Buletinul Oficial, 1977, Partea 2 (Anul 13, nr. 1-9)

1977-03-30 / nr. 1

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, PARTEA a II-a, Nr. 13 Consiliului Culturii şi Educaţiei Socialiste, Aldea Militaru, prim-secretar al Comitetului judeţean Ilfov al P.C.R., Ilie Rădulescu, prim-secretar al Comitetului judeţean Hunedoara al P.C.R. S-a hotărît, apoi, sistarea discuţiilor, subliniindu-se că în cadrul dezbaterilor au luat cuvîntul 34 de tovarăşi, precum şi faptul că acei participanţi care nu au vorbit şi au propuneri şi observaţii de făcut să le prezinte în scris. Tovarăşul Nicolae Ceauşescu a propus ca acest înalt forum, care reuneşte Comitetul Central al Partidului Comunist Român, Marea Adunare Naţională şi Consiliul Suprem al Dezvoltării Economice şi Sociale, să adopte o hotărîre. în acest sens, tovarăşul Cornel Burtică, membru al Comitetului Politic Executiv, secretar al C.C. al P.C.R., a dat citire proiectului hotărîrii. Participanţii au adoptat hotărîrea în unanimitate, cu profundă satisfacţie şi entuziasm. Hotărîrea se dă publicităţii. ★ In încheierea lucrărilor şedinţei comune a luat cuvîntul tovarăşul Nicolae Ceauşescu, secretar general al Partidului Comunist Român, preşedintele Republicii Socialiste România. Cuvîntul secretarului general al partidului a fost urmărit cu deosebit interes şi subliniat cu puternice şi vii aplauze. Minute în şir s-a aclamat pentru partid şi secretarul său general, s-a scandat cu înflăcărare „Ceauşescu— P.C.R. !“. Atmosfera entuziastă în care a luat sfîrşit şedinţa comună constituie o vibrantă reafirmare a sentimentelor de profundă dragoste, stimă şi recunoştinţă pe care toţi oamenii muncii din patria noastră le nutresc faţă de partid şi secretarul său general, a încrederii nestrămutate a întregului popor în politica partidului, în capacitatea sa de a conduce cu succes dezvoltarea naţiunii în orice împrejurări, de a asigura depăşirea oricăror greutăţi şi înaintarea neabătută a României pe calea progresului economic şi social, a bunăstării materiale şi spirituale. Participanţii — şi prin ei toţi cetăţenii patriei, români, maghiari, germani şi de alte naţionalităţi — se angajează, în aceste momente deosebite, să transpună în fapte hotărîrile adoptate în cadrul şedinţei comune, să muncească fără preget, cu toate forţele, pentru îndeplinirea exemplară a prevederilor de plan pe anul 1977, pe întregul cincinal, pentru realizarea măreţului program elaborat de Congresul al XI-lea al P.C.R., de făurire a societăţii socialiste multilateral dezvoltate şi înaintare a României spre comunism, să acţioneze cu fermitate pentru înfăptuirea politicii externe a partidului şi statului nostru, pusă în slujba cauzei socialismului şi păcii, edificării unei lumi mai drepte şi mai bune.