Buletinul Oficial, iulie-septembrie 1975, Partea 3 (Anul 11, nr. 127-194)

1975-07-01 / nr. 127

Anul XI — Nr. 127 PARTEA a II-a Marţi, 1 iulie 1975 Pagina Sosirea în ţara noastră, într-o vizită oficială, a căpitanilor regenţi ai Republicii San Marino, Alberto Cecchetti şi Michele Righi .... 1 Sosirea în ţara noastră a tovarăşului Edvard Kardeli 1 Vizita de lucru a tovarăşului Nicolae Ceauşescu la Călăraşi . ......... 2 Primiri la tovarăşul Nicolae Ceauşescu . . . 2—3 Primiri la tovarăşul Nicolae Ceauşescu şi tovarăşa Elena Ceauşescu..................................................................3—4 Din partea Comitetului Central al Partidului Comunist Român, a Marii Adunări Naţionale a Republicii Pagina Socialiste România şi a Consiliului Naţional al Frontului Unităţii Socialiste...................................... 4 Întoarcerea în ţară a delegaţiei de partid şi de stat a Republicii Socialiste România de la festivităţile prilejuite de proclamarea independenţei Mozambicului.................................................................. 4. întoarcerea în ţară a delegaţiei Republicii Socialiste România care a participat la lucrările celei de-a XXIX-a sesiuni a C.A.E.R................................................... 4 Ministrul afacerilor externe al Republicii Socialiste România va face o vizită în Republica Populară Mongolă , • _ • * • s « • r . ^ LA AL OFICIAL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA SUMAR Sosirea în țara noastră, într-o vizită oficială, a căpitanilor regenţi ai Republicii San Marino, Alberto Cecchetti şi Michele Righi r a invitaţia preşedintelui Republicii Socialiste România, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, şi a tovarăşei Elena Ceauşescu, luni 30 iunie 1975 au sosit în Capitală, într-o vizită oficială în ţara noastră. Excelenţele Lor Alberto Cecchetti şi Michele Righi, căpitani regenţi ai Republicii San Marino, împreună cu soţiile. în întîmpinarea căpitanilor regenţi ai Republicii San Marino au venit, la aeroportul Otopeni, tovarăşul Nicolae Ceauşescu şi tovarăşa Elena Ceauşescu. Se aflau de faţă tovarăşii Manea Mănescu, Emil Bobu, Gheorghe Cioară, Paul Niculescu, Gheorghe Oprea, Gheorghe Rădulescu, Nicolae Giosan, Vasile Patilineţ, Ioan Ursu, împreună cu soţiile, George Macovescu, ministrul afacerilor externe, şi alţi membri ai guvernului, conducători de instituţii centrale, generali. Era prezent Pompiliu Celan, consul general al Republicii Socialiste România în Republica San Marino. Au fost de faţă şefi ai misiunilor diplomatice acreditaţi la Bucureşti. Tovarăşul Nicolae Ceauşescu şi tovarăşa Elena Ceauşescu au salutat cu multă prietenie pe căpitanii regenţi Alberto Cecchetti şi Michele Righi, pe soţiile lor, doamnele Maria Domenica Cecchetti şi Ernesta Righi. Căpitanii regenţi sanmarinezi sunt însoţiţi în această vizită de Gian Luigi Berti, secretar de stat pentru afacerile externe şi politice, Giordano Bruno Reffi, ministrul instrucţiunii publice, culturii şi spectacolului, de alte persoane oficiale. Au fost prezentaţi şefii misiunilor diplomatice şi persoanele oficiale române venite în întîmpinare. Numeroşi bucureşteni, prezenţi la aeroport, au aclamat cu multă căldură pe şeful statului român, pa căpitanii regenţi ai Republicii San Marino. rrrrr- Sosirea în ţara noastră a tovarăşului Edvard Kardeli La invitaţia tovarăşului Nicolae Ceauşescu, secretar general al Partidului Comunist Român, preşedintele Republicii Socialiste România, luni 30 iunie 1975 a sosit în ţara noastră Edvard Kardeli, membru al Prezidiului C.C. al U.C.I. şi al Prezidiului R.S.F. Iugoslavia, împreună cu soţia. La sosire, pe aeroportul Otopeni, oaspeţii au fost întîmpinaţi de Emil Bobu, membru al Comitetului Politic Executiv, secretar al C.C. al P.C.R., vicepreşedinte al Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, şi Paul Niculescu, membru al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., viceprim-ministru al guvernului, Dumitru Turcuş, adjunct de şef de secţie la C.C. al P.C.R. Au fost prezenţi Petar Dodik, ambasadorul R.S.F. Iugoslavia la Bucureşti, şi membri ai ambasadei.