5 Solemnitatea conferirii „Ordinului Muncii“ clasa I Direcției Generale a Rezervelor de Stat ... 5 Primire la Marea Adunare Națională .... 8 Comunicat comun cu privire la prima sesiune a Comisiei economice româno-americane . In zilele de 17 și 18 aprilie 1974 a avut loc la Varșovia Consfătuirea Comitetului Politic Consultativ al statelor participante la Tratatul de la Varșovia de prietenie, colaborare și asistență mutuală. . La consfătuire au participat : din partea Republicii Populare Bulgaria — Todor Jivkov, prim-secretar al C.C. al Partidului Comunist Bulgar, președintele Consiliului de Stat al Republicii Populare Bulgaria, conducătorul delegației, Stanko Todorov, membru al Biroului Politic al C.C. al P.G.B., președintele Consiliului de Miniștri al R.P.B., Konstantin Tesialov, secretar al C.C. al P.C.B., Petăr Mladenov, membru al C.C. al P.C.B., ministrul afacerilor externe al R.P.B., Milko Balev, membru al C.G. al P.C.B., directorul Cancelariei primului secretar al C.C. al P.C.B. , din partea Republicii Socialiste Cehoslovace — Gustav Husak, secretar general al C.C. al Partidului Comunist din Cehoslovacia, conducătorul delegației, Lubomir Strougal, membru al Prezidiului C.C. al P.C.C., președintele guvernului R.S.C., Vasil Bilak, membru al Prezidiului, secretar al C.C. al P.C.C., Bohuslav Chnoupek, membru al C.C. al P.C.C., ministrul afacerilor externe al R.S.C., Antonin Vavrus, șeful Secției internaționale a C.C. al P.C.C. , din partea Republicii Democrate Germane — Erich Honecker, prim-secretar al C.C. al Partidului Socialist Unit din Germania, conducătorul delegației, Willi Stoph, membru al Biroului Politic al C.C. al P.S.U.G., președintele Consiliului de Stat al R.D.G., Horst Lindermann, membru al Biroului Politic al C.C. al P.S.U.G., președintele Consiliului de Miniștri al COMUNICATUL Consfătuirii Comitetului Politic Consultativ al statelor participante la Tratatul de la Varșovia я